Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo
Ημερομηνία
Article post image Ekthesi Mkt Press Release

Η ψηφιακή έκθεση «Καθημερινοί Ήρωες» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, με την υποστήριξη της Eurolife FFH

Η Eurolife FFH υποστηρίζει κάθε χρόνο τον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, με στόχο να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την έκφραση των παιδιών από ολόκληρη τη χώρα. Με θέμα «Καθημερινοί Ήρωες», ο 8ος Παιδικός Διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε φέτος ψηφιακά και ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, συγκεντρώνοντας 6,000 συμμετοχές από την Ελλάδα και το εξωτερικό και αναδεικνύοντας 36 νικητές και 96 διακριθέντες. Η έκθεση των παιδικών έργων άνοιξε τις διαδικτυακές της πύλες στις 18 Μαΐου, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων, και θα είναι διαθέσιμη σε όλους μέχρι τις 31 Αυγούστου στην ιστοσελίδα https://kidscontest.cycladic.gr/apotelesmata/.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Παιδικού Διαγωνισμού (https://kidscontest.cycladic.gr/) ξεπέρασε συνολικά τις 325.000 επισκέψεις, με περισσότερους από 32.000 χρήστες. Τόσο τα παιδιά, όσο και οι εκπαιδευτικοί, εκτός από το διαγωνισμό ζωγραφικής, μπορούσαν να συμμετάσχουν σε διάφορες δραστηριότητες για δημιουργική απασχόληση και ανάπτυξη καλλιτεχνικών δεξιοτήτων. Μάλιστα, η κατηγορία ΜΑΘΑΙΝΩ, με εκπαιδευτικό υλικό και δραστηριότητες βασισμένες στα έργα της έκθεσης «Αρχαιολατρεία και Φιλελληνισμός. Συλλογή Θανάση και Μαρίνας Μαρτίνου» συγκέντρωσε 65.000 επισκέψεις. Η Eurolife FFH υποστηρίζει σταθερά τις πρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, ψηφιακές και μη, αναγνωρίζοντας ότι η πρόσβαση στον πολιτισμό παραμένει διαχρονική αξία, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που διαμορφώνονται στην καθημερινότητά μας.

Οι νικητές και οι διακριθέντες του διαγωνισμού προέκυψαν από ειδική κριτική επιτροπή, ενώ το έπαθλό τους ήταν και φέτος ένα Cycladic Art Box, το οποίο περιέχει διάφορα εκπαιδευτικά παιχνίδια με θέμα τον αρχαίο ελληνικό και κυκλαδικό πολιτισμό.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν τη γνώση και απελευθερώνουν τη δημιουργική έκφραση των παιδιών. Η συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης ενισχύει δράσεις και ιδέες που εξυψώνουν το πνεύμα και ανοίγουν νέους ορίζοντες. Ως στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH υποστηρίζει όλες τις πρωτοβουλίες του, μέσω των οποίων μικροί και μεγάλοι μαθαίνουν περισσότερα για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και τις προεκτάσεις του στο σήμερα.

Article post image Business Academy    Min

Μεγάλη συμμετοχή στο Eurolife Business Academy

Το Eurolife Business Academy, η 1η ακαδημία ψηφιακών δεξιοτήτων για όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστές από τη Eurolife FFH, κατάφερε από την ανακοίνωσή του να κερδίσει το ενδιαφέρον και την προτίμηση της ασφαλιστικής αγοράς. Οι διαθέσιμες θέσεις μέχρι τον Ιούλιο εξαντλήθηκαν μέσα σε λιγότερες από 48 ώρες και για το λόγο αυτό η εταιρεία άνοιξε νωρίτερα τις εγγραφές για τους πρώτους κύκλους του φθινοπώρου.

«Το Eurolife Business Academy είναι μια μεγάλη πρωτοβουλία της εταιρείας μας για το σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Από τη στιγμή που το ανακοινώσαμε, η συμμετοχή ήταν πολύ μεγάλη και οι θέσεις καλύφθηκαν γρήγορα, με αποτέλεσμα να προσθέσουμε περισσότερες επιλογές, ώστε να ανταποκριθούμε στη ζήτηση», ανέφερε ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife FFH. «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες που έχουν κάνει την εγγραφή τους στο πρόγραμμα. Η υποστήριξή τους σημαίνει πολλά για εμάς, γι’ αυτό και έχουμε ήδη ανοίξει τις εγγραφές στα μαθήματα του Σεπτεμβρίου».

Το Eurolife Business Academy είναι μια ακαδημία ψηφιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation. Απευθύνεται σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανεξαρτήτως του αν συνεργάζονται ή όχι με τη Eurolife FFH, και στόχος του είναι να εξελίξει τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τεχνολογίες.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές στο Eurolife Business Academy, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eurolifebusinessacademy.gr.

Article post image Press Release Eurolife Ffh Eurolife Business Academy Header

Eurolife Business Academy: αξία έχει να βλέπουμε μαζί το μέλλον της ασφάλισης

Στο πλαίσιο της έμφασης στον ψηφιακό μετασχηματισμό στο χώρο των ασφαλειών, η Eurolife FFH ανακοινώνει σήμερα μια πρωτοπόρα εκπαιδευτική πρωτοβουλία της, απευθυνόμενη στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation.

Το Eurolife Business Academy είναι μια ακαδημία ψηφιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, η οποία απευθύνεται σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανεξαρτήτως του αν συνεργάζονται ή όχι με τη Eurolife FFH, με στόχο να εξελίξει τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τεχνολογίες.

Αναγνωρίζοντας το ρόλο των digital μέσων στο σημερινό επαγγελματικό περιβάλλον, η Eurolife FFH και το Found.ation σχεδίασαν τo Eurolife Business Academy για να εκπαιδεύσουν τους ασφαλιστές του αύριο στις σύγχρονες online τεχνολογίες, με έμφαση στο πώς θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν και τη σχέση με τους πελάτες τους.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για όσους εγγραφούν, προκειμένου να αποκτήσουν το αντίστοιχο πιστοποιητικό παρακολούθησης, ενώ δεν προϋποθέτει συνεργασία με τη Eurolife FFH. Τα μαθήματα παραδίδονται ζωντανά online από τους εξειδικευμένους εκπαιδευτές του Found.ation, οι οποίοι θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν το θετικό αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών και να τις εφαρμόσουν στο επαγγελματικό πεδίο τους.

Το περιεχόμενο του Eurolife Business Academy εστιάζει στους τομείς της καινοτομίας, του ψηφιακού μετασχηματισμού, των νέων τεχνολογιών, όπως τα data analytics & το AI, της απομακρυσμένης εργασίας, του digital marketing και των νέων καναλιών που δημιουργούν ευκαιρίες επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που θα δηλώσουν συμμετοχή, θα μάθουν digital τρόπους για να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σήμερα και θα εξοπλιστούν με τα εφόδια που θα χρειαστούν στο μέλλον της εργασίας τους.

Με αφορμή το λανσάρισμα του Eurolife Business Academy, o Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, δήλωσε ότι «ο επαγγελματίας ασφαλιστής του αύριο είναι εκείνος που αντιλαμβάνεται από σήμερα την αξία της τεχνολογίας. Ο ρόλος μας πλέον είναι πιο digital από ποτέ άλλοτε, ώστε να βρισκόμαστε με συνέπεια στο πλευρό των πελατών μας. Βλέπουμε το μέλλον της ασφάλισης μαζί, γι’ αυτό και προσφέρουμε το Eurolife Business Academy στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, με στόχο να εξελίξουμε τις γνώσεις του επαγγελματία ασφαλιστή και μαζί να μετατρέψουμε τις ψηφιακές προκλήσεις σε δημιουργικές λύσεις που θα δώσουν παραπάνω ώθηση στον τρόπο που εργάζεται».

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife FFH, σημείωσε ότι «η πρωτοβουλία αυτή αντανακλά τη δέσμευσή μας να είμαστε δίπλα σε όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, δίνοντάς τους σύγχρονες και απαραίτητες γνώσεις για να μεταμορφώσουν και να αναβαθμίσουν το έργο τους. Η σταδιακή επιστροφή μας στην κανονικότητα είναι γεγονός, ωστόσο ο ψηφιακός κόσμος και οι δυνατότητές του έχουν έρθει για να μείνουν».

Η ακαδημία αποτελείται από τρία μαθήματα, συνολικής διάρκειας 5,5 ωρών, και υλοποιείται σε κύκλους εκπαίδευσης, με ένα μάθημα την εβδομάδα. Το πρώτο μάθημα αφορά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την κατανόηση των δυναμικών του και τα συστατικά για την εφαρμογή του στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στην εργασία ή την επιχείρησή τους και θα διερευνήσουν τρόπους για να δημιουργήσουν υπεραξία για τους πελάτες τους. Το δεύτερο μάθημα αφορά τη νέα κανονικότητα της απομακρυσμένης εργασίας και τις νέες απαιτήσεις της αγοράς που αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το τρίτο και τελευταίο μάθημα είναι μια εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing, με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην εμπειρία των πελατών, τα mobile ads και τα κοινωνικά δίκτυα.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές στο Eurolife Business Academy, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eurolifebusinessacademy.gr.

Article post image Press Release Eurolife Ffh Hop Egenesis Campaign

Eurolife FFH: αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά

«Αν θέλεις ένας τόπος να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά». Αυτός είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Eurolife FFH, η οποία εστιάζει στη δράση που υλοποιεί σε συνεργασία με τη HOPEgenesis, για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και ενάντια στην υπογεννητικότητα.

Η Eurolife FFH πρόσφατα ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τη HOPEgenesis μέχρι το 2023, με τη δέσμευση ότι θα υιοθετήσει δέκα απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και θα δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Έχοντας κάνει την αρχή από την Πάτμο, θα συνεχίσουν τη δράση τους στο Καστελλόριζο, τα Άγραφα, τους Λειψούς, το Άνω Κουφονήσι, την Τήλο, την Ανάφη, τη Νίσυρο, τη Χάλκη και την Κάσο. Υποστηρίζοντας τις οικογένειες απομακρυσμένων και ακριτικών περιοχών της Ελλάδας που θέλουν να αποκτήσουν παιδί, σκοπός τους είναι να ανατρέψουν τα ποσοστά της υπογεννητικότητας και να επαναφέρουν δομές της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας. Γιατί ο μόνος τρόπος να αποκτήσει ζωή ένας τόπος, είναι να γεμίσει με παιδιά.

Αυτή ακριβώς είναι η ιστορία που αφηγείται η νέα καμπάνια της Eurolife FFH. Ένα ήσυχο μεσημέρι, σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία, οι κάτοικοι είναι αφοσιωμένοι στις καθημερινές τους ασχολίες. Ένα γνώριμο σκηνικό που ανασύρει μνήμες και αναμνήσεις σε κάθε άνθρωπο, έρχεται να διαταραχθεί από τη «γλυκιά φασαρία» που δημιουργεί ξαφνικά μια παρέα μικρών παιδιών. Τρέχοντας με τα ποδήλατά τους, εκπλήσσουν τους ενήλικες και προκαλούν αναστάτωση και πολλά χαμόγελα! Ένας μανάβης ρίχνει κατά λάθος τα καφάσια του, μια κυρία ξαφνιάζεται από τα παιδιά και καταβρέχει τον γείτονά της, ένας κύριος δεν προλαβαίνει να απολαύσει το παγωτό του, το οποίο καταλήγει στο δρόμο. Τα παιδιά φτάνουν στον παιδικό σταθμό, όπου συναντούν τους φίλους και τις οικογένειές τους, συνθέτοντας ένα σκηνικό που αποτελεί την ουσία της συνεργασίας μεταξύ της Eurolife FFH και της HOPEgenesis.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων και να τους ενθαρρύνει, ώστε να καταφέρνουν τα θέλω τους. Γιατί όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή.

Article post image Press Release Eurolife Ffh Press Release Eurolife Ffh Hotels Min

Νέο πακέτο ασφάλισης τουριστικών επιχειρήσεων από τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH παρουσιάζει ένα νέο πρόγραμμα ασφάλισης περιουσίας για τους ιδιοκτήτες ή μισθωτές ακινήτων μικρών ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων (με συνολικό ασφαλιζόμενο κεφάλαιο έως € 1.000.000).

Έχοντας μελετήσει τις ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης και λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τουρισμός, η Eurolife FFH σχεδίασε ένα νέο ολοκληρωμένο πλαίσιο κάλυψης για την ασφάλιση κτηριακών εγκαταστάσεων, εξοπλισμού και περιεχομένου. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους ένα ανταγωνιστικό πρόγραμμα απέναντι σε απρόοπτα συμβάντα, όπως πυρκαγιά, σεισμός, κλοπή, έξοδα και λοιπές υλικές ζημιές.

Το νέο πακέτο ασφάλισης αποτελεί μία ακόμη πρωτοβουλία της Eurolife FFH για να ενισχύσει την παρουσία της στις γενικές ασφαλίσεις και τις ασφαλίσεις τουριστικών επιχειρήσεων, ενός κλάδου με μεγάλη επίδραση στην ελληνική οικονομία. Η εταιρεία δίνει, με το πρόγραμμα αυτό, μια ανταγωνιστική δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ή μισθωτές των ξενοδοχειακών μονάδων και ενοικιαζόμενων δωματίων να προστατευτούν από πιθανούς κινδύνους ή ζημιές. Με την ασφάλεια που τους παρέχει, θα μπορούν να συνεχίζουν απερίσπαστα τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, γνωρίζοντας ότι είναι σε θέση να ξεπεράσουν ένα ενδεχόμενο εμπόδιο εύκολα και γρήγορα.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει ώστε η προστασία αυτών που έχουν αξία για τους πελάτες της να είναι μια επένδυση που αποδίδει. Η εταιρεία υποστηρίζει όλους αυτούς που την εμπιστεύονται, δημιουργεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες και αναβαθμίζει τα υφιστάμενα, με στόχο να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της.

Article post image Infographic Hope Genesis 01

Eurolife FFH: Όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή

Τη δέσμευσή τους να συνεχίσουν και να επεκτείνουν την κοινή τους δράση ενάντια στην υπογεννητικότητα μέχρι το 2023, ανακοίνωσαν η Eurolife FFH και η HOPEgenesis, κατά τη διάρκεια online εκδήλωσης, σε απευθείας σύνδεση από τα γραφεία της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, οι δύο οργανισμοί κάνουν ένα νέο μεγάλο βήμα στη συνεργασία τους, με τη Eurolife FFH να υιοθετεί συνολικά δέκα απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας για τα επόμενα τρία χρόνια (2021-2023), όπου οι γυναίκες κάτοικοι που θέλουν να γίνουν μητέρες, δεν έχουν εύκολη ή τακτική πρόσβαση σε υπηρεσίες φροντίδας, κέντρα υγείας και μαιευτήρια. Παράλληλα με την υιοθεσία των περιοχών, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis δεσμεύονται για τη δημιουργία αντίστοιχου αριθμού παιδικών σταθμών στις ίδιες περιοχές, με στόχο τα παιδιά που θα γεννηθούν να έχουν το δικό τους χώρο, όπου θα απασχολούνται δημιουργικά.

Έχοντας κάνει την αρχή από την Πάτμο, όπου ο αριθμός των γεννήσεων αυξήθηκε κατακόρυφα από την έναρξη του προγράμματος, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis επεκτείνουν από φέτος τη δράση τους και στους Λειψούς, το Καστελόριζο, τα Άγραφα, την Ανάφη, το Κουφονήσι, τη Νίσυρο, την Τήλο, τη Χάλκη και την Κάσο.

Το νέο πρόγραμμα παρουσίασαν ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, και ο Δρ. Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος & Ιδρυτής της HOPEgenesis. Με ομιλίες και δηλώσεις τους συμμετείχαν η Δρ. Χρυσούλα Ζαχαροπούλου, Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Ανάπτυξης, Αντιπρόεδρος της Αντιπροσωπείας στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση Ίσης Εκπροσώπησης ΑΚΕ-ΕΕ, Μέλος της Επιτροπής Δικαιωμάτων των Γυναικών & Ισότητας των Φύλων και Μέλος της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας & Ασφάλειας των Τροφίμων, ο Δήμαρχος Λειψών, Φώτης Μάγγος, ο Δήμαρχος Αγράφων, Αλέξης Καρδαμπίκης και ο Αντιδήμαρχος Καστελόριζου, Στράτος Αμύγδαλος, εκπροσωπώντας τις τρεις περιοχές όπου θα δημιουργηθούν φέτος παιδικοί σταθμοί.

Στόχος της ενέργειας είναι η ανατροπή της υπογεννητικότητας, δίνοντας ένα κίνητρο στις νέες οικογένειες, ώστε να πάρουν την απόφαση να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους. Με την υποστήριξη της Eurolife FFH, η HOPEgenesis θα προσφέρει σε όλες τις ωφελούμενες των παραπάνω περιοχών τακτική παρακολούθηση και υποστήριξη από γυναικολόγους κατά τη διάρκεια της κύησης και του τοκετού, ιατρικές υπηρεσίες και ψυχολογική φροντίδα.

Η Πάτμος μετράει ήδη 40 γεννήσεις, ενώ αναμένονται άλλες 11 το επόμενο διάστημα. Τον Οκτώβριο του 2020, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis εγκαινίασαν τον πρώτο και μοναδικό παιδικό σταθμό του νησιού, ο οποίος σύντομα θα αρχίσει να λειτουργεί για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Ο Δήμαρχος Πάτμου και δύο ωφελούμενες του προγράμματος συμμετείχαν με δηλώσεις τους στην εκδήλωση, σημειώνοντας την αξία της δράσης για την τοπική κοινωνία του νησιού. Ο Ελευθέριος Πέντες, Δήμαρχος Πάτμου, ανέφερε σχετικά ότι «η Eurolife FFH και η HOPEgenesis επενδύουν με τη δράση τους σε κοινωνικές αξίες και στηρίζουν την ακριτική Ελλάδα, λειτουργώντας με πραγματικό σχέδιο για την ανάσχεση της υπογεννητικότητας. Όσα έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια στην Πάτμο, γεννούν ελπίδα για το μέλλον του νησιού μας».

Με αφορμή την ολοκλήρωση του παιδικού σταθμού στην Πάτμο, η Eurolife FFH σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας CSE, υλοποίησαν μελέτη για το κοινωνικό αποτύπωμα της κοινής δράσης της με τη HOPEgenesis για το διάστημα 2019-2020. Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία του Social Return on Investment (SROI), ένα διεθνές πρότυπο για τη μέτρηση της αξίας που δημιουργεί στην κοινωνία ένα πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας, υπολογίστηκε ότι για κάθε €1 που επενδύει η Eurolife FFH, δημιουργείται κοινωνική αξία ισοδύναμη με €3,80. Τα αποτελέσματα του SROI παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης από τον Νίκο Αυλώνα, Πρόεδρο & Ιδρυτή του Κέντρου Αειφορίας CSE.

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, ανέφερε ότι «θέλουμε να είμαστε δίπλα στους ανθρώπους και να τους ενθαρρύνουμε, ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά και να πετυχαίνουν το καλύτερο για τους ίδιους και για τις οικογένειές τους. Η Eurolife FFH επενδύει με συνέπεια στην κοινωνική της υπευθυνότητα, γι’ αυτό σχεδιάζουμε και υλοποιούμε πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν το αύριο για κάθε άνθρωπο. Η συνεργασία μας με τη HOPEgenesis είναι η απόδειξη της εταιρικής μας δέσμευσης και ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς μια σύμπραξη ανάμεσα σε μια ΜΚΟ, τους τοπικούς φορείς και μια ιδιωτική εταιρεία, μπορεί να φέρει σπουδαία αποτελέσματα και να έχει θετικό αντίκτυπο στις ζωές των ανθρώπων».

Ο Δρ. Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, δήλωσε ότι «η Εurolife FFH από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε την οργάνωσή μας και υποστήριξε έμπρακτα τον αγώνα μας για την ανατροπή του κλίματος της υπογεννητικότητας στη χώρα μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η συνεργασία αυτή συνεχίζεται, επεκτείνεται σε πολλούς τομείς και στηρίζει ακόμα περισσότερες ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές, εκεί δηλαδή που υπάρχει η μεγαλύτερη ανάγκη».

Article post image Newsletter Eurolife Hq Header Min

Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife FFH: Αξία έχει να παραμένεις δυνατός στις προκλήσεις

Θετικές οικονομικές επιδόσεις, δράσεις με ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα και επενδυτικές στρατηγικές που δημιουργούν υπεραξία χαρακτήρισαν το 2020 για τον Όμιλο Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited. Σε μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις και σε ένα ασταθές κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife FFH διατήρησε την ηγετική του θέση στην αγορά. Παράλληλα, συνέχισε σταθερά να εφαρμόζει το πλάνο ανάπτυξής του, ενώ μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες αποδεικνύει καθημερινά ότι αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, ενδυναμώνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα.

Αξία έχει να εξελίσσεσαι

Ο Όμιλος Eurolife FFH επέδειξε ανθεκτικότητα και ευελιξία στις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν το 2020. Το σταθερό επενδυτικό πλάνο και η διαρκής αναβάθμιση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών του Ομίλου Eurolife FFH αποτυπώνονται και στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, τα οποία ανήλθαν σε €448,65 εκατ., το συνολικό ενεργητικό να φτάνει τα €3,5 δισ. και τα ίδια κεφάλαια να ανέρχονται σε €738 εκατ., ενώ τα λειτουργικά κέρδη του Ομίλου άγγιξαν τα €22,2 εκατ[i].

Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (10% σε επίπεδο Group) και συγκεκριμένα 16% στις Ασφάλειες Ζωής και 3% στις Γενικές Ασφάλειες[ii]. Σε €291,86 εκατ. ανήλθαν συνολικά οι αποζημιώσεις το 2020, οι οποίες αφορούν αθροιστικά ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων, καθώς και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί πως σε βάθος πενταετίας (2016-2020) το αντίστοιχο νούμερο έφτασε το €1,4 δισ[iii].

Με στόχο να βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των πελατών και των συνεργατών του, ο Όμιλος Eurolife FFH συνέχισε και το 2020 να επενδύει στην ανάπτυξη και την αναβάθμισή του, με έργα υποδομής που άγγιξαν τα €3 εκατ.

Τα συνολικά κέρδη προ φόρων για τη χρονιά που πέρασε, άγγιξαν τα €151,9 εκατ. (ποσό αυξημένο κατά 13% σε σχέση με το 2019), ενώ σε επίπεδο πενταετίας (2016-2020) έχουν φτάσει τα €672,60 εκατ.

Το 2020, ο οργανισμός έδειξε την υπεροχή του στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Πιο συγκεκριμένα, το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου εξασφάλισε υψηλές αποδόσεις ύψους 3,24%, ενώ η απόδοση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου έκλεισε στο 2,78% το 2020. Οι υψηλές αποδόσεις στα επενδυτικά προγράμματα για το 2020 αποτελεί συνέχεια μιας σειράς υψηλών αποδόσεων που διαχρονικά απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι των ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων.

Αξία έχει να στηρίζεις τους ανθρώπους σου

Για το Όμιλο Eurolife FFH, η υποστήριξη των δικτύων συνεργατών είναι μία από τις βασικές προτεραιότητές του, γι' αυτό πέρυσι πραγματοποίησε συνολικά 345 εκπαιδευτικές συναντήσεις για τους συνεργάτες, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 14.300 συμμετοχές. Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των εκπαιδευτικών συναντήσεων το 71% πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως, με 53% live τηλε-εκπαίδευση σε εικονική αίθουσα (virtual class) και 47% e-learning ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τη μορφή της αυτοδιδασκαλίας. Το 29% των συναντήσεων έγιναν δια ζώσης, με έμφαση σε τομείς όπως η υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των συνεργατών με βάση και τις ανάγκες του σημερινού περιβάλλοντος.

Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους του, ο Όμιλος έδωσε προτεραιότητα στην ασφάλεια του ανθρώπινου δυναμικού, εφαρμόζοντας από πολύ νωρίς εργασία από το σπίτι σε ποσοστό που ξεπερνάει το 75%. Παρά τις δυσκολίες του 2020, κατάφερε παράλληλα να υλοποιήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους εργαζόμενους, οι οποίες ξεπέρασαν τις 4.300 ώρες, καθώς και σεμινάρια wellness με θέμα την ψυχική υγεία και ευεξία (περισσότερες από 1.450 ώρες). Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να δίνει ευκαιρίες στους επαγγελματίες του αύριο. Μέσα στο 2020, 15 φοιτητές με διαφορετικά αντικείμενα σπουδών ολοκλήρωσαν την πρακτική τους εξάσκηση σε ξεχωριστές διευθύνσεις του οργανισμού.

Αξία έχει να είσαι μέρος της λύσης

Το 2020, ο Όμιλος συνέχισε να δίνει αξία στην κοινωνία, με δράσεις για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων, την προώθηση της εκπαίδευσης και του πολιτισμού και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του, συνέχισε τις υφιστάμενες συνεργασίες του, προχωρώντας παράλληλα και στην υποστήριξη νέων οργανισμών. Πιο αναλυτικά:

  • Μέσα από τη συνεργασία με τη HOPEgenesis, σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης των γυναικών που κατοικούν σε απομακρυσμένες ακριτικές και νησιωτικές περιοχές, έχουν βοηθηθεί μέχρι στιγμής 41 ωφελούμενες, με 40 μωρά να έχουν γεννηθεί ήδη και άλλα 8 να αναμένονται τους επόμενους μήνες. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Δήμο Πάτμου, τη HOPEgenesis και την Ομάδα Αιγαίου, ο Όμιλος Eurolife FFH δημιούργησε τον πρώτο και μοναδικό παιδικό σταθμό στην Πάτμο, για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
  • Περισσότερα από 640.000 είδη ιατρικού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού μοιράστηκαν στις 50 δομές των 12 Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας σε όλη την Ελλάδα, με περισσότερους από 5.000 ωφελούμενους, σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων.
  • Πάνω από 30.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν πρόσβαση και γνώσεις στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
  • Περισσότερα από 1.000 παιδιά και ενήλικες απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες στο διαδίκτυο μέσα από τις Ψηφιακές Ακαδημίες του Cyber Security International Institute (CSIi), σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το cyber bullying, το online phishing, τη ρομποτική και το game development.
  • 7 αυτοκινούμενες σκούπες πεζού χειριστή δωρίστηκαν στο Δήμο Αθηναίων, οι οποίες συγκεντρώνουν 3.360 λίτρα απορριμμάτων και καθαρίζουν 27 πλατείες και πεζόδρομους καθημερινά.

Για τον Όμιλο Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους, κάθε φορά που έχουν ανάγκη. Γι' αυτό ο Όμιλος προχώρησε άμεσα σε μια σειρά ενεργειών για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων του από την κακοκαιρία «Ιανός» στους νομούς Καρδίτσας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας. Ο Όμιλος βρέθηκε επίσης στο πλευρό των ασφαλισμένων του που επλήγησαν από το σεισμό στη Σάμο ανταποκρινόμενος άμεσα και με συνέπεια στις ανάγκες τους.

Κάνοντας έναν απολογισμό του 2020, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά «Ο Όμιλος Eurolife FFH κινήθηκε με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, επιβεβαιώνοντας την κορυφαία μας θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Το κλειδί για την επιτυχία μας δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καθημερινά οι πελάτες και οι συνεργάτες μας, γι’ αυτό φροντίζουμε να είμαστε στο πλευρό τους και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα. Μάθαμε πολλά από τη χρονιά που πέρασε και είναι στο χέρι μας να κρατήσουμε τη γνώση αυτή για την επόμενη ημέρα. Συνεχίζουμε να δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών μας και στη στήριξη της κοινωνίας με έργα που έμπρακτα βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων. Σκοπός μας είναι να παραμείνουμε δυνατοί απέναντι στις προκλήσεις και να δίνουμε αξία σε ό,τι έχει σημασία για κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται».

 


[i] Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει την επίδραση του αποθέματος Επάρκειας (LAT Reserve) που δημιουργήθηκε κατά την τρέχουσα χρήση.

[ii] Εκτίμηση βάσει εσωτερικής άσκησης.

[iii] Όλα τα ποσά που αναφέρονται αφορούν αθροιστικά τις εταιρείες σε Ελλάδα και Ρουμανία για το 2020.

  
Article post image Press Release Eurolife Ffh Outdoor Bus Stop

Η Eurolife FFH δημιουργεί πρωτότυπες στάσεις λεωφορείων με αντισηπτικό υγρό

Μια νέα πρωτοβουλία ξεκινά σήμερα η Eurolife FFH, με τη δημιουργία δέκα στάσεων λεωφορείου με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού σε δέκα σημεία της Αττικής.

Από το κέντρο της Αθήνας, μέχρι τα βόρεια και τα νότια προάστια, όλοι οι πολίτες που χρειάζεται, αυτήν την περίοδο, να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, θα μπορούν εύκολα να απολυμαίνουν τα χέρια τους.

Σήμερα που η ατομική υγιεινή είναι, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, ευθύνη κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, η Eurolife FFH αποδεικνύει πως ένα «πσσστ» έχει τεράστια αξία για όλους – τόσο τους επιβάτες των λεωφορείων, όσο και τους διερχόμενους. Όλες οι στάσεις βρίσκονται σε κεντρικά οδικά σημεία και είναι εξοπλισμένες με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού, το οποίο ανανεώνεται τακτικά.

Με την πρωτοβουλία αυτή, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης για την υγεία μας.

Με τις πρωτότυπες στάσεις της, επιδιώκει να μεταφέρει με δημιουργικό τρόπο στους πολίτες το σημαντικό αυτό μήνυμα και να και συμμετάσχει στην ευαισθητοποίησή τους για την προστασία και την ασφάλειά τους. Γιατί για τη Eurolife FFH αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι, με κάθε της δράση, να στέκεται έμπρακτα στο πλευρό της κοινωνίας.

 

Δείτε το σχετικό βίντεο

 

Article post image Press Release Eurolife Ffh Partners Awards Site Header

Eurolife FFH: αξία έχει να είσαι δίπλα σε όσους σε στηρίζουν

Η Eurolife FFH βράβευσε τους συνεργάτες της που διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό Πωλήσεων 2020, κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε με απευθείας σύνδεση από τα γραφεία της. Για την εταιρεία, αξία έχει να υποστηρίζει τα δίκτυα συνεργατών της, αναγνωρίζοντας το έργο και τη συμβολή τους στην ανάπτυξή της. Οι νικητές του διαγωνισμού είναι οι πρωταγωνιστές στις Ασφαλίσεις Ζωής και στις Γενικές Ασφαλίσεις για τη χρονιά που πέρασε, οι οποίοι επιβραβεύθηκαν με έπαθλο τη χρήση εταιρικού αυτοκινήτου για ένα χρόνο. Οι υπόλοιπες βραβεύσεις των πρώτων συνεργατών θα πραγματοποιηθούν σε ξεχωριστή εκδήλωση μέσα στο έτος.

Στη συγκεκριμένη εκδήλωση συμμετείχαν επίλεκτοι συνεργάτες της Eurolife FFH, καθώς και στελέχη της ανώτατης διοίκησης, ενώ το συντονισμό της ανέλαβε η δημοσιογράφος Ρίτσα Μπιζόγλη. Μέσα από τις ομιλίες τους, οι άνθρωποι της εταιρείας παρουσίασαν ένα σύντομο απολογισμό του 2020, εστιάζοντας στις πρωτοβουλίες και τα έργα της Eurolife FFH που σημάδεψαν μια χρονιά τόσο διαφορετική από τις προηγούμενες. Οι συνεργάτες που παρακολούθησαν την εκδήλωση είχαν, επίσης, την ευκαιρία να ακούσουν πρώτοι το συνολικό σχεδιασμό της εταιρείας για το 2021, κατά τη διάρκεια του οποίου η Eurolife FFH θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό τους με αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και κοινές πρωτοβουλίες ανάπτυξης.

Κατά την τελετή απονομής, δόθηκαν συνολικά 13 αυτοκίνητα: τέσσερις Mercedes A-Class για τους πρώτους νικητές των κατηγοριών Ασφαλίσεων Ζωής, Γενικών Ασφαλίσεων, Ασφαλίσεων Ζωής εκτός Αθηνών και Γενικών Ασφαλίσεων εκτός Αθηνών, δύο BMW σειρά 1 για τους δεύτερους νικητές των κατηγοριών Ασφαλίσεων Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων και επτά Toyota Aygo για κάθε έναν από τους νικητές που κατέλαβαν τις υπόλοιπες θέσεις. Η ανακοίνωση των ονομάτων και των επάθλων έγινε από τη συντονίστρια τη εκδήλωσης, Ρίτσα Μπιζόγλη.

Αναλυτικά οι νικητές του Διαγωνισμού Πωλήσεων 2020 ανά κατηγορία, με βάση τους όρους του, είναι οι εξής:

 

Κατηγορία Ασφαλίσεων Ζωής

1. VICTORY PROMISE Α.Ε.

2. 3P LIFE INSURANCE AGENTS

3. MEGA INSURANCE A.E.

4. IONIOΣ Α.Ε.

5. ΨΙΜΑΡΑΣ ΕΠΕ (ΠΑΡΟΝ)

 

Κατηγορία Γενικών Ασφαλίσεων

1. ΜΟΝΕΥ ΜΑΡΚΕΤ Α.Ε.

2. 3P INSURANCE AGENTS I.K.E

3. K& Χ ΚΑΡΥΠΙΔΗ Ο.Ε.

4. BE INSURANCE A.E.

5. MEGA INSURANCE AGENTS

 

Κατηγορία Ποιοτικών Δεικτών

1. LIFE PLAN INSURANCE

 

Κατηγορία Γενικών Ασφαλίσεων εκτός Αθηνών

1. ΑΦΟΙ Γ.ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.

 

Κατηγορία Ασφαλίσεων Ζωής εκτός Αθηνών

1.ΠΑΠΑΔΑΚΗ – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ Μ.

 

«Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συνεργάτες μας για όλα αυτά που κατάφεραν κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς» σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. «Το 2020 ήταν δύσκολο και απαιτητικό για όλους μας, ωστόσο, με τον επαγγελματισμό, τη συνέπεια και τη θέληση που τους διακρίνει, οι συνεργάτες μας απέδειξαν ότι κάθε εμπόδιο μπορούμε να το ξεπεράσουμε μαζί. Τους ευχαριστώ όλους θερμά για την υποστήριξη και την καθημερινή συμβολή τους στην ανάπτυξη της Eurolife FFH. Αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του DNA και των δράσεών μας, γι’ αυτό κι εμείς είμαστε στο πλευρό τους, επιβραβεύουμε το έργο τους και αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για την εξέλιξη και ανάπτυξή τους».

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης στη Eurolife FFH, αναφέρθηκε στην αξία που έχει για την εταιρεία ο ρόλος των συνεργατών της. «Παρά τις δύσκολες συνθήκες της περσινής χρονιάς, ολοκληρώσαμε ακόμα έναν καινοτόμο Διαγωνισμό Πωλήσεων με πολύ σημαντικά για όλους μας αποτελέσματα. Ως Eurolife FFH, στηρίζουμε και εμπιστευόμαστε καθημερινά τους συνεργάτες, ως τον επαγγελματία σύμβουλο απέναντι στον καταναλωτή, και η συμβολή τους είναι καθοριστική όλα αυτά τα χρόνια της επιτυχημένης ιστορίας μας. Είμαστε χαρούμενοι επειδή έχουμε συνεργασία με τους καλύτερους  της αγοράς, γι’ αυτό είναι τιμή μας να είμαστε στο πλευρό τους και να σχεδιάζουμε μαζί την κοινή μας πορεία».

Article post image Eurolife Ffh   Press Release Morelife

More Life: ένα νέο ψηφιακό οικοσύστημα υγείας και ευεξίας από τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH πιστεύει ότι ο δρόμος προς μια καλύτερη ζωή είναι εκείνος που ενδυναμώνει τους ανθρώπους και τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουροι για όσα μπορούν να καταφέρουν. Γι’ αυτό δημιούργησε το More Life, έναν ψηφιακό χώρο υγείας, ευεξίας και ψυχικής ενδυνάμωσης, μέσω του οποίου παρέχει μια σειρά από προτάσεις για ένα καλύτερο αύριο. Για τη Eurolife FFH, η προώθηση της καλής υγείας έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία. Στόχος του More Life είναι να αναδείξει τις καλές πρακτικές που μπορεί να ακολουθεί κάθε άνθρωπος που θέλει να βελτιώσει την καθημερινότητά του.

Το More Life αποτελείται από τρία διαφορετικά εργαλεία, ανοίγοντας έναν μοναδικό κόσμο δυνατοτήτων για τους χρήστες του. Το πρώτο είναι μια εύχρηστη πλατφόρμα γρήγορης τιμολόγησης των νοσοκομειακών προγραμμάτων Premium Economy, που στόχο έχει να βοηθήσει το χρήστη να υπολογίσει το κόστος ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου υγείας, ώστε να διαχειρίζεται με μεγαλύτερη σιγουριά ένα πιθανό ατομικό ή οικογενειακό ρίσκο. Μέσα από απλά βήματα, η πλατφόρμα τιμολόγησης επιτρέπει στο χρήστη να διαμορφώσει το δικό του εξατομικευμένο πρόγραμμα, που θα ανταποκρίνεται στον οικονομικό του προγραμματισμό. Ταυτόχρονα, έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τις διαφορετικές παροχές, να δει αναλυτικά τις καλύψεις που του προσφέρονται και να έρθει σε επικοινωνία με εξειδικευμένο συνεργάτη της Eurolife FFH, ο οποίος θα τον βοηθήσει να κάνει την τελική του επιλογή.

Παράλληλα, μέσα από το More Life, ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει τη νεότερη έκδοση της εφαρμογής Walk to Win, η οποία είναι ένα έξυπνο σύστημα παρακίνησης για την υιοθέτηση καλών πρακτικών υγείας. Η εφαρμογή επιτρέπει στον χρήστη να ξεκλειδώσει 16 διαφορετικά επιτεύγματα και να συμμετάσχει σε ισάριθμες κληρώσεις για συνολικά 275 δώρα – από τεχνολογικά gadgets μέχρι αθλητικά αξεσουάρ. Προϋπόθεση για να ξεκλειδώσει τα επιτεύγματα, αποτελεί η καταγραφή τουλάχιστον 8.000 βημάτων την ημέρα και η επιτυχής απάντηση στο quiz γνώσεων. Η εφαρμογή Walk to Win είναι διαθέσιμη για iOS και Android συσκευές.

Τέλος, το More Life λειτουργεί και ως ένα hub ενημέρωσης γύρω από θέματα υγείας, ισορροπημένης διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας. Σε συνεργασία με εξειδικευμένους επιστημονικούς συνεργάτες από διαφορετικά πεδία, η Eurolife FFH προσφέρει μέσα στο More Life ειδική αρθρογραφία και γνώσεις σε κάθε επισκέπτη που θα ενδιαφερθεί να μάθει περισσότερα, ώστε να κατακτήσει μια πιο ποιοτική καθημερινότητα.

Σε μία εποχή που κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται όλο και περισσότερο την αξία της ευεξίας, η υιοθέτηση ενός νέου τρόπου ζωής είναι το κλειδί για μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά. Η Eurolife FFH βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των ανθρώπων, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει, ώστε να τους βοηθά να ξεκλειδώνουν τις δυνατότητές τους και να καταφέρνουν περισσότερα, τόσο για τον εαυτό τους όσο και για τους δικούς τους ανθρώπους.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στη σελίδα https://www.eurolife.gr/el-GR/more-life/