Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo
Ημερομηνία
Article post image Press Release Economist

Η Eurolife FFH συμμετέχει στο διάλογο για το δημογραφικό

Η Eurolife FFH είναι για δεύτερη φορά ο Founding Sponsor στο μεγάλο συνέδριο που διοργανώνει το Economist για το δημογραφικό και την υπογεννητικότητα, σε συνεργασία με τη HOPEgenesis. Το θέμα του φετινού συνεδρίου είναι «Δημογραφικές προκλήσεις και πολιτική για την ισότητα των φύλων: ο ρόλος της εμπιστοσύνης και της συνεργασίας» και οι εργασίες του θα πραγματοποιηθούν στις 18 και 19 Οκτωβρίου.

Η Eurolife FFH, η HOPEgenesis και το Economist ένωσαν τις δυνάμεις τους το 2019, στο πρώτο συνέδριο για την υπογεννητικότητα, ενώ έχουν δεσμευθεί κάθε δύο χρόνια να συναντιούνται και να διοργανώνουν μια μεγάλη συνάντηση, κατά τη διάρκεια της οποίας αναλύουν τις εξελίξεις του ζητήματος, παρουσιάζουν έρευνες και στατιστικά, συζητούν τις προεκτάσεις του στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας και προωθούν το διάλογο σχετικά με τις πρακτικές που ακολουθούνται.

Από το 2019, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis αναπτύσσουν την κοινή τους δράση ενάντια στην υπογεννητικότητα. Το πρόγραμμά τους περιλαμβάνει εκπόνηση ερευνών για το πρόβλημα, υιοθεσία 10 περιοχών με πολύ χαμηλά ποσοστά γεννήσεων και δημιουργία παιδικών σταθμών στις περιοχές αυτές. Με τη δράση τους δίνουν την ευκαιρία στις οικογένειες που κατοικούν σε Πάτμο, Άγραφα, Καστελόριζο, Λειψούς, Νίσυρο, Τήλο, Κάσο, Άνω Κουφονήσι, Χάλκη και Ανάφη, να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους. Ήδη η πρωτοβουλία αυτή έχει φέρει σημαντικά αποτελέσματα, με 51 νέες γεννήσεις και άλλες 26 να αναμένονται το επόμενο διάστημα.

Article post image Press Release Site Photo

Silver award για τη Eurolife FFH στα Impact BITE Awards

Το Silver Award έλαβε το καινοτόμο έργο Working at Home - Virtual Desktop Infrastructure (VDI), με το οποίο η Eurolife FFH ανταποκρίθηκε στις ανάγκες της εποχής για απομακρυσμένη εργασία, ενδυναμώνοντας τις υποδομές της ώστε να εφαρμόσει με επιτυχία ακόμα και μετά την πανδημία το μοντέλο της ευέλικτης εργασίας. H εταιρεία απέσπασε αυτή τη σημαντική διάκριση στη δέκατη επετειακή τελετή απονομής των Impact BITE Awards 2021, του θεσμού επιβράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας στην Ελλάδα. 

Η διάκριση αυτή έχει μεγάλη αξία για τη Eurolife FFH, καθώς η εταιρεία από την πρώτη στιγμή της υγειονομικής κρίσης έλαβε μια σειρά αποφάσεων και τις υλοποίησε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, έχοντας ως πρώτο μέλημα τους ανθρώπους της. Η υλοποίηση αυτού του έργου είχε πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό και τους ανθρώπους του, μεταξύ των οποίων είναι ότι όλοι οι εργαζόμενοι προμηθεύτηκαν laptop τελευταίας τεχνολογίας, δημιουργήθηκε η υποδομή για απομακρυσμένη σύνδεση στο εργασιακό περιβάλλον με ασφάλεια, ενώ παράλληλα μειώθηκε σταδιακά κατά 30% η κατανάλωση των πόρων στο Cloud.


Πρόκειται για τη δυναμική απάντηση της Eurolife FFH στις σύγχρονες προκλήσεις, λαμβάνοντας όλα τα υγειονομικά μέτρα και τηρώντας όλα τα πρωτόκολλα για την ασφάλεια του προσωπικού της, αλλά και για να συνεχίσει να προσφέρει αδιάλειπτα τις υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους της. Για τη Eurolife FFH αξία έχει η αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της, δημιουργώντας ένα καλύτερο, σύγχρονο, ευέλικτο και ψηφιακό περιβάλλον εργασίας για τους ανθρώπους της.
Η Eurolife FFH επενδύει συστηματικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, πιστεύοντας στη σημασία και τις προοπτικές που δημιουργεί τόσο για την εταιρεία και τους εργαζόμενους, όσο και για τους ασφαλισμένους της. Η βράβευση του Working at Home - Virtual Desktop Infrastructure (VDI), ενός έργου που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, επιβεβαιώνει τη στρατηγική της εταιρείας που έχει στο επίκεντρο της τον άνθρωπο. Στόχος της Eurolife FFH είναι να αναπτύσσει διαρκώς τα ψηφιακά της εργαλεία που απαντούν σε σύγχρονες ανάγκες και δημιουργούν καινοτόμες λύσεις.

 
Article post image Cs Week 2021

Η εξυπηρέτηση μας αφορά όλους… γι’ αυτό συνεχίζουμε μαζί!

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια μεγάλη γιορτή για εμάς. Εδώ και πέντε χρόνια συμμετέχουμε με τις δράσεις μας στο θεσμό και γιορτάζουμε μαζί με τους ανθρώπους και τους πελάτες μας! Για όλους εμάς στη Eurolife FFH, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό στην εξυπηρέτηση, φροντίζοντας ώστε η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών μας να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους.

Είμαστε πάντα στο πλευρό τους, ακούμε με προσοχή αυτά που έχουν να μας πουν και ανταποκρινόμαστε με συνέπεια και επαγγελματισμό στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους. Ο άνθρωπος, ο πελάτης, ο συνεργάτης είναι στο DNA όλων μας των δραστηριοτήτων. Ο δικός μας στόχος είναι πάντα να μαθαίνουμε από κάθε άνθρωπο που επικοινωνεί μαζί, ώστε να γινόμαστε καλύτεροι και να μπορούμε να τους εξυπηρετούμε ακόμα πιο άμεσα, ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι, φυσικά, μια μεγάλη ευκαιρία να αναγνωρίσουμε το έργο των ανθρώπων της Eurolife FFH που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους πελάτες μας. Είναι οι άνθρωποι εκείνοι που αποτελούν το πρόσωπο της εταιρείας μας, εκείνοι που είναι στην πρώτη γραμμή, ακούν με προσοχή αυτά που έχει να τους πει ο κάθε πελάτης και αναλαμβάνουν να τον βρουν τις λύσεις που χρειάζεται.

Παρόλο που εδώ και πάνω από ένα χρόνο, εργαζόμαστε και από το σπίτι, η ποιότητα της εξυπηρέτησης και όλα αυτά που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε δεν έχουν επηρεαστεί καθόλου. Η θετική μας διάθεση, η αισιοδοξία, ο επαγγελματισμός μας δεν έχουν αλλάξει. Αντιμετωπίζουμε κάθε άνθρωπο με την ίδια συνέπεια και δίνουμε στους πελάτες μας να καταλάβουν ότι για εμάς είναι όλοι ξεχωριστοί.

Το φετινό μας motto περικλείει αυτήν ακριβώς τη φιλοσοφία.

Enable. Enjoy. Create.

Είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, όποια στιγμή μας χρειαστούν, άμεσα και αποτελεσματικά, απολαμβάνουμε το έργο μας, πάντα με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, και δημιουργούμε τα εργαλεία, ώστε να τους διευκολύνουμε και να είμαστε δίπλα τους σε κάθε φάση της ζωής τους.

Συνεχίζουμε μαζί και γιορτάζουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να υπενθυμίσουν σε όλους ότι τη σημασία της εξυπηρέτησης και την αξία της για τη σχέση ενός οργανισμού με κάθε άνθρωπο που τον εμπιστεύεται και τον προτιμά.

Το ισόγειο της εταιρείας μας θα διακοσμηθεί με banners για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ώστε κάθε άνθρωπος που θα μας επισκεφθεί να γνωρίζει ότι γιορτάζουμε αυτόν τον πολύ σημαντικό θεσμό.

Οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center θα χωριστούν από την πρώτη ημέρα σε ομάδες, ώστε να συμμετάσχουν όλοι σε ένα διαδραστικό online παιχνίδι. Οι ομάδες θα πρέπει να συνεργαστούν, να ενώσουν τις δυνάμεις και τις… σκέψεις τους, με σκοπό να βρεθούν στην κορυφή και να διεκδικήσουν δώρα! 

Διοργανώνουμε ένα webinar, με την καθοδήγηση της Hellas EAP, για όλους τους ανθρώπους του Eurolife Experience Center, με θέμα “Self-Care: The Positive Psychology Way”.

Έχουμε προγραμματίσει online παρουσιάσεις με updates για όλα τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας για την εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών, ώστε όλοι οι άνθρωποί μας να γνωρίζουν με σαφήνεια τα projects που υλοποιούμε.

Κάθε ημέρα θα παρακολουθούμε και θα συζητάμε videos με case studies από επιτυχημένα παραδείγματα εξυπηρέτησης πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο στόχος μας: φυσικά, να βλέπουμε τις καλές πρακτικές, όπου κι αν έχουν υλοποιηθεί, ώστε να αντλούμε έμπνευση και να γινόμαστε καλύτεροι!

Θα μοιραστούμε μεταξύ μας τις πιο πολύτιμες εμπειρίες μας από την εξυπηρέτηση πελατών, ανταλλάζοντας γνώσεις, ιδέες και δράσεις!

Θα δούμε ένα video, στο οποίο οι άνθρωποί μας μοιράζονται τις δικές τους σκέψεις στην ερώτηση «τι σημαίνει για εσένα η εξυπηρέτηση».

Τέλος, η αναμνηστική μας φωτογραφία θα είναι και φέτος online – ένα κολλάζ με selfies των ανθρώπων του Eurolife Experience Center!

Article post image Press Release Eurolife Ffh Eurolife Business Academy Header

Νέοι κύκλοι μαθημάτων για το Eurolife Business Academy

Το Eurolife Business Academy, η πρώτη ακαδημία ψηφιακών δεξιοτήτων για επαγγελματίες ασφαλιστές από τη Eurolife FFH, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation, έχει ήδη «επιστρέψει», προσφέροντας από τις 30 Αυγούστου νέους κύκλους μαθημάτων.

Αποτελούμενο από τρεις ξεχωριστές εκπαιδευτικές ενότητες, το Eurolife Business Academy απευθύνεται στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ελλάδα, χωρίς υποχρέωση συνεργασίας με τη Eurolife FFH, και στόχος του είναι να εξελίξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες όσων το παρακολουθήσουν στις σύγχρονες online τεχνολογίες. Η Eurolife FFH και το Found.ation έχουν σχεδιάσει το πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο, ώστε οι ασφαλιστές του σήμερα να γνωρίσουν τα ψηφιακά εργαλεία και τις τεχνολογίες του αύριο, να ανακαλύψουν τα οφέλη από τη χρήση τους και να εκπαιδευτούν σε νέες μεθόδους που θα αναβαθμίσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και τις υπηρεσίες που τους παρέχουν. Μέχρι σήμερα, το Eurolife Business Academy έχει προσφέρει περισσότερες από 1.900 ώρες μαθημάτων, έχοντας ήδη περισσότερες από 360 δηλώσεις συμμετοχών.

Η συμμετοχή στο Eurolife Business Academy είναι δωρεάν και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για τη λήψη του πιστοποιητικού παρακολούθησης. Τα μαθήματα παραδίδονται ζωντανά online από τους εξειδικευμένους εισηγητές του Found.ation, οι οποίοι καθοδηγούν τους συμμετέχοντες σε θέματα σχετικά με την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα data analytics, το Artificial Intelligence, την απομακρυσμένη εργασία και το digital marketing. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που παρακολουθούν τα μαθήματα, μαθαίνουν να εφαρμόζουν τις γνώσεις στο επαγγελματικό πεδίο τους, να εργάζονται πιο αποτελεσματικά και να αξιοποιούν χρήσιμα εργαλεία για το μέλλον της εργασίας τους.

Η ακαδημία αποτελείται από τρία μαθήματα, συνολικής διάρκειας 5,5 ωρών, και υλοποιείται σε κύκλους εκπαίδευσης, με ένα μάθημα την εβδομάδα. Το πρώτο μάθημα αφορά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την κατανόηση των δυναμικών του και τα συστατικά για την εφαρμογή του στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στην εργασία ή την επιχείρησή τους και θα διερευνήσουν τρόπους για να δημιουργήσουν υπεραξία για τους πελάτες τους. Το δεύτερο μάθημα αφορά τη νέα κανονικότητα της απομακρυσμένης εργασίας και τις νέες απαιτήσεις της αγοράς που αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το τρίτο και τελευταίο μάθημα είναι μια εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing, με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην εμπειρία των πελατών, τα mobile ads και τα κοινωνικά δίκτυα.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές στο Eurolife Business Academy, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eurolifebusinessacademy.gr.

Article post image Press Release Fire Support

Eurolife FFH: πάντα στο πλευρό των ασφαλισμένων της

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, φροντίζοντας να ανταποκρίνεται με συνέπεια και αμεσότητα όποτε τη χρειαστούν. Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές, η εταιρεία έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και ενεργοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων πελατών της.

 Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (2109303800, επιλογή 8) για τους πληγέντες από πυρκαγιές, καθώς και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα πριν από τις υπόλοιπες επιλογές.

Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι, με τη γρήγορη κινητοποίησή τους, να ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα των ασφαλισμένων. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα για προκαταβολές, με βάση τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου.

Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες:

  • Συνεχής και προσωπική επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, ενημερώνοντάς τους για την πορεία και την εξέλιξη του αιτήματός τους
  • Ειδική υποστήριξη και επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, εξυπηρετώντας τους με συνέπεια για την καταγραφή των αιτημάτων τους
  • Άμεσος συντονισμός ενεργειών για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι, με fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης
  • Εξάμηνη αναστολή στις ακυρώσεις ασφαλιστηρίων για όλους τους ασφαλισμένους της εταιρείας στον κλάδο Περιουσίας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας το σεβασμό της απέναντι σε κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί. Με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, η εταιρεία και οι άνθρωποί της βρίσκονται στο πλευρό του, πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξή του.

Article post image Press Release Content Marketing Awards

Τριπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στα Content Marketing Awards 2021

Η Eurolife FFH απέσπασε τρία βραβεία στη φετινή διοργάνωση των Content Marketing Awards, τα οποία απονεμήθηκαν από το Marketing Week και τη Boussias Communications την Τετάρτη 24 Ιουλίου. Στόχος των βραβείων είναι να αναδείξουν ιδέες και δράσεις content marketing που βασίζονται στη στρατηγική μιας επιχείρησης και υλοποιούνται με κριτήρια την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Για τη Eurolife FFH, η διάκρισή της στα βραβεία έχει μεγάλη αξία, καθώς η εταιρεία επενδύει στη δημιουργία περιεχομένου μέσα από τα κανάλια της, αναπτύσσοντας νέους τρόπους επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Συγκεκριμένα, ο νέος ψηφιακός χώρος ευεξίας της Eurolife FFH, More Life, διακρίθηκε στην κατηγορία Best Content Marketing Program για Financial & Insurance Services and Products με το Bronze Award και στην κατηγορία Best Use of Content Marketing for Lead Generation με το Silver Award. Το More Life είναι ένα ψηφιακό οικοσύστημα, μέσα από το οποίο οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν και να υπολογίσουν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υγείας για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, να παρακολουθούν καθημερινά τη φυσική τους κατάσταση, καταγράφοντας τα βήματά τους, και να ενημερώνονται για θέματα υγείας, διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας, μέσα από χρήσιμα άρθρα με πλούσιο περιεχόμενο.

Επίσης, η Eurolife FFH βραβεύθηκε και στην κατηγορία Best Branded Blog (B2C / B2B) κατακτώντας το Silver Award για το εταιρικό της blog, το οποίο, με εκτενέστατη αρθρογραφία, δίνει στους αναγνώστες του χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα προστατεύσουν όσα έχουν αξία για τους ίδιους και τους δικούς τους ανθρώπους. Το περιεχόμενό του ανανεώνεται τακτικά και αποτελείται, μεταξύ άλλων, από θέματα σχετικά με οικογένεια, σπουδές παιδιών, νέα ζευγάρια, άσκηση, διατροφή, αποταμίευση, ευεξία, υγεία και επιχειρηματικότητα, με συμβουλές, tips και προτάσεις για ασφαλιστικά προγράμματα.

«Η τριπλή διάκριση στα Content Marketing Awards 2021 είναι μεγάλη τιμή για εμάς», ανέφερε η Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist της Eurolife FFH. «Με όλες τις ιδέες και τις δράσεις μας έχουμε στόχο να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, πελάτες και συνεργάτες, και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη Eurolife FFH να αποσπά τόσο σημαντικές διακρίσεις και να βρίσκεται ανάμεσα σε επιχειρήσεις που επενδύουν στη δημιουργία περιεχομένου, μέσα από ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές και την κριτική επιτροπή των Content Marketing Awards για την εμπιστοσύνη τους, καθώς και στη sleed, με την οποία συνεργαζόμαστε και παράγουμε μαζί το περιεχόμενο που ανεβαίνει στις ψηφιακές πλατφόρμες μας».

___________________________________________________

Από τα αριστερά στα δεξιά:

Γιώργος Κασκαρέλης - Marketing and Promotions Head, Eurolife FFH

Νότα Σταύρου - Digital Marketing and Social Media Specialist, Eurolife FFH

Διονύσης Κατσίμπας – Digital Marketing Director, Sleed

Δώρα Μπίκα – Digital Marketing Manager, Sleed

 

Article post image Donor Speed Dating

Η Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του HIGGS Donors Speed Dating Event

Η Eurolife FFH ήταν ο Μεγάλος Χορηγός του 5ου HIGGS Donors Speed Dating Event, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Ιουλίου, με τη συμμετοχή 104 μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και 40 εκπροσώπων από επιχειρήσεις, κοινωφελή ιδρύματα και πρεσβείες. Στόχος της εκδήλωσης ήταν να δώσει στους εκπροσώπους των ΜΚΟ τη δυνατότητα να παρουσιάσουν το έργο και τις δράσεις τους σε υποψήφιους χρηματοδότες, μέσα από σύντομες συναντήσεις που βασίζονται στη λογική του speed dating. Η φετινή διοργάνωση, με κριτήριο την ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων, πραγματοποιήθηκε online.

Για τη Eurolife FFH έχει ιδιαίτερη αξία να βρίσκεται στο πλευρό της κοινωνίας των πολιτών, υποστηρίζοντάς τη με πράξεις. Το HIGGS Donors Speed Dating Event είναι μια ετήσια συνάντηση με μεγάλη σημασία για όλες τις ΜΚΟ που συμμετέχουν, καθώς τους επιτρέπει να γνωρίσουν από κοντά και να δικτυωθούν με πιθανούς χρηματοδότες, διερευνώντας ταυτόχρονα το ενδεχόμενο για συνεργασίες. Η Eurolife FFH συναντήθηκε διαδικτυακά με εκπροσώπους από 20 διαφορετικές ΜΚΟ, των οποίων η δράση αναπτύσσεται σε θέματα όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η υγεία, η κοινωνική πρόνοια, ο πολιτισμός, το περιβάλλον και η νεανική και γυναικεία επιχειρηματικότητα.

Ως Μεγάλος Χορηγός του 5ου HIGGS Donors Speed Dating Event, η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά σε έναν δημιουργικό διάλογο που δίνει μια μοναδική ευκαιρία σε φορείς από την κοινωνία των πολιτών να παρουσιάσουν το όραμα και τις δράσεις τους. Για την εταιρεία, αξία έχει ναι είναι δίπλα τους με πράξεις, υποστηρίζοντας το έργο τους που κάνει τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων καθημερινά.

Article post image Business Academy

Οι Ψηφιακές Ακαδημίες του CSIi και της Eurolife FHH επιστρέφουν τον Σεπτέμβριο

Οι Ψηφιακές Ακαδημίες Γονέων και Μαθητών, ένα δωρεάν online εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Cyber Security International Institute που υλοποιείται με την υποστήριξη της Eurolife FFH, έχουν υποδεχθεί περισσότερους από 3.000 συμμετέχοντες συνολικά από την έναρξή τους. Στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους για τους ψηφιακούς κινδύνους και τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου και της τεχνολογίας. Η Eurolife FFH υποστηρίζει την υλοποίησή του, συμβάλλοντας έτσι στην ενδυνάμωση των ψηφιακών γνώσεων και δεξιοτήτων των ανθρώπων σήμερα.

Μέχρι σήμερα, έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία οκτώ κύκλοι της Ψηφιακής Ακαδημίας: Parent Edition και πέντε κύκλοι της Ψηφιακής Ακαδημίας: Student Edition, με συμμετέχοντες από ολόκληρη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, στην Ακαδημία Γονέα συμμετείχαν περισσότεροι από 1.800 γονείς, οι οποίοι ενίσχυσαν τις γνώσεις τους γύρω από τους ψηφιακούς κινδύνους, έτσι ώστε να μπορούν να καθοδηγούν τα παιδιά τους στο διαδίκτυο με ασφάλεια. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στηρίχθηκε σε τρεις πυλώνες: τα ζητήματα τεχνικού χαρακτήρα (όπως οι διαδικτυακές απάτες, το online phishing, οι ηλεκτρονικές εφαρμογές και η περιήγηση μέσω κινητών τηλεφώνων και άλλων συσκευών), την επικοινωνία του ανηλίκου στο διαδίκτυο μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το online gaming (όπου καλύφθηκαν οι θεματικές της αποπλάνησης ανηλίκων, του ηλεκτρονικού εκφοβισμού και του εθισμού στο διαδίκτυο), καθώς και τη συνολική ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Στην Ακαδημία Μαθητή περισσότερα από 1.200 παιδιά και έφηβοι, εκπαιδεύτηκαν πάνω σε βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Όλα τα μαθήματα υλοποιήθηκαν από την ερευνητική ομάδα SeRi (STEM-Engineering-Robotics-Informatics) του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Και οι δύο Ακαδημίες θα επιστρέψουν τον Σεπτέμβριο με νέους κύκλους μαθημάτων, μετά από μια σύντομη διακοπή κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών.

Η Eurolife FFH, εστιάζοντας στην ουσία των πραγμάτων, είναι προσανατολισμένη σε δράσεις που διευκολύνουν την πρόσβαση στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό συνεχίζει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες, όπως οι Ψηφιακές Ακαδημίες του CSIi, που βοηθούν την προσωπική ανάπτυξη μέσα από χρήσιμες και σύγχρονες δεξιότητες.  

Article post image Climate Lab   Image   Dt

Οι Global Shapers Athens Hub και η Eurolife FFH παρουσιάζουν τα αποτελέσματα του 1ου Athens Climate Lab

Τα αποτελέσματα του Athens Climate Lab, μιας πρωτοβουλίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην Αθήνα, ανακοίνωσε η ομάδα Global Shapers Athens Hub, με την αποκλειστική υποστήριξη της Eurolife FFH. Μέσα από τέσσερα workshops, το Athens Climate Lab ανέδειξε τις κύριες προκλήσεις στην πόλη από την κλιματική αλλαγή, καταγράφοντας, ταυτόχρονα, δράσεις και ενέργειες που μπορούν να συμβάλλουν τόσο στην αντιμετώπισή τους, όσο και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην Αθήνα.

Το εργαστήριο, του οποίου τα ευρήματα δημοσιεύονται για πρώτη φορά, μέσα από συζητήσεις ανάμεσα σε μέλη της κοινωνίας των πολιτών και των δημόσιων φορέων, εντόπισε τις τέσσερις κυριότερες προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής στην πόλη: διάβρωση των ακτών, ακραία καιρικά φαινόμενα, ατμοσφαιρική ρύπανση και δασικές πυρκαγιές.

Για κάθε μία από τις παραπάνω προκλήσεις πραγματοποιήθηκε έλεγχος των διαθέσιμων δεδομένων, λήφθηκαν υπόψη οι προσπάθειες που έχουν ήδη γίνει έως σήμερα και μελετήθηκαν τα στοιχεία που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά το σύστημα, σε δομικό και συμπεριφορικό επίπεδο. Η ομάδα εργασίας προχώρησε επίσης στην πρόταση καινοτόμων λύσεων αντιμετώπισης, ακολουθώντας τη μεθοδολογία του systemic impact (μελέτη των αλλαγών που επηρεάζουν ουσιαστικά ένα σύστημα).

Η καταγραφή των προτάσεων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων εκτείνεται σε τρεις κατευθύνσεις. Στην ενίσχυση της εκπαίδευσης, στην έγκυρη ενημέρωση και στη συμμετοχή των πολιτών. Η εστίαση σε αυτούς τους τομείς είναι ένα σημαντικό βήμα για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην Αθήνα.

Σχετικά με τις προκλήσεις που εντοπίστηκαν στο πλαίσιο της διαβούλευσης, τα προτεινόμενα μέτρα αντιμετώπισης που συζητήθηκαν συνοψίζονται ως εξής:

  • Διάβρωση των παράκτιων περιοχών: προτείνεται η παρακολούθηση σε επίπεδο πολιτικής και θεσμικού πλαισίου, όπως για παράδειγμα η παρακολούθηση της εφαρμογής των νόμων. Επιπλέον, νέες δράσεις, όπως η αποκατάσταση οικοσυστημάτων εκτός αστικού ιστού αλλά και η ενημέρωση-ευαισθητοποίηση των πολιτών, θα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του φαινομένου.
  • Ακραία καιρικά φαινόμενα: προτείνεται η επικέντρωση σε θέματα συνεργειών και υποδομών. Η εκπαίδευση μπορεί, επίσης, να έχει ουσιαστικό ρόλο για την καλύτερη προστασία απέναντι σε ακραίες καιρικές συνθήκες, οι οποίες είναι όλο και πιο συχνές τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα και αναμένεται να ενταθούν στο μέλλον, ως συνέπεια της κλιματικής αλλαγής.
  • Ατμοσφαιρική ρύπανση: προτείνεται η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, με έμφαση σε τομείς όπως η πράσινη κινητικότητα, κτίρια και συσκευές χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης και η προστασία του πράσινου ιστού.
  • Δασικές πυρκαγιές: προτείνεται η άμεση ολοκλήρωση των δασικών χαρτών, η αποσαφήνιση του νομικού πλαισίου, καθώς και η καλλιέργεια κουλτούρας συνεργασίας μεταξύ των αρμοδίων φορέων.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να δημιουργεί ουσιαστική σχέση με φορείς που μελετούν και σχεδιάζουν λύσεις στις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν η κοινωνία και το περιβάλλον. Γιατί μόνο με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και δράσεις που έχουν στην καρδιά τους τον ίδιο τον άνθρωπο και την ποιότητα ζωής του, μπορούμε να δούμε το μέλλον πιο αισιόδοξα.

Article post image Exasfalizo Ependysi Press Release

Νέα προσθήκη στην οικογένεια προγραμμάτων «εξασφαλίζω» από τη Eurolife FFH

Με στόχο να εμπλουτίζει συνεχώς τα επενδυτικά ασφαλιστικά προγράμματά της, η Eurolife FFH ανακοίνωσε το «Εξασφαλίζω επένδυση με δυναμική προστασία», το τρίτο μέλος της οικογένειας των επενδυτικών προγραμμάτων «Εξασφαλίζω» που διατίθενται αποκλειστικά από το δίκτυο καταστημάτων της Eurobank.

Με το «Εξασφαλίζω επένδυση με δυναμική προστασία» προσφέρεται, για πρώτη φορά στο συνδεδεμένο με το πρόγραμμα αμοιβαίο κεφάλαιο, επενδυτική στρατηγική, η οποία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε η καθαρή τιμή μεριδίου του αμοιβαίου κεφαλαίου να διατηρείται κατ’ ελάχιστο στο 80% της υψηλότερης από ενάρξεως καταγεγραμμένης τιμής του. Το νέο πρόγραμμα απευθύνεται σε πελάτες Personal Banking Prime και Standard που έχουν μεσαία διάθεση ανάληψης επενδυτικού κινδύνου και αναζητούν μεγαλύτερες αποδόσεις για την επίτευξη των μακροχρόνιων οικονομικών τους στόχων, ταυτόχρονα με τον περιορισμό της δυνητικής μέγιστης απώλειας του προς επένδυση κεφαλαίου τους. Την επαγγελματική διαχείριση των Αμοιβαίων Κεφαλαίων αναλαμβάνει η Eurobank Asset Management Α.Ε.Δ.Α.Κ.

Το νέο πρόγραμμα χωρίζεται σε δύο σκέλη, το ασφαλιστικό και το επενδυτικό. Στο ασφαλιστικό σκέλος τοποθετείται το 4% του συνολικού ασφαλίστρου και το 94% τοποθετείται στο επενδυτικό σκέλος, αφού αφαιρεθούν το κόστος πρόκτησης εργασιών και η εισφορά υπέρ Εγγυητικού Κεφαλαίου Ζωής. Η επενδυτική στρατηγική του προγράμματος δίνει προτεραιότητα σε τοποθετήσεις ενός διαφοροποιημένου χαρτοφυλακίου ΟΣΕΚΑ με έκθεση σε μετοχές, χρεόγραφα σταθερού εισοδήματος και εταιρικά ομόλογα («Δυναμικό Χαρτοφυλάκιο»), με σκοπό να μεγιστοποιήσει τη δυνητική απόδοση, στην περίπτωση ευνοϊκών συνθηκών της αγοράς. Αντίθετα, στην περίπτωση μη ευνοϊκών συνθηκών της αγοράς, η επενδυτική στρατηγική μειώνει το επίπεδο κινδύνου, δίνοντας προτεραιότητα σε τοποθετήσεις μετρητών και σε ΟΣΕΚΑ με έκθεση σε μέσα χρηματαγοράς («Χαρτοφυλάκιο Προστασίας»). Σημειώνεται ότι σε περίπτωση απώλειας ζωής του ασφαλισμένου κατά τη διάρκεια της ασφάλισης, καταβάλλεται στους ορισμένους δικαιούχους του ή στους νόμιμους κληρονόμους του το άθροισμα του ασφαλισμένου κεφαλαίου ζωής του ασφαλιστηρίου και της αξίας του λογαριασμού επένδυσης. Επιπλέον, το «Εξασφαλίζω επένδυση με δυναμική προστασία» προβλέπει εφάπαξ καταβολή ασφαλίστρου (με 10.000 ευρώ ελάχιστο μικτό ασφάλιστρο και 200.000 ευρώ μέγιστο μικτό ασφάλιστρο) και 10ετή διάρκεια, με δυνατότητα ολικής εξαγοράς του ασφαλιστηρίου μετά τον 1ο μήνα, για την οποία εφαρμόζονται χρεώσεις κατά τα πρώτα 5 έτη.

Οι κάτοχοι του προγράμματος απολαμβάνουν τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για το χαρτοφυλάκιο των ασφαλιστικών τους συμβολαίων 24/7, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας EurolifeConnect, ενώ συμπληρωματικά παρέχεται μια σειρά σημαντικών προνομίων υγείας σε συνεργαζόμενα νοσηλευτήρια, κλινικές και διαγνωστικά κέντρα που καλύπτουν ανάγκες πρόληψης και φροντίδας υγείας.

Η Eurolife FFH, με την εμπειρία και τεχνογνωσία της στο σχεδιασμό ασφαλιστικών προγραμμάτων συνδεδεμένα με επενδύσεις και με την πιο πλήρη γκάμα επιλογών για διαφορετικά προφίλ πελατών, βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων, με προϊόντα και υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να οραματίζονται το μέλλον που επιθυμούν. Περισσότερες πληροφορίες για το «Εξασφαλίζω επένδυση με δυναμική προστασία» είναι διαθέσιμες εδώ.