Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Press Release

Η Eurolife FFH γιόρτασε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH πήρε μέρος για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία υλοποιήθηκε από τις 5 έως και τις 9 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω της οποίας αναγνωρίζονται οι σύγχρονες δράσεις των επιχειρήσεων γύρω από το customer service και την εμπειρία των πελατών.

Με το σύνθημα “Experience. Empower. Connect”, η Eurolife FFH υλοποίησε κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας μια σειρά από δράσεις, δίνοντας αξία στη σχέση της με κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τις υπηρεσίες της, δείχνοντάς της καθημερινά την προτίμηση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή του. Παράλληλα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν για την εταιρεία μια αφορμή να αναγνωρίσει το έργο και τις πρωτοβουλίες όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης και υποστηρίζουν τους πελάτες της.

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της φετινής χρονιάς, οι δράσεις που υλοποίησε η Eurolife FFH πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά, με βασικό αντικείμενο την εκπαίδευση των ανθρώπων της σε θέματα που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανέπτυξε μια σειρά από webinars και online workshops, με πρώτο το virtual booster «Ικανοποιημένοι ή πιστοί πελάτες», με θέμα την εμπειρία εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η Eurolife FFH. Το δεύτερο webinar, με τίτλο «Virtual (και όχι μόνο) communication» είχε ως αντικείμενο την πιο αποτελεσματική διάδραση με τους πελάτες και το πώς η αμφίδρομη αυτή επικοινωνία μπορεί να εξελιχθεί, ώστε να εξυπηρετούνται πιο άμεσα και ολοκληρωμένα οι ανάγκες τους. Τέλος, σε μια μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση-γιορτή, παρουσιάστηκαν σε όλα τα στελέχη του Eurolife Experience Center όλες οι πρωτοβουλίες και τα έργα που προετοιμάζει η εταιρεία για το επόμενο διάστημα.

Φυσικά, δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις, καθώς όλοι οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, του κέντρου εξυπηρέτησης της εταιρείας, παρέλαβαν ένα συμβολικό δώρο ως αναγνώριση του έργου τους, ενώ ένα αντίστοιχο δώρο περίμενε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα γραφεία της Eurolife FFH κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, στον ειδικά σχεδιασμένο, λόγω της υγειονομικής κατάστασης, χώρο της εταιρείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το Wall of Fame, ένας «τοίχος» που φιλοξενεί τα ευχαριστήρια emails πελατών και συνεργατών προς τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center που καθημερινά εξυπηρετούν τις ανάγκες τους,

Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Eurolife FFH ανακοίνωσε και μια νέα καμπάνια για το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα για τους πελάτες της, μέσω της οποίας αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, η Eurolife FFH, θέλοντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της που την έχουν εμπιστευθεί σε παραπάνω από μία διαφορετικές κατηγορίες ασφάλισης, προσφέρει ένα breakfast box σε κάθε έναν που ολοκληρώνει την εγγραφή του στο EurolifeConnect, μέχρι τις 30 Οκτωβρίου*. Το breakfast box περιέχει διάφορα αγνά και υγιεινά ελληνικά προϊόντα, με τα οποία οι παραλήπτες μπορούν να απολαύσουν το τέλειο πρωινό!

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με τη συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας customer service για την εξέλιξη της σχέσης που έχει με κάθε πελάτη της.

 

*Ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

 

Article post image Press Release   5th Annual Sustainability Summit

Η Eurolife FFH βραβεύθηκε στο 5ο Annual Sustainability Summit

Ειδικό βραβείο για την καινοτομία και την κοινωνική προσφορά της έλαβε η Eurolife FFH στο πλαίσιο του 5ου Annual Sustainability Summit, το οποίο διοργανώθηκε την Τρίτη 13 Οκτωβρίου, από το Κέντρο Αειφορίας (CSE), σε συνεργασία με το MBA International του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε για τη δωρεά ιατρικού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού στις 50 δομές των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας όλης της χώρας, ως απάντηση στις αυξημένες ανάγκες τους κατά την περίοδο του γενικευμένου lockdown. Το Annual Sustainability Summit, ένας καθιερωμένος θεσμός-συνάντηση ανάμεσα στην ακαδημαϊκή και την επιχειρηματική κοινότητα, πραγματοποιήθηκε φέτος ως live digital event, με τίτλο «Βιώσιμη Ανάκαμψη: Προκλήσεις και Ευκαιρίες».

Πρόκειται για μια βράβευση που έρχεται ως αναγνώριση μιας ιδιαίτερα σημαντικής πρωτοβουλίας της εταιρείας. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Στο πλαίσιο αυτό, ένωσε τις δυνάμεις της με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, απαντώντας στις ανάγκες των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας της χώρας, τα οποία φροντίζουν καθημερινά συμπολίτες μας που ανήκουν σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες, όπως άτομα με βαριές σωματικές ή/και νοητικές αναπηρίες, άτομα με δυσκολίες από ανίατες ασθένειες, βρέφη και παιδιά χωρίς οικογένεια, ηλικιωμένοι και ενήλικες με χρόνιες παθήσεις. Μέσω της προσφοράς της Eurolife FFH, προσφέρθηκαν συνολικά 642.040 είδη προστατευτικού εξοπλισμού (μάσκες, γάντια, στολές), 9.341 είδη ιατρικού εξοπλισμού, αναλώσιμων & ιατρικών μηχανημάτων, 15 συμπυκνωτές οξυγόνου, 35 νεφελοποιητές, 22.100 είδη απολύμανσης και 16.404 είδη προσωπικής υγιεινής & καθαριότητας.

Η πρωτοβουλία αυτή υποστήριξε και διευκόλυνε το έργο των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας κατά τη διάρκεια της κρίσιμης περιόδου, έχοντας 5.192 ωφελούμενους συνολικά – τόσο μέλη των ευπαθών ομάδων και των ομάδων υψηλού κινδύνου, όσο και του διοικητικού και νοσηλευτικού προσωπικού των ΚΚΠ.

Η βράβευση στο 5ο Annual Sustainability Summit, μόλις λίγους μήνες από την υλοποίηση της δράσης, αναγνωρίζει το όφελος που δημιουργήθηκε στις τοπικές κοινωνίες και τη σημασία της για τη φροντίδα των ανθρώπων που έχουν ανάγκη από υποστήριξη. Η Eurolife FFH δίνει αξία σε δραστηριότητες που, με την άμεση και αποτελεσματική υλοποίησή τους, έχουν ουσιαστικό θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και τους ανθρώπους.

Article post image Eurolife Ffh Cs Ii Cs Ii Parents Edition

Ξεκινά η Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition από τη Eurolife FFH και το CSIi

Τα μαθήματα της Ψηφιακής Ακαδημίας: Student Edition, από το Cyber Security International Institute και τη Eurolife FFH, ξεκινούν στις 20 Νοεμβρίου. Πρόκειται για ένα δωρεάν online εκπαιδευτικό πρόγραμμα που δίνει τη δυνατότητα και τα εργαλεία σε μαθητές να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, αναπτύσσοντας ψηφιακές δεξιότητες και αποκτώντας χρήσιμες και βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Το σχεδιασμό  του προγράμματος έχει αναλάβει το CSIi, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα SeRi (STEM-Engineering-Robotics-Informatics) του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Οι καθηγητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας θα είναι οι εισηγητές των εξ αποστάσεως εκπαιδεύσεων, με τα μαθήματα να προσφέρονται δωρεάν για τους μαθητές που επιθυμούν να τα παρακολουθήσουν, όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα. Οι εκπαιδευτικές ενότητες προγραμματισμού και ρομποτικής θα πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή 15:00-16:30, ενώ του game development κάθε Κυριακή 18:00-19:30. Υποστηρίζοντας τη συγκεκριμένη ενέργεια, η Eurolife FFH δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις θετικές πτυχές του διαδικτύου, εξελίσσοντας και διευρύνοντας τις γνώσεις τους.

Για τη συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα, οι γονείς των ενδιαφερόμενων μαθητών αρκεί να συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα στην ιστοσελίδα του Cyber Security International Institute (CSIi), ενώ σημειώνεται πως θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι μαθητές θα λάβουν πιστοποίηση συμμετοχής.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition που έχει σχεδιαστεί από το CSIi, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, είναι μέρος ενός πολυδιάστατου προγράμματος εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων (Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition, Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition και Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition). Βασικά χαρακτηριστικά όλων των Ψηφιακών Ακαδημιών είναι η χρήση του διαδικτύου, η ασφαλής πλοήγηση, η εξοικείωσή με τις νέες τεχνολογίες, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Article post image Patmos Csr

Η Eurolife FFH εγκαινίασε τον πρώτο παιδικό σταθμό της Πάτμου

Το Σάββατο 3 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκαν στην Πάτμο τα εγκαίνια του πρώτου, και μοναδικού στο νησί, Δημοτικού Παιδικού Σταθμού, ένα έργο που ολοκληρώθηκε με την υποστήριξη της Eurolife FFH, σε συνεργασία με το Δήμο Πάτμου, την Ομάδα Αιγαίου και τη HOPEgenesis.

Η συγκεκριμένη ενέργεια έχει ιδιαίτερη σημασία για την Πάτμο, καθώς είναι ο πρώτος και μόνος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός του νησιού και σύντομα αναμένεται να υποδεχθεί παιδιά προσχολικών ηλικιών που θα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη μάθηση και τη γνώση. Η Eurolife FFH, πιστή στη δέσμευσή της να βρίσκεται στο πλευρό της ελληνικής οικογένειας, ανέλαβε τη χορηγική υποστήριξη του έργου ως φυσική συνέχεια των δραστηριοτήτων της ενάντια στην υπογεννητικότητα μαζί με τη HOPEgenesis στην Πάτμο. Καθώς μέχρι τώρα δεν υπήρχε παιδικός σταθμός στην Πάτμο, η ανάγκη για τη δημιουργία μιας τέτοιας δομής ήταν μεγάλη, ώστε να υπάρχει ένας χώρος όπου τα παιδιά θα μπορούν να απασχοληθούν δημιουργικά και να κοινωνικοποιηθούν.

Ο Ελευθέριος Πέντες, Δήμαρχος Πάτμου, ανέφερε σχετικά «Εν μέσω μιας δύσκολης και πρωτόγνωρης περιόδου λόγω της πανδημίας και σε συνάρτηση με τον ασφυκτικό γραφειοκρατικό σκόπελο που διέπει την τοπική αυτοδιοίκηση, κρίνουμε ότι οι κοινωνικές ανάγκες δεν μπορούν να περιμένουν και χρήζουν άμεσης κάλυψης και ευαισθητοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, στραφήκαμε σε μια εναλλακτική οδό, αυτή της συνεργασίας της τοπικής αυτοδιοίκησης και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και προσκαλώντας τη Eurolife FHH, την Ομάδα Αιγαίου και τη Ηοpegenesis, τύχαμε της ανταπόκρισής τους. Η ίδρυση του πρώτου Δημοτικού Παιδικού Σταθμού στην Πάτμο, αποτελεί ορόσημο και φωτεινό παράδειγμα των αποτελεσμάτων της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα προς όφελος πάντοτε της κοινωνίας. Θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά  τη Eurolife FFH, την Ομάδα Αιγαίου και τη Ηοpegenesis, που προέβησαν στην υλοποίηση του οράματος που ενυπήρχε σε πολλούς θεσμικούς και τοπικούς φορείς για πολλά έτη. Εκπροσωπώντας από τη θέση μου την Πάτμια μητέρα, την οικογένεια και τα παιδιά της αλλά και ολόκληρη την τοπική κοινωνία, θέλω να εκφράσω τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου για την ευεργεσία που πραγματοποίησαν».

«Εγκαινιάζοντας τον πρώτο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Πάτμου, κάνουμε μια κίνηση με μεγάλη σημασία για όλους τους κατοίκους του νησιού, προσφέροντας στα παιδιά έναν φρέσκο και δημιουργικό χώρο, όπου θα αρχίσουν να καλλιεργούν τις δεξιότητές τους», ανέφερε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. «Ως εταιρεία, είμαστε στο πλευρό της ελληνικής οικογένειας και στόχος μας είναι να υλοποιούμε πράξεις ουσίας που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Η Eurolife FFH συνεχίζει να είναι στο πλευρό των γυναικών της Πάτμου που θέλουν να γίνουν μητέρες και επιβεβαιώνει με την ενέργεια αυτή την πρόθεσή της να προσφέρει ουσιαστικό έργο στο νησί, ανατρέποντας το πρόβλημα της υπογεννητικότητας και στηρίζοντας τις νέες οικογένειες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν για να γίνει πραγματικότητα ο Δημοτικός Παιδικός Σταθμός και όλους τους κατοίκους της Πάτμου που μας υποδέχθηκαν στο νησί και δείχνουν εμπιστοσύνη στις ενέργειές μας».

O Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, ανέφερε «Η Πάτμος είναι μια περιοχή-πρότυπο, αποτελεί παράδειγμα για την πρόοδο της πρωτοβουλίας μας από την πρώτη στιγμή. Το πρόγραμμά μας με τη δωρεάν ολοκληρωμένη ιατρική περίθαλψη και φροντίδα σε γυναίκες, από τη στιγμή που μένουν έγκυες έως την ημέρα του τοκετού τους, είχε μεγάλη επιτυχία στο νησί και γι’ αυτό καταλήξαμε, μετά από τρία χρόνια, να φτιάχνουμε έναν παιδικό σταθμό, ο οποίος είναι και ο πρώτος παιδικός σταθμός της Πάτμου, αλλά και ο πρώτος παιδικός σταθμός της HOPEgenesis, η οποία έχει θέσει ως στρατηγική προτεραιότητά της το να συνεχίσει να φτιάχνει παιδικούς σταθμούς για τη στήριξη της οικογένειας. Συνοδοιπόρος σε αυτήν την προσπάθεια είναι η Εurolife FFH, στην οποία αξίζουν όλα τα εύσημα γιατί χάρη στην υποστήριξη και την εμπιστοσύνη που μας έχει δείξει από την πρώτη στιγμή και όλα αυτά τα χρόνια που συνεργαζόμαστε, καταφέραμε, εκτός από το να καλύπτουμε όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, να έχουμε 33 γεννήσεις και 12 αναμενόμενες. Ευχαριστούμε τον Δήμο Πάτμου που αγκάλιασε το εγχείρημα και έβαλε όλες τις δυνάμεις του για τη γρήγορη υλοποίηση, όπως επίσης και την Ομάδα Αιγαίου που μας έφερε κοντά και βοήθησε τα μέγιστα».

Η Ντενίζ Τσιμή, Πρόεδρος της Ομάδας Αιγαίου, δήλωσε σχετικά «Η Ομάδα Αιγαίου και εγώ προσωπικά νιώθουμε πολύ συγκινημένοι. Ακόμη και σε αυτές τις δύσκολες και αντίξοες συνθήκες που όλοι αντιμετωπίζουμε, μένουμε πιστοί στον στόχο μας που είναι η βελτίωση της ζωής των κατοίκων των μικρών ακριτικών νησιών. Η Eurolife FFH σε συνεργασία με την HOPEgenesis έχοντας υψηλότατο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, στήριξε το αίτημα του Δήμου Πάτμου, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και άρτια εξοπλισμένο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό στη Σκάλα της Πάτμου, ευαισθητοποιώντας όλους μας και δίνοντας ένα παράδειγμα δημιουργίας καλύτερων συνθηκών στην εκπαίδευση των παιδιών. Ευχαριστούμε από καρδιάς τη Eurolife FFH και τη HOPEgenesis, τους οποίους χαιρετίζουμε ως θερμούς υποστηρικτές του έργου μας. Ευχαριστούμε τον Δήμαρχο Ελευθέριο Πέντε και τους συνεργάτες του, οι οποίοι ακούραστα, σε ελάχιστο χρόνο λόγω των συνθηκών, βοήθησαν στην ολοκλήρωση του Παιδικού Σταθμού. Ευχόμαστε να είμαστε όλοι υγιείς και ασφαλείς και να συνεχίζουμε το έργο μας».

 

(από αριστερά προς δεξιά): Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, Ελευθέριος Πέντες, Δήμαρχος Πάτμου

 

(από αριστερά προς δεξιά): Ελευθέριος Πέντες, Δήμαρχος Πάτμου, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, Ντενίζ Τσιμή, Πρόεδρος της Ομάδας Αιγαίου, Στέφανος Χανδακάς, Πρόεδρος & Ιδρυτής της HOPEgenesis

 

Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Πάτμου: εξωτερικός χώρος

 

Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Πάτμου: εσωτερικός χώρος

 

Article post image Press Release Eurolife Ffh Karditsaees Energeies

Η Eurolife FFH στο πλευρό των ασφαλισμένων της στην Καρδίτσα

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους, κάθε φορά που χρειάζονται τις υπηρεσίες της. Με αφορμή το μέγεθος της καταστροφής από τα έντονα καιρικά φαινόμενα που εξελίχθηκαν στην πόλη της Καρδίτσας και σε όλο το νομό, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε ενέργειες για την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της.

Ήδη από την πρώτη στιγμή, η Eurolife FFH κινήθηκε άμεσα και με αποφασιστικότητα. Μέσα σε μόλις δύο ημέρες από το πέρασμα της κακοκαιρίας, μια ομάδα υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας βρέθηκε στην Καρδίτσα, με σκοπό να δει το μέγεθος του προβλήματος, ενώ είχε προηγηθεί από το πρωί της Κυριακής 20 Σεπτεμβρίου, η άφιξη πραγματογνωμόνων, οι οποίοι καταγράφουν και εκτιμούν τις ζημιές που έχουν προκληθεί. Οι άνθρωποι της Eurolife FFH απέδειξαν ότι η εταιρεία κάνει πραγματικότητα τη δέσμευσή της να είναι δίπλα στους ασφαλισμένους της, όποτε προκύπτει ανάγκη.

Στο πλαίσιο αυτό, η Eurolife FFH ανακοινώνει μια σειρά από ενέργειες για τους πληγέντες ασφαλισμένους της που διαθέτουν όχημα με έδρα οποιαδήποτε περιοχή του νομού, καθώς και κάλυψη καιρικών φαινομένων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναλαμβάνει το κόστος του βιολογικού καθαρισμού, μέχρι του ποσού των €180, ανεξαρτήτως του ποσού επισκευής της ζημιάς, ενώ παρέχει χωρίς επιβάρυνση τη δεύτερη μεταφορά από τον τόπο του βιολογικού καθαρισμού σε συνεργείο (εντός ή εκτός νομού) για τα οχήματα που έχουν κριθεί επισκευάσιμα και πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές, προσφέροντας μια σημαντική διευκόλυνση στους ζημιωθέντες ασφαλισμένους της. Για περισσότερες λεπτομέρειες, σχετικά με τις ενέργειες αυτές, οι ενδιαφερόμενοι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή με την εταιρεία.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες, η Eurolife FFH ανακοίνωσε άμεσες ρυθμίσεις για τους ασφαλισμένους της στους νομούς Καρδίτσας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας, προχωρώντας σε τρίμηνη παράταση πληρωμών/αναστολή ακυρώσεων σε όλες τις ανανεώσεις των συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας. Παράλληλα, με τις ζημιές να καταγράφονται και να εκτιμώνται ήδη, η Eurolife FFH έχει θέσει ως πρώτη της προτεραιότητα την άμεση αποζημίωση, γνωρίζοντας ότι μια τέτοια κίνηση αποτελεί βασικό κριτήριο για την ανακούφιση εκείνων που έχουν υποστεί ζημιές.

Κατά τη διάρκεια μιας χρονιάς δύσκολης, με πολλές προκλήσεις, η Eurolife FFH αποδεικνύει με τις ενέργειές της ότι αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι να στεκόμαστε στο ύψος των περιστάσεων και να φροντίζουμε όλοι για όλους. Με τις πρωτοβουλίες της μέχρι σήμερα, έχει σταθεί στο πλευρό ανθρώπων και κοινωνικών ομάδων που έχουν ανάγκη από βοήθεια και φροντίδα. Με την προσφορά εξοπλισμού στα Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας της χώρας, την παροχή 25% έκπτωσης στα συμβόλαια ασφάλισης οχήματος του προσωπικού του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών για την υποστήριξη της Καρδίτσας, η Eurolife FFH επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων, με συνέπεια, επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα.

Article post image Bite Awards Header

Τριπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στα Impact BITE Awards 2020

H Eurolife FFH διακρίθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στα IMPACT Business IT Excellence Awards 2020, τον θεσμό που αναδεικνύει την τεχνολογική αριστεία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Digital Transformation: Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών για την πρωτοποριακή ψηφιακή υπηρεσία EurolifeConnect, ενώ τιμήθηκε με το Bronze Award στην κατηγορία Λειτουργικές & Επιχειρησιακές Εφαρμογές: CRM & Digital Marketing για το καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management που λάνσαρε πέρυσι. Το τρίτο βραβείο αφορά τη συνεργασία της με τη Lamda Helix για την υλοποίηση υποδομής Mission Specific Dev/UAT Cloud, η οποία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Νέες Tεχνολογικές Τάσεις σε Εφαρμογές και Υπηρεσίες: Cloud.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να επενδύει συστηματικά στην έρευνα και την ανάπτυξη εργαλείων που ενσωματώνουν τις σύγχρονες τεχνολογίες και διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών και των συνεργατών της. Οι δύο διακρίσεις στα IMPACT Business IT Excellence Awards 2020 αποτελούν σημαντική αναγνώριση και επιβεβαίωση του έργου της εταιρείας, η οποία έχει πάντα στόχο να βρίσκεται, με συνέπεια και αξιοπιστία, δίπλα στους ανθρώπους, προσφέροντάς τους περισσότερες και πιο αξιόπιστες δυνατότητες.

Το EurolifeConnect είναι η online πλατφόρμα της Eurolife FFH, η οποία είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη στους πελάτες της εταιρείας. Με ένα απλό log in, οι εγγεγραμμένοι χρήστες αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους. Το Eurolife CRM είναι το νέο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών που παρουσίασε πέρυσι η Eurolife FFH και αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της με τη Salesforce, την παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία στην ανάπτυξη CRM συστημάτων. Χάρη στην πρωτοποριακή αυτή πλατφόρμα, τα στελέχη εξυπηρέτησης της εταιρείας είναι σε θέση να προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη που επικοινωνεί με την εταιρεία. Τέλος, η Eurolife FFH και η Lamda Helix συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ενός ψηφιακού περιβάλλοντος ανάπτυξης και δοκιμών (Dev/UAT), το οποίο ανταποκρίνεται στις τρέχουσες και τις μελλοντικές ανάγκες της πρώτης. Πρόκειται για μια Hybrid Cloud λύση, συνδεδεμένη με την υποδομή της Eurolife FFH, επιτρέποντας άμεση εξυπηρέτηση προγραμματιστών και άλλων στελεχών ανάπτυξης λογισμικού, συμβάλλοντας στην αύξηση της παραγωγικότητας και τη μείωση του χρόνου ανάπτυξης και διενέργειας ελέγχων για τη διασφάλιση της ποιότητας κάθε νέας έκδοσης λογισμικού.

Η βράβευση στα φετινά IMPACT Business IT Excellence Awards έρχεται ως επιβράβευση σημαντικών πρωτοβουλιών που η Eurolife FFH λάνσαρε κατά το προηγούμενο διάστημα. Τα δύο έργα που διακρίθηκαν είναι μέρος της ψηφιακής εξέλιξης της εταιρείας και συνιστούν τη δέσμευσή της να αξιοποιεί τις τάσεις της τεχνολογίας για την περαιτέρω ανάπτυξή της.

 

Από αριστερά προς δεξιά, Φώτης Σπύρου, Customer Contact Center Team Leader, Αντώνης Βοναπάρτης, Project Coordinator, Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης

 

Από αριστερά προς δεξιά, Σωτήρης Κώστογλου, Project Manager, Φώτης Σπύρου, Customer Contact Center Team Leader

 

Από αριστερά προς δεξιά, Θανάσης Κάβουρας, Head of IT Instrastructure (Eurolife FFH), Σωτήρης Κώστογλου, Project Manager (Eurolife FFH), Νίκος Καραδημήτρης, Major Accounts Manager (Lamda Helix), Δημήτρης Πέτρογλου, Senior Presales & Project Manager Commercial Operations (Lamda Helix)

Article post image Eurolife Ffh Panagiotis Tolias

Ο Παναγιώτης Τόλιας στο δυναμικό της Eurolife FFH

Ένα νέο στέλεχος καλωσορίζει στο ανθρώπινο δυναμικό της η Eurolife FFH και υποδέχεται τον Παναγιώτη Τόλια, ο οποίος θα ηγείται της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ασφαλιστικού Χαρτοφυλακίου.

Από τη θέση αυτή, ο Παναγιώτης Τόλιας θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ό,τι αφορά την ενδυνάμωση των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας, καθώς και την υιοθέτηση καινοτόμων και αποτελεσματικών λύσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, των συνεργατών και των δικτύων της.

Ο Παναγιώτης Τόλιας διαθέτει πολυετή εμπειρία στην ασφαλιστική αγορά, έχοντας απασχοληθεί σε σημαντικές θέσεις, ενώ έχει διαχειριστεί με επιτυχία σύνθετα projects. Ως δυναμικό στέλεχος, θα αναλάβει, με συνέπεια και αποφασιστικότητα, νέες πρωτοβουλίες, με σκοπό να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και την εξέλιξη της εταιρείας.

«Καλωσορίζουμε στη Eurolife FFH τον Παναγιώτη Τόλια, ένα έμπειρο στέλεχος με πάθος για την ασφαλιστική αγορά», σημειώνει ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών & Εξυπηρέτησης στη Eurolife FFH. «Είναι χαρά μας που ανήκει, πλέον, στο δυναμικό της εταιρείας μας και πιστεύουμε ότι, με τις ικανότητες και τις φρέσκιες ιδέες του, θα έχει καθοριστική  συμβολή στην περαιτέρω εξέλιξη της εμπειρίας των πελατών και των συνεργατών μας».

Article post image Press Release Eurolife Ffh Pligentes Kakokairia

Eurolife FFH: αξία έχει να στέκεσαι στο ύψος των περιστάσεων

Η βασική δέσμευση της Eurolife FFH είναι να βρίσκεται συνεχώς δίπλα στους ασφαλισμένους της και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει απέναντί τους. Στο πλαίσιο αυτό, με αφορμή τις καταστροφές που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία «Ιανός», η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της στους νομούς Καρδίτσας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας, Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας.

 Συγκεκριμένα, η εταιρεία βρίσκεται από την πρώτη στιγμή δίπλα τους, για την άμεση καταγραφή και εκτίμηση των ζημιών, ενώ σε ορισμένες από τις περιπτώσεις έχουν ξεκινήσει ήδη εργασίες για την αποκατάστασή τους.

Εκτός από την άμεση κινητοποίησή της, η Eurolife FFH ανακοινώνει επίσης ότι για τους ασφαλισμένους της στις παραπάνω περιοχές:

  • Προχωρά σε παράταση πληρωμών και αναστολή ακυρώσεων για τρεις μήνες στις ανανεώσεις συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας
  • Βάζει σε προτεραιότητα την άμεση αποζημίωση των δικαιούχων

Για την εταιρεία, αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, γι’ αυτό και βρίσκεται με συνέπεια και σεβασμό δίπλα στους ανθρώπους κάθε φορά που θα χρειαστούν τις υπηρεσίες της. Η Eurolife FFH δεσμεύεται να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, προσφέροντάς τους την υποστήριξη και τη φροντίδα της.

Article post image Eurolife Ffh Mca Digital Tours 21092020

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Έναν νέο τρόπο ξενάγησης εγκαινιάζει το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, στρατηγικού του συνεργάτη. Πιο συγκεκριμένα, από τις 23 Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμες οι ψηφιακές ξεναγήσεις σε όλες τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου, σε κάθε του όροφο. Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερης αξίας, καθώς αναβαθμίζει και βελτιώνει την εμπειρία κάθε επισκέπτη που επιθυμεί να γνωρίσει κάθε πτυχή του κυκλαδικού, του αρχαίου ελληνικού και κυπριακού πολιτισμού.

 Οι ψηφιακές ξεναγήσεις θα πραγματοποιούνται μέσω της εφαρμογής Clio Muse Tours για smartphone ή tablet. Οι επισκέπτες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης αρκεί να σαρώσουν τον QR κωδικό που θα βρίσκεται στην είσοδο και έξω από τις εκθέσεις, ώστε να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή. Στη συνέχεια, θα μπορούν να περιηγηθούν ψηφιακά και με ασφάλεια στις συλλογές, να μάθουν περισσότερα για τα εκθέματα και να διαβάσουν την ιστορία τους. Χάρη στην εφαρμογή, κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει την ξενάγηση στο Μουσείο όπως ο ίδιος επιθυμεί, παρακολουθώντας τη μέσα από τη δική του συσκευή.

Οι ψηφιακές ξεναγήσεις στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προσφέρουν στους επισκέπτες μια ανανεωμένη εμπειρία και μια διαδραστική επαφή με τον πολιτισμό. Θα είναι διαθέσιμες σε τρεις γλώσσες, ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά, δημιουργώντας έναν νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με το παρελθόν των εκθεμάτων και με την, αναλλοίωτη εδώ και αιώνες, ιστορία τους.

Παράλληλα, εγκαινιάζονται και δύο νέες θεματικές ξεναγήσεις στο Μουσείο. Η πρώτη, με τίτλο «Κρασί: Το δώρο του θεού Διονύσου», έχει ως βασικό θέμα το κρασί και τη θέση του στις αρχαίες ελληνικές κοινωνίες, ενώ η δεύτερη, «Το αίνιγμα της Κέρου: μύθος ή πραγματικότητα», παρουσιάζει ένα από τα σπουδαιότερα κέντρα του Αιγαίου και τη σημασία του κατά την 3η χιλιετία π.Χ.

Η Eurolife FFH βρίσκεται δίπλα σε κάθε δράση που υλοποιεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, υποστηρίζοντας τις πρωτοβουλίες του που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά στον αρχαίο ελληνικό, αλλά και τον σύγχρονο πολιτισμό. Δίνοντας αξία στη γνώση αυτή, η οποία αποτελεί θεμέλιο για το μέλλον, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να στηρίζει τα έργα του Μουσείου που φέρνουν παιδιά και ενήλικες πιο κοντά στις τέχνες και τον πολιτισμό.

Article post image Hopegenesis Eurolife Secondyear Together

Η Eurolife FFH και η HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

H Eurolife FFH και η HOPEgenesis ενώνουν τις δυνάμεις τους για δεύτερη χρονιά και σχεδιάζουν νέες δράσεις κατά της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα. Η συνεργασία των δύο οργανισμών, η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης της Eurolife FFH, έχει στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει γύρω από το σημαντικό αυτό θέμα, καθώς και να υποστηρίξει γυναίκες που επιθυμούν να γίνουν μητέρες.

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να υλοποιεί ενέργειες που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Στο πλαίσιο αυτό, ο σχεδιασμός των κοινών ενεργειών με τη HOPEgenesis χωρίζεται σε δύο άξονες:

  • Την επιστημονική προσέγγιση της υπογεννητικότητας
  • Την υποστήριξη ομάδων και τοπικών κοινωνιών

Σε ό,τι αφορά το επιστημονικό κομμάτι, οι δύο οργανισμοί συνεργάζονται με ακαδημαϊκά ιδρύματα, διενεργώντας έρευνες που καταγράφουν το πρόβλημα. Η πρώτη έρευνά τους πραγματοποιήθηκε με το Εργαστήριο Διαχείρισης Κινδύνων & Ασφαλίσεων του τμήματος Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά, με θέμα «Οι παράγοντες που δημιουργούν το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα». Η έρευνα είχε ως στόχο να προσδιορίσει και να καταγράψει τόσο τους κοινωνικούς παράγοντες, όσο και την πολυμορφία των αιτιών της υπογεννητικότητας που συνδέονται με τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε τόπου.

Η επόμενη έρευνα, με τίτλο «Ποια η γνώση των νέων σχετικά με τη φθίνουσα αναπαραγωγική ικανότητα με την πρόοδο της ηλικίας; Πώς αυτή η γνώση θα επηρέαζε την πορεία της ζωής τους και τον αριθμό γεννήσεων κατ’ επέκταση», διενεργείται από το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Αντικείμενο της έρευνας είναι οι προεκτάσεις της υπογεννητικότητας στους νέους και η σύνδεσή της με την υπογονιμότητα. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της αναμένεται να γίνει τον Δεκέμβριο του 2020.

Σε πρακτικό επίπεδο, η Eurolife FFH υποστηρίζει τη HOPEgenesis μέσω της «υιοθεσίας» περιοχών, όπου οι γυναίκες κάτοικοι που είτε είναι ήδη έγκυες, είτε επιθυμούν να κυοφορήσουν, δεν έχουν εύκολη ή τακτική πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας. Η εταιρεία υποστηρίζει την Πάτμο και την ευρύτερη περιοχή των Δελφών, ενισχύοντας οικονομικά τη HOPEgenesis, ώστε να προσφέρει δωρεάν φροντίδα στις ωφελούμενες γυναίκες του προγράμματος, μέσα από την παροχή:

  • Ιατρικών υπηρεσιών και άμεσης φροντίδας με γυναικολόγους
  • Τακτικής παρακολούθησης της κύησής τους
  • Υποστήριξης κατά τον τοκετό
  • Ψυχολογικής υποστήριξης
  • Μεταφοράς σε κέντρα υγείας και μαιευτήρια, προκειμένου να γεννήσουν

Έχοντας, πλέον, μπει στη δεύτερη χρονιά, η συνεργασία της Eurolife FFH και της HOPEgenesis εμπλουτίζεται με νέες δραστηριότητες, οι οποίες αναμένεται να ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα. Μέχρι τώρα, από κοινού έχουν καταφέρει τα εξής αποτελέσματα:

  • Oδοιπορικά ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στην Πάτμο και στην ευρύτερη περιοχή των Δελφών, με σκοπό να γνωρίσουν οι γυναίκες κάτοικοι τις υπηρεσίες φροντίδας και υποστήριξης που μπορούν να τους προσφέρουν η HOPEgenesis και η Eurolife FFH κατά τη διάρκεια της κύησης και του τοκετού. Περισσότεροι από 10.000 κάτοικοι συνολικά έχουν ενημερωθεί, χάρη στα οδοιπορικά αυτά.
  • 46 ωφελούμενες γυναίκες στην Πάτμο
    • 33 μωρά έχουν γεννηθεί στο νησί, κατά τη διάρκεια του προγράμματος και άλλα 13 αναμένονται τους επόμενους μήνες
  • 2 ωφελούμενες γυναίκες στην ευρύτερη περιοχή των Δελφών

Η Eurolife FFH, μαζί με τη HOPEgenesis, στέκεται στο πλευρό των γυναικών, ενδυναμώνοντας τις ώστε να πάρουν την απόφαση να κάνουν το μεγάλο βήμα προς της μητρότητα. Στόχος αυτής της σύμπραξης είναι η αλλαγή του δημογραφικού χάρτη της Ελλάδας και η ανάδειξη και η συνειδητοποίηση του προβλήματος της υπογεννητικότητας στη χώρα.

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!