Με στόχο το καλύτερο
Σκοπός μας στη Eurolife FFH είναι να φροντίζουμε εσάς και τους αγαπημένους σου. Αυτό δεν το επιτυγχάνουμε μόνο μέσω ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, αλλά και της προσωπικής σχέσης που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας. Με υπευθυνότητα, επαγγελματισμό και συνέπεια, επιδιώκουμε να εκπληρώνουμε όλες τις υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει προς εσένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.
Γνωρίζουμε καλά ότι οι σχέσεις μπορεί να έχουν και αναποδιές. Είναι λοιπόν πιθανό, στη συνεργασία μας να υπήρχαν στοιχεία που σε δυσαρέστησαν ή εκτίμησες ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Με χαρά θα ακούσουμε όλα όσα δεν πήγαν όπως τα περίμενες.
Στη Eurolife FFH ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασία διαχείρισης παραπόνων:
Εύκολη υποβολή
Μπορείς να στείλεις το παράπονο ή το αρνητικό σου σχόλιο ηλεκτρονικά, μέσω email στο complaints@eurolife.gr, επισυνάπτοντας τυχόν έγγραφα που αφορούν την υπόθεσή σου. Επικεφαλής της λειτουργίας Διαχείρισης Παραπόνων έχει οριστεί ο κ. Τόλιας Παναγιώτης (Διευθυντής Διαχείρισης Ασφαλιστικού Χαρτοφυλακίου) pantolias@eurolife.gr.
Ταχεία απάντηση
Σου στέλνουμε την έγγραφη απάντησή μας το συντομότερο δυνατόν και πάντως εντός χρονικού διαστήματος που, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Πράξη της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος με αρ. 88/5.4.2016, δεν θα υπερβαίνει τις 50 ημερολογιακές ημέρες. Στόχος μας είναι να μην υπερβαίνουμε τις 30 ημερολογιακές ημέρες.
Αντικειμενικότητα
Δεσμευόμαστε για την αποτελεσματική διαχείριση όλων των παραπόνων με αντικειμενικό, δίκαιο και αμερόληπτο τρόπο. Λειτουργούμε πάντα με γνώμονα την καλή πίστη.
Μαθαίνουμε από εσένα
Επανεξετάζουμε τη διαδικασία διαχείρισης των παραπόνων σε τακτά διαστήματα και, αν χρειαστεί, την αναθεωρούμε. Τα συμπεράσματα που εξάγονται μας καθοδηγούν προς τη βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών μας, πάντοτε με στόχο τη δική σας φροντίδα.
