Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Παιδικού Διαγωνισμού (https://kidscontest.cycladic.gr/) ξεπέρασε συνολικά τις 325.000 επισκέψεις, με περισσότερους από 32.000 χρήστες. Τόσο τα παιδιά, όσο και οι εκπαιδευτικοί, εκτός από το διαγωνισμό ζωγραφικής, μπορούσαν να συμμετάσχουν σε διάφορες δραστηριότητες για δημιουργική απασχόληση και ανάπτυξη καλλιτεχνικών δεξιοτήτων. Μάλιστα, η κατηγορία ΜΑΘΑΙΝΩ, με εκπαιδευτικό υλικό και δραστηριότητες βασισμένες στα έργα της έκθεσης «Αρχαιολατρεία και Φιλελληνισμός. Συλλογή Θανάση και Μαρίνας Μαρτίνου» συγκέντρωσε 65.000 επισκέψεις. Η Eurolife FFH υποστηρίζει σταθερά τις πρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, ψηφιακές και μη, αναγνωρίζοντας ότι η πρόσβαση στον πολιτισμό παραμένει διαχρονική αξία, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που διαμορφώνονται στην καθημερινότητά μας.
Οι νικητές και οι διακριθέντες του διαγωνισμού προέκυψαν από ειδική κριτική επιτροπή, ενώ το έπαθλό τους ήταν και φέτος ένα CycladicArtBox, το οποίο περιέχει διάφορα εκπαιδευτικά παιχνίδια με θέμα τον αρχαίο ελληνικό και κυκλαδικό πολιτισμό.
Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν τη γνώση και απελευθερώνουν τη δημιουργική έκφραση των παιδιών. Η συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης ενισχύει δράσεις και ιδέες που εξυψώνουν το πνεύμα και ανοίγουν νέους ορίζοντες. Ως στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH υποστηρίζει όλες τις πρωτοβουλίες του, μέσω των οποίων μικροί και μεγάλοι μαθαίνουν περισσότερα για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και τις προεκτάσεις του στο σήμερα.
Το EurolifeBusinessAcademy είναι μια ακαδημία ψηφιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation. Απευθύνεται σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανεξαρτήτως του αν συνεργάζονται ή όχι με τη Eurolife FFH, και στόχος του είναι να εξελίξει τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τεχνολογίες.
Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές στο EurolifeBusinessAcademy, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eurolifebusinessacademy.gr.
Το EurolifeBusinessAcademy είναι μια ακαδημία ψηφιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, η οποία απευθύνεται σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανεξαρτήτως του αν συνεργάζονται ή όχι με τη Eurolife FFH, με στόχο να εξελίξει τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τεχνολογίες.
Αναγνωρίζοντας το ρόλο των digital μέσων στο σημερινό επαγγελματικό περιβάλλον, η Eurolife FFH και το Found.ation σχεδίασαν τo Eurolife Business Academy για να εκπαιδεύσουν τους ασφαλιστές του αύριο στις σύγχρονες online τεχνολογίες, με έμφαση στο πώς θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν και τη σχέση με τους πελάτες τους.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για όσους εγγραφούν, προκειμένου να αποκτήσουν το αντίστοιχο πιστοποιητικό παρακολούθησης, ενώ δεν προϋποθέτει συνεργασία με τη EurolifeFFH. Τα μαθήματα παραδίδονται ζωντανά online από τους εξειδικευμένους εκπαιδευτές του Found.ation, οι οποίοι θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν το θετικό αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών και να τις εφαρμόσουν στο επαγγελματικό πεδίο τους.
Το περιεχόμενο του Eurolife Business Academy εστιάζει στους τομείς της καινοτομίας, του ψηφιακού μετασχηματισμού, των νέων τεχνολογιών, όπως τα data analytics & το AI, της απομακρυσμένης εργασίας, του digital marketing και των νέων καναλιών που δημιουργούν ευκαιρίες επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που θα δηλώσουν συμμετοχή, θα μάθουν digital τρόπους για να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σήμερα και θα εξοπλιστούν με τα εφόδια που θα χρειαστούν στο μέλλον της εργασίας τους.
Με αφορμή το λανσάρισμα του Eurolife Business Academy, o Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της EurolifeFFH, δήλωσε ότι «ο επαγγελματίας ασφαλιστής του αύριο είναι εκείνος που αντιλαμβάνεται από σήμερα την αξία της τεχνολογίας. Ο ρόλος μας πλέον είναι πιο digital από ποτέ άλλοτε, ώστε να βρισκόμαστε με συνέπεια στο πλευρό των πελατών μας. Βλέπουμε το μέλλον της ασφάλισης μαζί, γι’ αυτό και προσφέρουμε το Eurolife Business Academy στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, με στόχο να εξελίξουμε τις γνώσεις του επαγγελματία ασφαλιστή και μαζί να μετατρέψουμε τις ψηφιακές προκλήσεις σε δημιουργικές λύσεις που θα δώσουν παραπάνω ώθηση στον τρόπο που εργάζεται».
Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της EurolifeFFH, σημείωσε ότι «η πρωτοβουλία αυτή αντανακλά τη δέσμευσή μας να είμαστε δίπλα σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, δίνοντάς τους σύγχρονες και απαραίτητες γνώσεις για να μεταμορφώσουν και να αναβαθμίσουν το έργο τους. Η σταδιακή επιστροφή μας στην κανονικότητα είναι γεγονός, ωστόσο ο ψηφιακός κόσμος και οι δυνατότητές του έχουν έρθει για να μείνουν».
Η ακαδημία αποτελείται από τρία μαθήματα, συνολικής διάρκειας 5,5 ωρών, και υλοποιείται σε κύκλους εκπαίδευσης, με ένα μάθημα την εβδομάδα. Το πρώτο μάθημα αφορά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την κατανόηση των δυναμικών του και τα συστατικά για την εφαρμογή του στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στην εργασία ή την επιχείρησή τους και θα διερευνήσουν τρόπους για να δημιουργήσουν υπεραξία για τους πελάτες τους. Το δεύτερο μάθημα αφορά τη νέα κανονικότητα της απομακρυσμένης εργασίας και τις νέες απαιτήσεις της αγοράς που αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το τρίτο και τελευταίο μάθημα είναι μια εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing, με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην εμπειρία των πελατών, τα mobile ads και τα κοινωνικά δίκτυα.
Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές στο EurolifeBusinessAcademy, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eurolifebusinessacademy.gr.
Έχοντας μελετήσει τις ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης και λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τουρισμός, η EurolifeFFH σχεδίασε ένα νέο ολοκληρωμένο πλαίσιο κάλυψης για την ασφάλιση κτηριακών εγκαταστάσεων, εξοπλισμού και περιεχομένου. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους ένα ανταγωνιστικό πρόγραμμα απέναντι σε απρόοπτα συμβάντα, όπως πυρκαγιά, σεισμός, κλοπή, έξοδα και λοιπές υλικές ζημιές.
Το νέο πακέτο ασφάλισης αποτελεί μία ακόμη πρωτοβουλία της Eurolife FFH για να ενισχύσει την παρουσία της στις γενικές ασφαλίσεις και τις ασφαλίσεις τουριστικών επιχειρήσεων, ενός κλάδου με μεγάλη επίδραση στην ελληνική οικονομία. Η εταιρεία δίνει, με το πρόγραμμα αυτό, μια ανταγωνιστική δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ή μισθωτές των ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων να προστατευτούν από πιθανούς κινδύνους ή ζημιές. Με την ασφάλεια που τους παρέχει, θα μπορούν να συνεχίζουν απερίσπαστα τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, γνωρίζοντας ότι είναι σε θέση να ξεπεράσουν ένα ενδεχόμενο εμπόδιο εύκολα και γρήγορα.
Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει ώστε η προστασία αυτών που έχουν αξία για τους πελάτες της να είναι μια επένδυση που αποδίδει. Η εταιρεία υποστηρίζει όλους αυτούς που την εμπιστεύονται, δημιουργεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες και αναβαθμίζει τα υφιστάμενα, με στόχο να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της.
Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (10% σε επίπεδο Group) και συγκεκριμένα 16% στις Ασφάλειες Ζωής και 3% στις Γενικές Ασφάλειες[ii]. Σε €291,86 εκατ. ανήλθαν συνολικά οι αποζημιώσεις το 2020, οι οποίες αφορούν αθροιστικά ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων, καθώς και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί πως σε βάθος πενταετίας (2016-2020) το αντίστοιχο νούμερο έφτασε το €1,4 δισ[iii].
Με στόχο να βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των πελατών και των συνεργατών του, ο Όμιλος Eurolife FFH συνέχισε και το 2020 να επενδύει στην ανάπτυξη και την αναβάθμισή του, με έργα υποδομής που άγγιξαν τα €3 εκατ.
Τα συνολικά κέρδη προ φόρων για τη χρονιά που πέρασε, άγγιξαν τα €151,9 εκατ. (ποσό αυξημένο κατά 13% σε σχέση με το 2019), ενώ σε επίπεδο πενταετίας (2016-2020) έχουν φτάσει τα €672,60 εκατ.
Το 2020, ο οργανισμός έδειξε την υπεροχή του στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Πιο συγκεκριμένα, το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου εξασφάλισε υψηλές αποδόσεις ύψους 3,24%, ενώ η απόδοση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου έκλεισε στο 2,78% το 2020. Οι υψηλές αποδόσεις στα επενδυτικά προγράμματα για το 2020 αποτελεί συνέχεια μιας σειράς υψηλών αποδόσεων που διαχρονικά απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι των ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων.
Αξία έχει να στηρίζεις τους ανθρώπους σου
Για το Όμιλο Eurolife FFH, η υποστήριξη των δικτύων συνεργατών είναι μία από τις βασικές προτεραιότητές του, γι' αυτό πέρυσι πραγματοποίησε συνολικά 345 εκπαιδευτικές συναντήσεις για τους συνεργάτες, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 14.300 συμμετοχές. Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των εκπαιδευτικών συναντήσεων το 71% πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως, με 53% live τηλε-εκπαίδευση σε εικονική αίθουσα (virtual class) και 47% e-learning ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τη μορφή της αυτοδιδασκαλίας. Το 29% των συναντήσεων έγιναν δια ζώσης, με έμφαση σε τομείς όπως η υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των συνεργατών με βάση και τις ανάγκες του σημερινού περιβάλλοντος.
Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους του, ο Όμιλος έδωσε προτεραιότητα στην ασφάλεια του ανθρώπινου δυναμικού, εφαρμόζοντας από πολύ νωρίς εργασία από το σπίτι σε ποσοστό που ξεπερνάει το 75%. Παρά τις δυσκολίες του 2020, κατάφερε παράλληλα να υλοποιήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους εργαζόμενους, οι οποίες ξεπέρασαν τις 4.300 ώρες, καθώς και σεμινάρια wellness με θέμα την ψυχική υγεία και ευεξία (περισσότερες από 1.450 ώρες). Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να δίνει ευκαιρίες στους επαγγελματίες του αύριο. Μέσα στο 2020, 15 φοιτητές με διαφορετικά αντικείμενα σπουδών ολοκλήρωσαν την πρακτική τους εξάσκηση σε ξεχωριστές διευθύνσεις του οργανισμού.
Αξία έχει να είσαι μέρος της λύσης
Το 2020, ο Όμιλος συνέχισε να δίνει αξία στην κοινωνία, με δράσεις για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων, την προώθηση της εκπαίδευσης και του πολιτισμού και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του, συνέχισε τις υφιστάμενες συνεργασίες του, προχωρώντας παράλληλα και στην υποστήριξη νέων οργανισμών. Πιο αναλυτικά:
Μέσα από τη συνεργασία με τη HOPEgenesis, σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης των γυναικών που κατοικούν σε απομακρυσμένες ακριτικές και νησιωτικές περιοχές, έχουν βοηθηθεί μέχρι στιγμής 41 ωφελούμενες, με 40 μωρά να έχουν γεννηθεί ήδη και άλλα 8 να αναμένονται τους επόμενους μήνες. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Δήμο Πάτμου, τη HOPEgenesis και την Ομάδα Αιγαίου, ο Όμιλος EurolifeFFH δημιούργησε τον πρώτο και μοναδικό παιδικό σταθμό στην Πάτμο, για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Περισσότερα από 640.000 είδη ιατρικού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού μοιράστηκαν στις 50 δομές των 12 Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας σε όλη την Ελλάδα, με περισσότερους από 5.000 ωφελούμενους, σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων.
Πάνω από 30.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν πρόσβαση και γνώσεις στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
Περισσότερα από 1.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες στο διαδίκτυο μέσα από τις Ψηφιακές Ακαδημίες του Cyber Security International Institute (CSIi), σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το cyberbullying, το onlinephishing, τη ρομποτική και το gamedevelopment.
7 αυτοκινούμενες σκούπες πεζού χειριστή δωρίστηκαν στο Δήμο Αθηναίων, οι οποίες συγκεντρώνουν 3.360 λίτρα απορριμμάτων και καθαρίζουν 27 πλατείες και πεζόδρομους καθημερινά.
Για τον Όμιλο Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους, κάθε φορά που έχουν ανάγκη. Γι' αυτό ο Όμιλος προχώρησε άμεσα σε μια σειρά ενεργειών για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων του από την κακοκαιρία «Ιανός» στους νομούς Καρδίτσας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας. Ο Όμιλος βρέθηκε επίσης στο πλευρό των ασφαλισμένων του που επλήγησαν από το σεισμό στη Σάμο ανταποκρινόμενος άμεσα και με συνέπεια στις ανάγκες τους.
Κάνοντας έναν απολογισμό του 2020, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά «Ο Όμιλος EurolifeFFH κινήθηκε με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, επιβεβαιώνοντας την κορυφαία μας θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Το κλειδί για την επιτυχία μας δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καθημερινά οι πελάτες και οι συνεργάτες μας, γι’ αυτό φροντίζουμε να είμαστε στο πλευρό τους και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα. Μάθαμε πολλά από τη χρονιά που πέρασε και είναι στο χέρι μας να κρατήσουμε τη γνώση αυτή για την επόμενη ημέρα. Συνεχίζουμε να δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών μας και στη στήριξη της κοινωνίας με έργα που έμπρακτα βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων. Σκοπός μας είναι να παραμείνουμε δυνατοί απέναντι στις προκλήσεις και να δίνουμε αξία σε ό,τι έχει σημασία για κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται».
[i] Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει την επίδραση του αποθέματος Επάρκειας (LAT Reserve) που δημιουργήθηκε κατά την τρέχουσα χρήση.
Από το κέντρο της Αθήνας, μέχρι τα βόρεια και τα νότια προάστια, όλοι οι πολίτες που χρειάζεται, αυτήν την περίοδο, να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, θα μπορούν εύκολα να απολυμαίνουν τα χέρια τους.
Σήμερα που η ατομική υγιεινή είναι, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, ευθύνη κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, η Eurolife FFH αποδεικνύει πως ένα «πσσστ» έχει τεράστια αξία για όλους – τόσο τους επιβάτες των λεωφορείων, όσο και τους διερχόμενους. Όλες οι στάσεις βρίσκονται σε κεντρικά οδικά σημεία και είναι εξοπλισμένες με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού, το οποίο ανανεώνεται τακτικά.
Με την πρωτοβουλία αυτή, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης για την υγεία μας.
Με τις πρωτότυπες στάσεις της, επιδιώκει να μεταφέρει με δημιουργικό τρόπο στους πολίτες το σημαντικό αυτό μήνυμα και να και συμμετάσχει στην ευαισθητοποίησή τους για την προστασία και την ασφάλειά τους. Γιατί για τη Eurolife FFH αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι, με κάθε της δράση, να στέκεται έμπρακτα στο πλευρό της κοινωνίας.
Το More Life αποτελείται από τρία διαφορετικά εργαλεία, ανοίγοντας έναν μοναδικό κόσμο δυνατοτήτων για τους χρήστες του. Το πρώτο είναι μια εύχρηστη πλατφόρμα γρήγορης τιμολόγησηςτων νοσοκομειακών προγραμμάτων Premium Economy, που στόχο έχει να βοηθήσει το χρήστη να υπολογίσει το κόστος ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου υγείας, ώστε να διαχειρίζεται με μεγαλύτερη σιγουριά ένα πιθανό ατομικό ή οικογενειακό ρίσκο. Μέσα από απλά βήματα, η πλατφόρμα τιμολόγησης επιτρέπει στο χρήστη να διαμορφώσει το δικό του εξατομικευμένο πρόγραμμα, που θα ανταποκρίνεται στον οικονομικό του προγραμματισμό. Ταυτόχρονα, έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τις διαφορετικές παροχές, να δει αναλυτικά τις καλύψεις που του προσφέρονται και να έρθει σε επικοινωνία με εξειδικευμένο συνεργάτη της Eurolife FFH, ο οποίος θα τον βοηθήσει να κάνει την τελική του επιλογή.
Παράλληλα, μέσα από το More Life, ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει τη νεότερη έκδοση της εφαρμογήςWalktoWin, η οποία είναι ένα έξυπνο σύστημα παρακίνησης για την υιοθέτηση καλών πρακτικών υγείας. Η εφαρμογή επιτρέπει στον χρήστη να ξεκλειδώσει 16 διαφορετικά επιτεύγματα και να συμμετάσχει σε ισάριθμες κληρώσεις για συνολικά 275 δώρα – από τεχνολογικά gadgets μέχρι αθλητικά αξεσουάρ. Προϋπόθεση για να ξεκλειδώσει τα επιτεύγματα, αποτελεί η καταγραφή τουλάχιστον 8.000 βημάτων την ημέρα και η επιτυχής απάντηση στο quiz γνώσεων. Η εφαρμογή Walk to Win είναι διαθέσιμη για iOS και Android συσκευές.
Τέλος, το More Life λειτουργεί και ως ένα hub ενημέρωσης γύρω από θέματα υγείας, ισορροπημένης διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας. Σε συνεργασία με εξειδικευμένους επιστημονικούς συνεργάτες από διαφορετικά πεδία, η Eurolife FFH προσφέρει μέσα στο More Life ειδική αρθρογραφία και γνώσεις σε κάθε επισκέπτη που θα ενδιαφερθεί να μάθει περισσότερα, ώστε να κατακτήσει μια πιο ποιοτική καθημερινότητα.
Σε μία εποχή που κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται όλο και περισσότερο την αξία της ευεξίας, η υιοθέτηση ενός νέου τρόπου ζωής είναι το κλειδί για μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά. Η Eurolife FFH βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των ανθρώπων, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει, ώστε να τους βοηθά να ξεκλειδώνουν τις δυνατότητές τους και να καταφέρνουν περισσότερα, τόσο για τον εαυτό τους όσο και για τους δικούς τους ανθρώπους.