Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Press Release 20210115

Η Eurolife FFH συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της στην εκπαίδευση

Σταθερά δίπλα στο δίκτυο συνεργατών της βρίσκεται η Eurolife FFH, ανακοινώνοντας δύο νέες εκπαιδευτικές ημερίδες με στόχο την περαιτέρω κατάρτιση και την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Οι ημερίδες θα διοργανωθούν μέσα στον Ιανουάριο, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε εικονική αίθουσα (virtual class).


Με βασικό άξονα την ανθρώπινη αγοραστική συμπεριφορά και τις πωλήσεις, η πρώτη ημερίδα (19 Ιανουαρίου) έχει τίτλο «Πραγματικές και Ψυχολογικές Αποστάσεις με Πελάτες και Υποψήφιους Πελάτες στην μετά Covid-19 εποχή», με εισηγητή τον Μάρκο Τσόγκα, Αναπληρωτή Καθηγητή Διεθνούς Μάρκετινγκ του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Στόχος της είναι να παρουσιάσει τις αλλαγές που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα και να αναλύσει τις μακροχρόνιες συνέπειές τους στην ανθρώπινη συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης. Ταυτόχρονα, θα συζητηθούν σύγχρονες τάσεις, όπως οι πωλήσεις εξ αποστάσεως και οι νέες σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών.


Αντικείμενο της δεύτερης ημερίδας (28 Ιανουαρίου) είναι η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, με έμφαση στις προκλήσεις που θέτει η εξ αποστάσεως εργασία για τη λειτουργία και την αποδοτικότητα των οργανισμών. Με θέμα «Ψηφιακός μετασχηματισμός του ανθρώπινου δυναμικού. Οι προκλήσεις από την εφαρμογή ευέλικτων μορφών συνεργασίας», η ημερίδα θα εισαγάγει τους συμμετέχοντες στην έννοια και τις πρακτικές της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, με εισηγήτρια την Ελεάννα Γαλανάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.


Και οι δύο εκπαιδευτικές ημερίδες είναι προσαρμοσμένες στα δεδομένα και τις ανάγκες της εποχής, ενώ θα παρέχουν πολύτιμες γνώσεις στους συνεργάτες της Eurolife FFH. Για την εταιρεία, η συνεχής υποστήριξη του δικτύου συνεργατών της αποτελεί διαχρονική δέσμευση. Έχοντας ήδη υλοποιήσει τους τελευταίους μήνες μία σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια, η εταιρεία ενισχύει τις εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες της με νέες θεματολογίες που διαρκώς εμπλουτίζονται. Με αυτόν τον τρόπο βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών της, προσφέροντάς τους ευκαιρίες που εξελίσσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Γιατί αξία έχει να στέκεσαι δίπλα στους ανθρώπους σου και να τους ενδυναμώνεις για να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους πελάτες τους. 

 
Article post image Brabeia Exipiretisis Press Release

Customer Experience Game-Changer of the Year η Eurolife FFH

Η Eurolife FFH απέσπασε το Customer Service Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience Game-Changer of the Year, στο πλαίσιο των φετινών Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, τα οποία διοργανώθηκαν για 11η χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε για τις δραστηριότητες της ομάδας Επιχειρηματικών Συνεργατών.

Το βραβείο αυτό έρχεται ως αναγνώριση των στελεχών της συγκεκριμένης ομάδας και του καθημερινού τους έργου, μέσω του οποίου στόχος είναι να προσφέρουν μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, βασισμένης σε σύγχρονες και καινοτόμες τεχνικές. «Ευχαριστούμε θερμά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση», ανέφερε σχετικά ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών και Εξυπηρέτησης της Eurolife FFH. «Οι άνθρωποί μας είναι το πιο πολύτιμο κεφάλαιό μας και μας κάνουν καθημερινά υπερήφανους με το έργο και τις προσπάθειές τους. Η ομάδα Επιχειρηματικών Συνεργατών εργάζεται με υψηλά standards, ώστε να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία σε κάθε συνεργάτη της εταιρείας μας. Τους ευχαριστώ για όλα αυτά που καταφέρνουν κάθε ημέρα και για το πάθος τους να αναβαθμίζουν συνεχώς τις υπηρεσίες μας».

Σε μια δύσκολη χρονιά, με πολλές προκλήσεις και απαιτήσεις, για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται με συνέπεια και σεβασμό απέναντι σε κάθε πελάτη και συνεργάτη της. «Η ομάδα Επιχειρηματικών Συνεργατών αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του ρόλου της. Είναι χαρά μας να έχουμε ανθρώπους που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, δημιουργώντας ουσιαστικές σχέσεις με τους συνεργάτες μας», σημείωσε ο Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife FFH. «Φέτος, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που δημιούργησε η υγειονομική κρίση, καταφέραμε να διακριθούμε με ένα πολύ σημαντικό βραβείο. Το Customer Service Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience Game-Changer of the Year είναι η επιβράβευση των δραστηριοτήτων μας και μας δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία θέλουμε να κινούμαστε, συνεχίζοντας να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους συνεργάτες μας».

Article post image Odyssea Press Release

Η Eurolife FFH στο πλευρό της Odyssea

Τις δυνάμεις της με την Odyssea ενώνει φέτος τα Χριστούγεννα, η Eurolife FFH και, σε συνεργασία με την ethelon, υποστηρίζει το έργο της για έναν κόσμο με ίσες ευκαιρίες, χωρίς αποκλεισμούς. Συγκεκριμένα, με τη στήριξή της, η Odyssea έχει σχεδιάσει και λειτουργεί το πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης Social Media & Digital Marketing για τους ωφελούμενούς της, ανθρώπους που ανήκουν σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.

Η υποστήριξη στο πρόγραμμα είναι ετήσιας διάρκειας και αφορά τρεις κύκλους εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα κατάρτισης στοχεύει να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες στη δημιουργία περιεχομένου υψηλού επιπέδου για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται ευρύτερα, ώστε να αποκτήσουν μια προηγμένη κατανόηση των βασικών στοιχείων μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Σε μία δύσκολη περίοδο για όλους, εν μέσω πανδημίας, η Eurolife FFH κάνει ένα διαφορετικό δώρο φέτος τα Χριστούγεννα, εστιάζοντας στην ουσία των πραγμάτων. Καθώς η τεχνολογία μετασχηματίζει συνεχώς τις ευκαιρίες απασχόλησης στην Ελλάδα, υποστηρίζει το πρόγραμμα της Odyssea, καθώς πιστεύει ότι η ισότιμη πρόσβαση σε σύγχρονες μορφές εκπαίδευσης είναι δικαίωμα όλων. Οι ωφελούμενοι του προγράμματος θα αποκτήσουν πρακτικές ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για τη σταδιακή επαγγελματική απορρόφησή τους.

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στη στρατηγική συνεργασία της Eurolife FFH με την ethelon, με στόχο την υποστήριξη οργανισμών με αξιόλογο κοινωνικό έργο. Σε κάθε περίοδο και ανεξάρτητα των συνθηκών, αξία έχει να είμαστε στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, ενδυναμώνοντας τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά, να διεκδικούν περισσότερα στη ζωή τους και να αισιοδοξούν για το μέλλον.

Article post image Business Days Site

Στο πλευρό της νέας γενιάς η Eurolife FFH

Σταθερά δίπλα στους νέους επαγγελματίες του αύριο βρίσκεται η Eurolife FFH, έχοντας ως στόχο να ενθαρρύνει τα πρώτα τους βήματα στον ασφαλιστικό κλάδο και τις διαφορετικές δυνατότητες καριέρας και εξέλιξης που μπορεί να τους προσφέρει μια ηγετική εταιρεία. Στο πλαίσιο αυτό, και λόγω της συνεργασίας της με το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, η Eurolife FFH διοργάνωσε ένα Business Day για 45 φοιτητές από κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γνωρίσουν την επαγγελματική καθημερινότητα των στελεχών της και το εύρος των διαφορετικών ειδικοτήτων τους.

Πρόκειται για το 4ο συνεχόμενο Business Day της εταιρείας, το οποίο φέτος υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου online. Η Eurolife FFH προσέφερε μια ξεχωριστή digital εμπειρία σε όλους τους συμμετέχοντες, μέσα από ένα πρόγραμμα που περιλάμβανε διαδραστικές online δραστηριότητες, παρουσιάσεις από στελέχη της εταιρείας και ενδιαφέρουσες συζητήσεις.

Καλωσορίζοντας τους φοιτητές στο Business Day, η Βάσια Χανιώτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Eurolife FFH, παρουσίασε την εταιρεία και το όραμά της, σημειώνοντας όλα τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν κορυφαίο εργοδότη. Στη συνέχεια, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μίλησε στους φοιτητές για την καριέρα και την προσωπική του διαδρομή στον ασφαλιστικό κλάδο. Με παραδείγματα από τα μαθήματα που έχει πάρει και τις αποφάσεις που διαμόρφωσαν τον τρόπο σκέψης του, έδωσε στους συμμετέχοντες χρήσιμες συμβουλές για την εξέλιξή τους, τόσο επαγγελματικά, όσο και προσωπικά.

Το Business Day συνεχίστηκε με τρία παράλληλα sessions, με τη συμμετοχή senior στελεχών της εταιρείας που παρουσίασαν τις προσωπικές τους επαγγελματικές διαδρομές και το αντικείμενο εργασίας τους. Οι φοιτητές έμαθαν περισσότερα για το πώς λειτουργούν τα τμήματα αναλογισμού, risk και επενδύσεων και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ανθρώπους από όλα τα functions της εταιρείας και να διαπιστώσουν τις ευκαιρίες καριέρας που παρέχει η Eurolife FFH και ο ασφαλιστικός κλάδος, καθώς και τις διαφορετικές πορείες που μπορεί να οδηγήσουν σε αυτά τα επαγγέλματα.

Στο τέλος, μέσα από ένα online game για τον ασφαλιστικό κλάδο, αναδείχθηκαν τρεις φοιτητές, οι οποίοι κέρδισαν από ένα mentoring session με στέλεχος της επιλογής τους, καθώς και ακόμα τρεις, οι οποίοι θα πάρουν μέρος σε mock-up συνεντεύξεις, ώστε να εξασκήσουν τις δυνατότητές τους. «Το φετινό Business Day ήταν πολύ διαφορετικό από κάθε άλλο που έχουμε διοργανώσει», ανέφερε η Βάσια Χανιώτη. «Προσαρμοστήκαμε στις απαιτήσεις της εποχής και αξιοποιώντας τις digital δυνατότητες, καταφέραμε να προσφέρουμε ένα διαδραστικό πρόγραμμα που βοήθησε τους συμμετέχοντες να καταλάβουν καλύτερα την καθημερινότητα της Eurolife FFH. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ο στόχος μας ήταν να δείξουμε την ποικιλία ειδικοτήτων που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και τις προοπτικές εξέλιξης που μπορεί να έχει κάθε υποψήφιος που επιλέγει να συνεργαστεί μαζί μας».

Article post image Eurolife Ffh Ethelon Days 1200x628

Η Eurolife FFH και η ethelon γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού

Η Eurolife FFH και η ethelon γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού, διοργανώνοντας από κοινού μια ξεχωριστή δραστηριότητα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία είναι αποκλειστικός χορηγός των ethelon Days, στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης της και της συνεργασίας της με την  ethelon. Η φετινή διοργάνωση, με τίτλο Ctrl+Alt+V (Volunteer / Virtual), θα πραγματοποιηθεί στις 4 και 5 Δεκεμβρίου και είναι αφιερωμένη στον εθελοντισμό και τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς.

Με δεδομένη την τρέχουσα συγκυρία, η θεματολογία των ethelon Days θα επικεντρωθεί στην επόμενη ημέρα για την εθελοντική δραστηριότητα στη χώρα και το πώς μπορούν άνθρωποι και οργανισμοί να υιοθετήσουν πιο ευέλικτα σχήματα, συνεχίζοντας να προσφέρουν στην κοινωνία και σε όσους έχουν ανάγκη από υποστήριξη. Παράλληλα, θα συζητηθούν εναλλακτικοί τρόποι για την υλοποίηση εθελοντικών δράσεων, ειδικά σε online περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια των ethelon Days θα πραγματοποιηθούν workshops, virtual δραστηριότητες και ομιλίες, με έμφαση στις νέες προκλήσεις και τις ευκαιρίες που έχουν πλέον δημιουργηθεί. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν σημαντικές πρωτοβουλίες που ξεχώρισαν μέσα στη χρονιά, καθώς και να ενημερωθούν για θέματα βιωσιμότητας, στρατηγικής και θετικών αλλαγών για την κοινωνία. Το πρόγραμμα των ethelon Days είναι χωρισμένο σε τέσσερις θεματικές ενότητες:

  • Alt + Enter: πρωτοβουλίες και έργα της τοπικής αυτοδιοίκησης κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης
  • Crtl + F5: η έννοια του sustainability στα δεδομένα της σημερινής πραγματικότητας
  • Alt + Tab: η νέα virtual καθημερινότητα, τα εμπόδια και οι ευκαιρίες που δημιουργεί
  • Alt + Shift: οι αλλαγές στην εταιρική κουλτούρα, οι πρακτικές και ένας νέος τρόπος επικοινωνίας

 Η Eurolife FFH συνεργάζεται σταθερά με την ethelon, με σκοπό την προώθηση της έννοιας του εθελοντισμού και την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Η εταιρεία έχει δεσμευθεί να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, δίνοντας αξία σε ό,τι είναι σημαντικό για τη ζωή τους και ενδυναμώνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.

 

Article post image Eurolife Ffh Digital Acaemy Student Edition

Πρεμιέρα για την Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition από το CSIi, την ομάδα SeRi του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τη Eurolife FFH

Τα μαθήματα της Ψηφιακής Ακαδημίας: Student Edition, από το Cyber Security International Institute και τη Eurolife FFH, ξεκινούν στις 20 Νοεμβρίου. Πρόκειται για ένα δωρεάν online εκπαιδευτικό πρόγραμμα που δίνει τη δυνατότητα και τα εργαλεία σε μαθητές να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, αναπτύσσοντας ψηφιακές δεξιότητες και αποκτώντας χρήσιμες και βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Το σχεδιασμό  του προγράμματος έχει αναλάβει το CSIi, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα SeRi (STEM-Engineering-Robotics-Informatics) του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Οι καθηγητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας θα είναι οι εισηγητές των εξ αποστάσεως εκπαιδεύσεων, με τα μαθήματα να προσφέρονται δωρεάν για τους μαθητές που επιθυμούν να τα παρακολουθήσουν, όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα. Οι εκπαιδευτικές ενότητες προγραμματισμού και ρομποτικής θα πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή 15:00-16:30, ενώ του game development κάθε Κυριακή 18:00-19:30. Υποστηρίζοντας τη συγκεκριμένη ενέργεια, η Eurolife FFH δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις θετικές πτυχές του διαδικτύου, εξελίσσοντας και διευρύνοντας τις γνώσεις τους.

Για τη συμμετοχή των παιδιών τους στο πρόγραμμα, οι γονείς των ενδιαφερόμενων μαθητών αρκεί να συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα στην ιστοσελίδα του Cyber Security International Institute (CSIi), ενώ σημειώνεται πως θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι μαθητές θα λάβουν πιστοποίηση συμμετοχής. 
 
Η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition που έχει σχεδιαστεί από το CSIi, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, είναι μέρος ενός πολυδιάστατου προγράμματος εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων (Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition, Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition και Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition). Βασικά χαρακτηριστικά όλων των Ψηφιακών Ακαδημιών είναι η χρήση του διαδικτύου, η ασφαλής πλοήγηση, η εξοικείωσή με τις νέες τεχνολογίες, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.
 
Για τη Eurolife FFH αξία έχει να συμμετέχει σε δράσεις και πρωτοβουλίες που έχουν κοινό παρονομαστή την εκπαίδευση και εξελίσσουν τις δεξιότητες των ανθρώπων. 
 

 


 
Article post image Eurolife Ffh Eirini Nikolopoulou

H Eurolife FFH καλωσορίζει την Ειρήνη Νικολοπούλου στο δυναμικό της

Η Eurolife FFH υποδέχεται και καλωσορίζει στο ανθρώπινο δυναμικό της την Ειρήνη Νικολοπούλου, η οποία αναλαμβάνει τη θέση της Regional Sales Executive στη Γενική Διεύθυνση Διεύθυνση Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της εταιρείας.

Η Ειρήνη Νικολοπούλου, κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της καριέρας, έχει εργαστεί σε ποικίλες θέσεις ευθύνης στη διαχείριση ανεξάρτητων Δικτύων Πωλήσεων. Με την πολυετή και σημαντική εμπειρία που διαθέτει στον ασφαλιστικό κλάδο, ο ρόλος της είναι να συμβάλλει καταλυτικά στην επίτευξη των στόχων της Eurolife FFH, συμμετέχοντας στο σχεδιασμό της εμπορικής στρατηγικής, αλλά και στην υλοποίηση του πλάνου πωλήσεων της εταιρείας.

«Η προσθήκη της Ειρήνης Νικολοπούλου, ενός έμπειρου στελέχους με σημαντική γνώση στα θέματα της ασφαλιστικής αγοράς, ενισχύει περαιτέρω την ομάδα των Πωλήσεων και την οικογένεια της Eurolife FFH», ανέφερε ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης στη Eurolife FFH. «Την υποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά και με τη σιγουριά ότι η συμβολή της θα είναι καθοριστική στην περαιτέρω ανάπτυξη και υποστήριξη τoυ Δικτύου Πωλήσεων. Εύχομαι καλή επιτυχία στα νέα της καθήκοντα».

Από την πλευρά της η Ειρήνη Νικολοπούλου σημείωσε ότι «είναι τιμή και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη των καθηκόντων μου ως Regional Sales Executive σε μία κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία, η οποία με εμπιστεύθηκε σε έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Ως νέο μέλος της ομάδας, ο στόχος μου είναι να συμμετάσχω στην ενδυνάμωση και περαιτέρω εξέλιξη του Δικτύου Πωλήσεων της Eurolife FFH».

Article post image Eurolife Ffh Ypostoriksi Sti Samo

Η Eurolife FFH στηρίζει τους ασφαλισμένους της στη Σάμο και τη Χίο

Στο πλευρό των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από τον πρόσφατο σεισμό, βρίσκεται η Eurolife FFH, με σκοπό να ανταποκριθεί άμεσα και με συνέπεια στις ανάγκες τους. Η εταιρεία, έχοντας ήδη προχωρήσει σε συγκεκριμένες δραστηριότητες για την ανακούφιση και την υποστήριξή τους, αποδεικνύει ότι το να βρίσκεται στο πλευρό τους τη στιγμή που θα τη χρειαστούν είναι η πιο σημαντική αξία.

Στο πλαίσιο αυτό, η Eurolife FFH έχει θέσει ως πρώτη της προτεραιότητα τη διαχείριση των ζημιών που έχουν προκληθεί στους ασφαλισμένους της και αναλαμβάνει δράση για την αποκατάσταση και την αποζημίωσή τους.

Επιπλέον, προχωρά σε παράταση ακυρώσεων στα συμβόλαια ζωής, υγείας και περιουσίας των δικαιούχων, έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020.

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να στέκεται πάντα στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται συνέχεια στο πλευρό των ανθρώπων που της δείχνουν την εμπιστοσύνη και την προτίμησή τους.

Article post image Eurolife Ffh Peak Awards 2020

Silver βραβείο για τη Eurolife FFH στα PEAK Awards 2020

H Eurolife FFH διακρίθηκε στα PEAK Performance Marketing Awards 2020, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Best Performance in B2B της ενότητας Best Performance per Industry για την πρωτοποριακή και 100% ψηφιακή καμπάνια επικοινωνίας για τα Ομαδικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματά της.

 Η Eurolife FFH, ακολουθώντας ένα roadmap για τον εντοπισμό των key decision makers για ένα ομαδικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα και του προφίλ τους, σχεδίασε μια καμπάνια, με έμφαση στο LinkedIn και τις ιστοσελίδες από όπου οι άνθρωποι αυτοί επιλέγουν να ενημερωθούν. Η ευρεία, τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή δεδομένα, χρήση του συγκεκριμένου social network, με σκοπό να αυξηθεί το brand awareness της εταιρείας για τη σύναψη ενός ομαδικού συνταξιοδοτικού προγράμματος, αποτέλεσε την επικοινωνιακή καινοτομία της καμπάνιας. Το πλάνο της Eurolife FFH περιλάμβανε LinkedIn promoted posts, Inmail, Premium Display, GDN, Content Discovery Platforms και τη δημιουργία μιας dedicated landing page.

Τα αποτελέσματα ήταν παραπάνω από ενθαρρυντικά, καθώς η Διεύθυνση Πωλήσεων κατόρθωσε να πετύχει ρυθμούς νέας παραγωγής, κατά πολύ ανώτερους αυτών της αγοράς καταγράφοντας αύξηση στον αριθμό των ασφαλισμένων εταιρειών και στα παραγόμενα ασφάλιστρα.

«Το βραβείο αυτό αποτελεί μία σημαντική αναγνώριση της καινοτόμου στρατηγικής της Eurolife FFH για το σχεδιασμό ανάπτυξης των πωλήσεων των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων» δήλωσε σε συνέχεια της διάκρισης ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων, Ομαδικών και Affinities, προσθέτοντας ότι «στη Eurolife FFH διερευνούμε καθημερινά νέους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Στόχος μας είναι η προστιθέμενη αξία που πηγάζει από τη δημιουργικότητα και παράγει θετικά αποτελέσματα».

Ο Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing & Promotions Head στη Eurolife FFH, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη βράβευση αυτή, καθώς ήρθε ως αναγνώριση μιας στοχευμένης καμπάνιας για μια πολύ συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία. Σχεδιάσαμε ένα συγκροτημένο πλάνο επικοινωνίας και, έχοντας αναλύσει όλα τα επιμέρους touchpoints, είδαμε τα αποτελέσματά του στους δείκτες μας. Τα Peak Awards είναι μια ευκαιρία για όλους μας να γνωρίσουμε τις καλές πρακτικές της αγοράς και να εμπνευστούμε για μελλοντικές ενέργειες. Ευχαριστούμε θερμά την κριτική επιτροπή και τους διοργανωτές για αυτήν την πολύ σημαντική διάκριση».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ψηφιακή καμπάνια ήταν finalist στα LinkedIn Marketing Awards 2019 (EMEA και Βραζιλία), στην κατηγορία Best B2B Brand Campaign.

 

Article post image Eurolife Ffh 1200x628

Οι Μουσειοσκευές ταξιδεύουν με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH, ως στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στηρίζει ενεργά όλες τις πρωτοβουλίες του για την προώθηση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού σε ολόκληρη τη χώρα. Στο πλαίσιο αυτό, με την υποστήριξή της, δύο εκπαιδευτικές μουσειοσκευές βρίσκονται ήδη στον πρώτο παιδικό σταθμό της Πάτμου και στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της Ελευθερούπολης στην Καβάλα. Πρόκειται για δύο βαλίτσες, οι οποίες, με τη χρήση διαδραστικού παιχνιδιού και αντιγράφων από εκθέματα του Κυκλαδικού Πολιτισμού και από αγγεία της Αρχαίας Ελληνικής Τέχνης, δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να γνωρίσουν τις συλλογές του μουσείου, να ανακαλύψουν την ιστορία και να αποκτήσουν σημαντικές γνώσεις με έναν ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.

Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, η Eurolife FFH στηρίζει τις εκπαιδευτικές μουσειοσκευές του Μουσείου, σκοπός των οποίων είναι να μεταφέρουν τη μουσειακή εμπειρία σε διαφορετικά σημεία της χώρας, δίνοντας τη δυνατότητα σε παιδιά, ενήλικες, εκπαιδευτικούς και οικογένειες να μάθουν περισσότερα για τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό. Οι μουσειοσκευές περιλαμβάνουν αντίγραφα αντικειμένων του Μουσείου, έντυπο υλικό, υλικό σε ψηφιακή μορφή και εκπαιδευτικά παιχνίδια και είναι αναμφίβολα ικανές να ζωντανέψουν το Μουσείο οπουδήποτε μεταφερθούν.

Με πρωτοβουλία της Eurolife FFH, η μουσειοσκευή με θέμα την Αρχαία Ελληνική Κεραμική βρίσκεται στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ελευθερούπολης Καβάλας, απ’ όπου και είναι διαθέσιμη προς δανεισμό από μουσεία, σχολεία και άλλους φορείς της περιοχής. Παράλληλα, η μουσειοσκευή με θέμα τον Κυκλαδικό Πολιτισμό, έχει μεταφερθεί στον πρώτο παιδικό σταθμό της Πάτμου, ο οποίος εγκαινιάστηκε από τη Eurolife FFH σε συνεργασία με τον Δήμο Πάτμου, την Ομάδα Αιγαίου και τη HOPEgenesis το Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020.

Μουσειοσκευή Κυκλαδικού Πολιτισμού

Η Μουσειοσκευή με θέμα τον Κυκλαδικό Πολιτισμό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης σχεδιάστηκε για τους μαθητές όλων των βαθμίδων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με στόχο τη γνωριμία με τον Κυκλαδικό Πολιτισμό με έναν διαδραστικό και δημιουργικό τρόπο. Ο Πρωτοκυκλαδικός πολιτισμός καλύπτει την περίοδο 3200-2000 π.Χ., περίοδος γνωστή και ως Πρώιμη Εποχή του Χαλκού, καθώς τότε άρχισε η συστηματική χρήση μετάλλων για την κατασκευή εργαλείων, όπλων και άλλων αντικειμένων. Οι πιο χαρακτηριστικές δημιουργίες της περιόδου είναι τα μαρμάρινα ειδώλια και τα περίτεχνα μαρμάρινα σκεύη.

Μουσειοσκευή Αρχαίας Ελληνικής Κεραμικής

Η Μουσειοσκευή της Αρχαίας Ελληνικής Κεραμικής του Μουσείου παρέχει πληροφορίες για τα βασικά στάδια κατασκευής ενός πήλινου αγγείου, τους πιο αντιπροσωπευτικούς κεραμικούς ρυθμούς -τον τρόπο δηλαδή διακόσμησης των αγγείων κατά τη Γεωμετρική, την Αρχαϊκή και την Κλασική περίοδο στην Αττική-, τα σχήματα και τις ονομασίες των αγγείων, καθώς και τη σχέση ανάμεσα στα διάφορα σχήματα και τη χρήση. Τα αρχαία αγγεία είναι τα αντικείμενα που συναντάμε πιο συχνά στα Μουσεία. Μόνο από την Αττική έχουν σωθεί περίπου 80.000 ακέραια διακοσμημένα αγγεία. Παρατηρώντας κανείς τις παραστάσεις πάνω σε αυτά, μαθαίνει πώς ζούσαν, ντύνονταν, διασκέδαζαν, δούλευαν και λάτρευαν τους θεούς τους οι αρχαίοι Έλληνες.

Με τις δύο αυτές μουσειοσκευές, η Eurolife FFH δίνει την ευκαιρία σε παιδιά, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, να διευρύνουν τις γνώσεις τους και με έναν πρωτότυπο τρόπο να έρθουν σε επαφή με τον Κυκλαδικό Πολιτισμό και να μάθουν για τα αρχαία ελληνικά αγγεία.

Οι ενέργειες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Eurolife FFH και του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης έχουν ως στόχο να προάγουν την γνώση και τον πολιτισμό στο σύνολο της κοινωνίας. Η Eurolife FFH στηρίζει τις μουσειοσκευές, ένα μέσο που δημιουργήθηκε με σκοπό να εκμηδενίσει τις αποστάσεις και να φέρει τον κόσμο του Μουσείου κοντά σε όλους αυτούς που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές και δεν μπορούν να το επισκεφθούν.

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!