Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Sinantisi Sinergaton Voreia Ellada

Η Eurolife FFH συνάντησε τους συνεργάτες της στη Βόρεια Ελλάδα

Eurolife FFH, την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου, κάνοντας, σε ειδική εκδήλωση, μια ανασκόπηση του 2021 και παρουσιάζοντας τα πλάνα και τις προτεραιότητές της για φέτος. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με υβριδικό μοντέλο, τόσο μέσω φυσικής παρουσίας στο The Met Hotel της Θεσσαλονίκης, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όσο και διαδικτυακά.

 

Οι συμμετέχοντες, επιλεγμένοι συνεργάτες της Θεσσαλίας, Μακεδονίας, Θράκης και Ηπείρου, που την παρακολούθησαν είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους ανθρώπους της Eurolife FFH, να ανταλλάξουν απόψεις σε θέματα που τους αφορούν και να ακούσουν από τα στελέχη της εταιρείας τις πρωτοβουλίες του 2021 αλλά και τα σχέδια και τους στόχους της για το 2022. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής, που ήταν η πρώτη της εταιρείας για φέτος σε όλη την Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε κοπή πίτας για τους συνεργάτες της περιοχής, ενώ ακολούθησε και επαγγελματικό γεύμα.

 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα στελέχη της Eurolife FFH αναφέρθηκαν στην επιτυχημένη πορεία της για τη χρονιά που πέρασε, τονίζοντας την αύξηση ασφαλίστρων σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες ως ένα πάρα πολύ σημαντικό ορόσημο στη σχέση της εταιρείας με τα δίκτυα συνεργατών. «Μαζί μπορούμε να αναπτυχθούμε ακόμη περισσότερο και να αυξήσουμε από κοινού τα μερίδιά μας», σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. «Για εμάς έχει πολύ μεγάλη αξία το ότι μας εμπιστεύεστε και μας επιλέγετε, προβάλλοντας τις ασφαλιστικές λύσεις που παρέχει η Eurolife FFH. Η δουλειά του επαγγελματία ασφαλιστή είναι σήμερα περισσότερο σημαντική από ποτέ άλλοτε και σίγουρα το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας θα είναι ιδιαίτερα ευοίωνο. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τον τρόπο που συνεργαζόμαστε, με κάνουν να είμαι αισιόδοξος για την κοινή μας πορεία και για όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε».

 

Το 2021 ήταν μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά για τη Eurolife FFH, με υψηλό ρυθμό ανάπτυξης σε όλους τους δείκτες. Για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, καθοριστικός για την επιτυχία αυτή ήταν ο ρόλος των δικτύων συνεργατών. Η εταιρεία, δίνοντας αξία στην άποψη και τις προτάσεις των συνεργατών της, κάνει συνεχείς βελτιώσεις στα προγράμματά της, ώστε να ανταποκρίνεται ουσιαστικά και με συνέπεια στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους. Ταυτόχρονα, παραμένει δίπλα τους και στο κομμάτι της εκπαίδευσης, διοργανώνοντας εκτεταμένες εκπαιδευτικές συναντήσεις και υλοποιώντας πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να αναβαθμίζουν τις δεξιότητες των συνεργατών που τις παρακολουθούν.

 

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife FFH, αναφέρθηκε στη δυναμική της κοινής πορείας, ανάμεσα στην εταιρεία και τους συνεργάτες της. «Το 2022 σας θέλουμε και πάλι μαζί μας, συνοδοιπόρους, ώστε από κοινού να μεγαλώσουμε τη δυναμική μας και να καταφέρουμε ακόμα περισσότερα, αυξάνοντάς τη διείσδυση μας στην ευρύτερη περιοχή. Για εμάς έχει πολύ μεγάλη σημασία να ερχόμαστε κοντά σας και μαζί να κάνουμε έναν απολογισμό όσων έχουμε επιτύχει αλλά και να σας ενημερώνουμε για τους μελλοντικούς σχεδιασμούς μας. Το ίδιο δυναμικά θα συνεχίσουμε και φέτος, τόσο σε επίπεδο προϊόντων, όσο και εκπαίδευσης», συμπλήρωσε σχετικά.

Article post image Digital Finance Awards Header Eurolife Ffh

Σημαντικές διακρίσεις για τη Eurolife FFH στα Digital Finance Awards

Κατά τη φετινή διοργάνωση των Digital Finance Awards, η Eurolife FFH κατάφερε να διακριθεί σε τέσσερις κατηγορίες, αποσπώντας σε κάθε μία το Gold Award. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ξεχώρισε στις κατηγορίες Best Use of Technology for Claims, Best Digital Initiative for Life, Best Digital Initiative for Life Products και Best Digital Marketing / Social Media Initiative, αποδεικνύοντας ότι επενδύει με συνέπεια στις νέες τεχνολογίες, με στόχο να διευκολύνει τη ζωή και την καθημερινότητα κάθε ανθρώπου που την εμπιστεύεται. Τα Digital Finance Awards 2022 απονεμήθηκαν την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου, επιβραβεύοντας πρωτοπόρα έργα και καινοτόμες πρωτοβουλίες τραπεζών, ασφαλιστικών εταιρειών, high-tech παρόχων, fintech και insurtech οικοσυστημάτων, στην πορεία τους προς τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό.

Η Eurolife FFH απέσπασε το Gold Award στην κατηγορία “Best Use of Technology for Claims” για το portal EurolifeConnect και τις δυνατότητες που προσφέρει στα e-Claims ομαδικών ασφαλιστηρίων. Διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, το portal είναι εύστοχα σχεδιασμένο ώστε να εξασφαλίζει άριστη εμπειρία χρήσης, παρέχοντας στο χρήστη πρόσβαση σε πληροφορίες όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων, άμεσα, εύκολα και φορητά. Με τον τρόπο αυτό, η εξελιγμένη αυτή υπηρεσία διασφαλίζει στους πελάτες της Eurolife FFH μια αναβαθμισμένη και σύγχρονη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Αντίστοιχα, η Eurolife FFH κέρδισε, μαζί με τη Sleed, τo Gold Award στις ακόλουθες κατηγορίες: “Best Digital Initiative for Life” για τον καινοτόμο ψηφιακό χώρο More Life, ένα ψηφιακό οικοσύστημα με πλούσια θεματολογία για την υγεία, την άσκηση, την ψυχική ευεξία και τη διατροφή, “Best Digital Initiative for Life Products” για το My Investment Plan, τοεπενδυτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα που απαντά στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, δημιουργώντας αξία για ένα καλύτερο αύριο, και “Best Digital Marketing / Social Media Initiative” για το rebranding του εταιρικού της blog, το οποίο δίνει στους αναγνώστες του χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα προστατεύσουν όσα έχουν αξία για τους ίδιους και τους δικούς τους ανθρώπους.

Η τετραπλή βράβευση της Eurolife FFH στα Digital Finance Awards αποτελεί ουσιαστική αναγνώριση της προσπάθειάς της να αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία, αναπτύσσοντας υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων που την εμπιστεύονται. Βασισμένη στην τεχνογνωσία της, η εταιρεία θα συνεχίσει να δημιουργεί αξία γι’ αυτούς, απαντώντας με συνέπεια στις επιδιώξεις τους.

 

Από αριστερά προς δεξιά: Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing & Promotions Head Eurolife FFH, Τατιάνα Δικαστοπούλου, Deputy General Marketing & Business Development Manager Eurolife FFH, Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist Eurolife FFH, Νίκος Τριανταφύλλου, Digital Account Manager Sleed

  

Από αριστερά προς δεξιά: Δημήτρης Αβραμίδης, Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, Φώτης Σπύρου, Product Owner EurolifeConnect

Article post image Apodoseis Training Press Release

Eurolife FFH: απολογισμός εκπαιδευτικών δράσεων για το 2021

Η επένδυση στην επαγγελματική επιμόρφωση και την εξειδίκευση των συνεργατών της παραμένει προτεραιότητα για τη Eurolife FFH, ανεξάρτητα των συνθηκών και των προκλήσεων που διαμορφώνονται. Για την εταιρεία, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους, καθώς πιστεύει ότι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχημένη εξέλιξη κάθε οργανισμού.

Σε μια απαιτητική χρονιά όπως το 2021, η Eurolife FFH επένδυσε σταθερά στην εκπαίδευση των συνεργατών της, υλοποιώντας πάνω από 590 εκπαιδευτικές συναντήσεις, από τις οποίες ωφελήθηκαν περισσότεροι από 11.300 συμμετέχοντες, αφιερώνοντας συνολικά 1.230 ώρες για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Κατά μέσο όρο και σε ημερήσια βάση πραγματοποιούνταν 2 εκπαιδευτικές συναντήσεις, διάρκειας περίπου 3 ωρών η κάθε μία, με τη συμμετοχή 19 εκπαιδευόμενων.

Από το σύνολο των εκπαιδευτικών δράσεων του 2021, το 65% πραγματοποιήθηκε με τη μορφή τηλεκπαίδευσης (live learning), το 20% με e-learning και το 15% με συναντήσεις που υλοποιήθηκαν δια ζώσης.

Με έμφαση στην εκπαίδευση μεταπτυχιακού επιπέδου, το 2021 πραγματοποιήθηκε και ολοκληρώθηκε ο 10ος ακαδημαϊκός κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives. Πρόκειται για την πολύ επιτυχημένη πρωτοβουλία της Eurolife FFH που υλοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με εισηγητές τους αναγνωρισμένου κύρους καθηγητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο του 10ου κύκλου, πραγματοποιήθηκαν 38 εκπαιδευτικές συναντήσεις και αφιερώθηκαν 200 ώρες εκπαίδευσης από τους φοιτητές του προγράμματος, στο οποίο προστέθηκαν δύο χρήσιμες νέες ενότητες: «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» και «Training Program for Business Leadership Development».

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να επενδύει στην εκπαίδευση των συνεργατών της. Η εταιρεία αφουγκράζεται τις ανάγκες τους και, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, προσφέρει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και κατάρτιση, με στόχο να υποστηρίζει την επαγγελματική τους εξέλιξη. Και το 2022 θα βρίσκεται στο πλευρό τους, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουν αξία και προσφέρουν συνεχή επιμόρφωση, δημιουργώντας νέες εκπαιδευτικές εμπειρίες.

Article post image Apodoseisomadikonpress Release 1min

Με τεχνολογίες RPA επεκτείνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό η Eurolife FFH

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει η συνεχής αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην καινοτομία και προωθεί τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, εντάσσοντας στη λειτουργία τηςέξυπνες τεχνολογίες Robotics Process Automation (RPA) που επιταχύνουν σημαντικά τις διαδικασίες εξυπηρέτησης.

Οι αυτοματισμοί, που αναπτύχθηκαν με την υποστήριξη της EY,εφαρμόζονται ήδη στο τμήμα Operations της Eurolife FFH,ενώ προγραμματίζεται η αυτοματοποίηση διαδικασιών στην Οικονομική Διεύθυνση και η σταδιακή υιοθέτηση και από άλλες Διευθύνσεις. Κάνοντας την καθημερινότητα των ανθρώπων της Eurolife FFH πολύ πιο ευχάριστη και αποδοτική, τα σύγχρονα εργαλεία επιτρέπουν τη γρήγορη διεκπεραίωση χρονοβόρων εργασιών διαχείρισης, επιτρέποντας στην εταιρεία να εστιάσει σε αυτό που έχει ουσιαστική αξία: τον πελάτη και τις ανάγκες του. Η εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη γίνεται έτσι πολύ πιο απλή, γρήγορη και ποιοτική.

Συνολικά, οι τεχνολογίες RPA δημιουργούν απτά οφέλη στις επιχειρήσεις, τους εργαζομένους αλλάκαι το πελατολόγιό τους. Περιορίζονταςτον χρόνο που αφιερώνει το προσωπικό σε διαχειριστικές εργασίες αλλά και μειώνοντας την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, οι αυτοματισμοί επιταχύνουν τους χρόνους καιτην αξιοπιστία των διαδικασιών. Επιπλέον, ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη και επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να αξιοποιεί τους πόρους της πολύ πιο ποιοτικά και αποδοτικά.

Η ομάδα της Eurolife FFH καινοτομεί συνεχώς, ώστε να δημιουργεί όφελος για τους πελάτες της. Η αξιοποίηση αυτοματισμών RPA επιτρέπει στους ανθρώπους της εταιρείας να αφιερωθούν απερίσπαστοι στις ανάγκες των πελατών τους, απαλλαγμένοι από χρονοβόρες διαδικασίες. Επιλέγοντας τους κατάλληλους συνεργάτες, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να καινοτομεί και να επεκτείνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.  
Article post image Apodoseis Omadikon Press Release Min

Eurolife FFH: σημαντικές αποδόσεις και το 2021 στα Ομαδικά Προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου

Απόδοση που έφτασε το 1,95% σημείωσε το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των Ομαδικών Προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH για τη χρονιά που πέρασε, επιβεβαιώνοντας την υπεροχή της εταιρείας στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Πρόκειται για μια ακόμα απόδοση που έρχεται να προστεθεί στο σερί υψηλών αποδόσεων που διαχρονικά απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH.

Τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι εργαζόμενοί τους, έχουν πολλαπλά οφέλη και πλεονεκτήματα από τα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίων (συνταξιοδοτικά προγράμματα). Πρόκειται για μια παροχή που ενισχύει σημαντικά τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ εργοδότη και ανθρώπινου δυναμικού, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα εργασιακό περιβάλλον που καλλιεργεί ασφάλεια και σιγουριά στον εργαζόμενο. Επιπροσθέτως, ένα ομαδικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο ανταμοιβών και φορολογικά οφέλη, ενώ αποτελεί κίνητρο για την αύξηση της παραγωγικότητας.

Η Eurolife FFH, με την τεχνογνωσία και την εμπειρία της στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων, κατάφερε να πετύχει σημαντική απόδοση 1,95%. «Για εμάς, αξία έχει να κοιτάζουμε πάντα το όφελος των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται», σημείωσε ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων και Affinities στη Eurolife FFH, συμπληρώνοντας ότι «ανεξάρτητα από τις όποιες προκλήσεις δημιουργεί το σημερινό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, με την εμπειρία που διαθέτουν οι άνθρωποί μας, φροντίζουμε πάντα να είμαστε δίπλα σε όλους εκείνους που μας έχουν επιλέξει, ενδυναμώνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά».

Article post image Hopegenesis Kasos Press Release

Η Eurolife FFH γεμίζει την Κάσο με παιδικά χαμόγελα

Στην Κάσο βρέθηκαν πριν από λίγες ημέρες η Eurolife FFH και η HOPEgenesis σε ένα οδοιπορικό ενημέρωσης των κατοίκων του νησιού για την υποστήριξη που μπορούν να προσφέρουν στις οικογένειες που θέλουν να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους. Κατά τη διάρκεια του οδοιπορικού, επισκέφθηκαν και το χώρο που θα φιλοξενήσει τον παιδικό σταθμό του νησιού, ο οποίος βρίσκεται ήδη σε διαδικασία κατασκευής και αναμένεται να παραδοθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

Μετά την Πάτμο και τα Άγραφα, η Κάσος είναι ο επόμενος σταθμός του προγράμματος της Eurolife FFH και της HOPEgenesis, μέσω του οποίου βρίσκονται στο πλευρό γυναικών και οικογενειών που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές και δυσκολεύονται να πάρουν την απόφαση να αποκτήσουν παιδιά. Με την υποστήριξη της εταιρείας, η HOPEgenesis προσφέρει τακτική ιατρική παρακολούθηση και φροντίδα κατά την κύηση και τον τοκετό από μαιευτήρες και γυναικολόγους, ψυχολογική υποστήριξη, καθώς και μεταφορά σε μαιευτήρια και κέντρα υγείας, προκειμένου να γεννήσουν.

Με την επίσκεψή τους στην Κάσο, οι δύο συνεργάτες ενημέρωσαν τους ενδιαφερόμενους για το πρόγραμμα και παρουσίασαν όλα αυτά που μπορεί να προσφέρει στις ωφελούμενες οικογένειες. Ο Δήμαρχος της Ηρωικής Νήσου Κάσου, Μιχάλης Ερωτόκριτος, δήλωσε: «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για μια ακόμα φορά την HOPEgenesis και τη Eurolife FFH για τις μέχρι τώρα δράσεις τους στο νησί μας, από τις οποίες ωφελήθηκαν πάνω από 15 οικογένειες που έφεραν στον κόσμο τα παιδιά τους. Ακόμα και για την ενημέρωση σχετικά με τη δυνατότητα που δίνεται για την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας σε συμπατριώτες μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ ιδιαίτερα στη Eurolife FFH που με τη δική της χορηγία θα στηθεί παιδικός σταθμός στο νησί και θα φιλοξενήσει τα μικρά παιδιά της Κάσου, ενώ παράλληλα θα ανακουφίσει τους εργαζόμενους γονείς. Τέτοιες ενέργειες αποτελούν τρανό παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς στις μικρές κοινωνίες κυρίως των μικρών νησιωτικών και ορεινών απομακρυσμένων περιοχών».

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων, γι’ αυτό συνεργάζεται με τη HOPEgenesis ενάντια στο φαινόμενο της υπογεννητικότητας σε απομακρυσμένα σημεία της Ελλάδας. Πριν μερικούς μήνες, η εταιρεία δεσμεύθηκε να συνεχίσει το έργο της, επεκτείνοντας την κοινή δράση της με τη HOPEgenesis ως το 2023, με την υιοθεσία 10 περιοχών (Πάτμος, Άγραφα, Κάσος, Καστελλόριζο, Λειψοί, Τήλος, Χάλκη, Άνω Κουφονήσι, Νίσυρος, Ανάφη) και τη δημιουργία ενός παιδικού σταθμού σε κάθε μία.

Μέχρι σήμερα έχουν γεννηθεί 72 παιδιά μέσω του προγράμματος και άλλα 25 αναμένονται μέσα στο επόμενο διάστημα. Οι δύο πρώτοι παιδικοί σταθμοί, σε Πάτμο και Άγραφα, έχουν ήδη παραδοθεί, ενώ παράλληλα, συνεχίζονται οι εργασίες για την κατασκευή και την ολοκλήρωση των υπόλοιπων.

Article post image Hopegenesis Press Release Min

«Παρατηρητήριο για την Υπογεννητικότητα» από τη Eurolife FFH, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την HOPEgenesis

Σε μια νέα έρευνα σχετικά με το φαινόμενο της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα προχωρά η Eurolife FFH, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την HOPEgenesis. Στόχος της έρευνας αυτής είναι να εντοπίσει και να καταγράψει τάσεις και συμπεριφορές της ελληνικής οικογένειας, ως προς το ενδεχόμενο απόκτησης ενός ή περισσότερων παιδιών, αναλύοντας ταυτόχρονα το πρόβλημα σε πολλαπλά επίπεδα.

Η μεθοδολογία της έρευνας θα στηριχθεί στην παρατήρηση ποσοτικών και ποιοτικών δεικτών, μέσα από τη διενέργεια προσωπικών συνεντεύξεων, focus group και τηλεφωνικών συνεντεύξεων με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Ο σκοπός της ποιοτικής μεθοδολογίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις και τις στάσεις διαφορετικών κοινών που συνδέονται άμεσα με το προς έρευνα θέμα, ενώ της ποσοτικής καταγραφής είναι να συλλέξει δεδομένα για την πληρέστερη κατανόηση του φαινομένου της υπογεννητικότητας.

Το «Παρατηρητήριο για την Υπογεννητικότητα», μια έρευνα που θα επαναλαμβάνεται σε ετήσια βάση, θα καταγράφει τις αποφάσεις που διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην επιλογή ενός ανθρώπου ή ζευγαριού στο να φέρει στον κόσμο ένα ή περισσότερα παιδιά, τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση αυτή, την αντίληψή τους για τις κρατικές παροχές σε νέες μητέρες, τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζεται η επαγγελματική εξέλιξη μετά την απόκτηση παιδιού και τις συνθήκες που οι ίδιοι θεωρούν βασικές ώστε να πάρουν πιο εύκολα την απόφαση να γίνουν γονείς.

Η έρευνα για το 2022, με επιστημονικό υπεύθυνο τον Κωστή Ήντουνα, Καθηγητή Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί σύντομα, ενώ τα αποτελέσματά της αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στο 2ο τρίμηνο του 2022. Στο «Παρατηρητήριο για την Υπογεννητικότητα» θα συμμετάσχουν άτομα ηλικίας 35-45 ετών, με ή χωρίς παιδί, κάτοικοι μεγάλων αστικών κέντρων, αλλά και απομακρυσμένων περιοχών, με στόχο να μελετηθούν και να καταγραφούν διαφορετικές ανάγκες και συμπεριφορές από ολόκληρη τη χώρα. Παράλληλα, στην έρευνα θα συμμετάσχουν και γιατροί, δήμαρχοι, ψυχολόγοι, υπεύθυνοι μονάδων φροντίδας και ωφελούμενοι από προγράμματα σχετικά με την υπογεννητικότητα.

Η Eurolife FFH συνεργάζεται από το 2019 με την HOPEgenesis για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας. Στο πλαίσιο αυτό, τον Μάιο του 2021 ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας τους μέχρι το 2023 και υιοθέτησε συνολικά δέκα απομακρυσμένες περιοχές της χώρας

Πάτμος, Άγραφα, Καστελλόριζο, Λειψοί, Άνω Κουφονήσι, Τήλος, Ανάφη, Νίσυρος, Χάλκη και Κάσος. Μέχρι στιγμής, από την έναρξη του προγράμματος, έχουν γεννηθεί 72 παιδιά και άλλα 25 αναμένονται μέσα στο επόμενο διάστημα. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δεσμευθεί να δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία από τις παραπάνω περιοχές. Ήδη έχουν παραδοθεί οι δύο πρώτοι σταθμοί, σε Πάτμο και Άγραφα, ενώ έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τους υπόλοιπους οκτώ.

Article post image Business Program Press Release Site Photo Eurolife Min

Ολοκληρώθηκε ο 10ος κύκλος του προγράμματος Advanced Program in Management for Insurance Executives από τη Eurolife FFH

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 10ος ακαδημαϊκός κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives, της πολύ επιτυχημένης πρωτοβουλίας της Eurolife FFH, η οποία έχει λάβει ιδιαίτερα σημαντική αναγνώριση και αποδοχή από όσους την έχουν παρακολουθήσει.

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα υλοποιείται  σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με εισηγητές τους αναγνωρισμένου κύρους καθηγητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου.

Μέσα στο 2021, η Eurolife FFH υλοποίησε δύο νέους εκπαιδευτικούς κύκλους, με στόχο την περαιτέρω κατάρτιση και την ενίσχυση των δεξιοτήτων επιλεγμένων στρατηγικών συνεργατών της. Τα προγράμματα αφορούσαν την εκπαίδευση τόσο των διαμεσολαβητών, με τίτλο «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης», όσο και στελεχών πωλήσεων εταιριών διαμεσολάβησης, με τίτλο «Training Program for Business Leadership Development».

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα ξεκίνησαν τον Απρίλιο και ολοκληρώθηκαν τον Νοέμβριο του 2021, καλύπτοντας 10 συνολικά ενότητες, σε 76 ώρες διδασκαλίας, με συνολικά 53 συμμετέχοντες.

Όσοι ολοκλήρωσαν με επιτυχία τα «Tests γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων», παρευρέθηκαν στην Τελετή Αποφοίτησης που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Athens Marriott, για την παραλαβή του πιστοποιητικού επιτυχούς παρακολούθησης του εκπαιδευτικού προγράμματος. Στην εκδήλωση συμμετείχαν από την πλευρά του Πανεπιστημίου, ο επιστημονικός υπεύθυνος καθώς και οι καθηγητές του προγράμματος, ενώ από τη Eurolife FFH, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης, καθώς και στελέχη της Διεύθυνσης Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της εταιρείας.

Στο σύντομο χαιρετισμό του, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «για εμάς αξία έχει να βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό των συνεργατών μας. Η συνεχής υποστήριξή τους, με ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση μεταπτυχιακού επιπέδου ως επένδυση για το μέλλον τους, αποτελεί διαχρονική μας δέσμευση».

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης, τόνισε ότι «έμπρακτα στηρίζουμε την ανάπτυξη του ανθρώπινου παράγοντα μέσω της δια βίου εκπαίδευσης με εξειδικευμένες εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες, με νέες θεματολογίες που συνδυάζουν τη ακαδημαϊκή εμπειρία των εισηγητών με τη πρακτική εφαρμογή της γνώσης, απευθυνόμενοι επικεντρωμένα  σε στελέχη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης». 

Article post image E Volution Awards Press Release Site Photo Eurolife Min

Δύο νέες διακρίσεις για το More Life της Eurolife FFH

Το ήδη βραβευμένο ψηφιακό οικοσύστημα ευεξίας και ψυχικής ενδυνάμωσης της Eurolife FFH, More Life, απέσπασε δύο διακρίσεις στη φετινή απονομή των e-volution Awards, κατακτώντας το Gold Award στην κατηγορία “ Content Marketing that Converts“ και το Bronze Award στην κατηγορία ”Best Response to Changing Consumer Needs during the Pandemic”.

Το More Life της Eurolife FFH δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να σχεδιάζουν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υγείας τόσο για τους ίδιους όσο και για τις οικογένειες τους, καθώς επίσης να παρακολουθούν τη φυσική τους κατάσταση καταγράφοντας τα βήματά τους σε καθημερινή βάση μέσα από την εφαρμογή Walk to Win. Επιπλέον, ενημερώνονται από το πλούσιο σε περιεχόμενο blog για θέματα υγείας, διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας. Για τη Eurolife FFH η γνώση είναι δύναμη και για αυτό προσφέρει εργαλεία που υποστηρίζουν εκείνους που θέλουν να προστατεύσουν ό,τι έχει αξία, κάθε στιγμή της ζωής τους.

«Όλες οι διακρίσεις του More Life μας κάνουν ιδιαίτερα χαρούμενους και περήφανους», ανέφερε η Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist της Eurolife FFH. «Πιστεύουμε ότι ο δρόμος προς μία καλή ζωή, είναι αυτός που σε κάνει να νιώθεις ασφαλής. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε το More Life. Έναν ψηφιακό χώρο ευεξίας που στόχο έχει να παρέχει ένα σύστημα κινήτρων για μία καλύτερη ζωή. Αξία για όλους εμάς έχει να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, πελάτες και συνεργάτες, και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά».

 

(Στη φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά: Νότα Σταύρου - Digital Marketing Specialist Eurolife FFH, Δώρα Μπίκα - Digital Marketing Manager Sleed, Τατιάνα Δικαστοπούλου Deputy General Marketing & Business Development Manager Eurolife FFH, Διονύσης Κατσίμπας - Digital Marketing Director Sleed. ) 

 
Article post image Xmas Csr Press Release Site Photo Eurolife Min

Eurolife FFH: αξία έχει να κοιτάζουμε το μέλλον με αισιοδοξία

Τις δυνάμεις της με τη MKO People Behind ενώνει η Eurolife FFH, με στόχο την ενεργοποίηση των ατόμων άνω των 65 ετών, μέσω της δια βίου μάθησης, της ψηφιακής εκπαίδευσης και της κοινωνικής δραστηριοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, η Eurolife FFH υποστηρίζει το Πανεπιστήμιο Τρίτης Ηλικίας, την πλατφόρμα της People Behind, η οποία προσφέρει μια σειρά από βιωματικά εργαστήρια και εκπαιδευτικές δραστηριότητες στους ωφελούμενούς της.

Πιο συγκεκριμένα, με τη στήριξη της Eurolife FFH, η People Behind θα υλοποιήσει μέσα στο 2022 επτά διαφορετικές εκπαιδευτικές ενότητες, τις οποίες θα παρακολουθήσουν συνολικά περισσότεροι από 200 συμμετέχοντες. Το πρόγραμμα των μαθημάτων περιλαμβάνει σεμινάρια λογοτεχνίας, ενισχύοντας το χρόνο ενασχόλησης με το βιβλίο και τα γράμματα, εργαστήριο ευρωπαϊκής ιστορίας, για τη βαθύτερη κατανόηση κοινωνικών, πολιτικών και πολιτιστικών αλλαγών, μαθήματα μαγειρικής, για δημιουργική απασχόληση πάνω στην υγιεινή διατροφή, προγράμματα σωματικής άσκησης, για ενδυνάμωση, σωματική υγεία και βελτίωση της καθημερινής ποιότητας ζωής, θεατρικό παιχνίδι, για ενίσχυση της κοινωνικοποίησης και της συναισθηματικής ευεξίας, ψυχοεκπαιδευτικά εργαστήρια συμβουλευτικής και ενδυνάμωσης, καθώς και γνωριμία με τα social media και τη χρησιμότητά τους σήμερα.

Μέσα από τα μαθήματα και τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση, οι ωφελούμενοι θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν νέες γνώσεις και δεξιότητες. Θα γνωρίσουν τα σύγχρονα λογοτεχνικά ρεύματα που έχουν επηρεάσει την ανθρώπινη σκέψη, θα οργανώσουν μια αυτοσχέδια θεατρική παράσταση, θα γνωρίσουν στιγμές της ιστορίας που σημάδεψαν τον κόσμο, ενώ, ταυτόχρονα, θα ανακαλύψουν τη… social πλευρά του εαυτού τους, αποκτώντας λογαριασμούς στα social media και επικοινωνώντας με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Για τη Eurolife FFH, έχει μεγάλη αξία να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους σε κάθε φάση της ζωής τους, ενδυναμώνοντάς τους ώστε να ανακαλύπτουν πτυχές του εαυτού τους και να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Η γνώση και η γνωριμία με νέες καταστάσεις δεν γνωρίζουν ηλικία, ούτε έχουν χρονικά περιθώρια. Γι’ αυτό η Eurolife FFH, με εμπιστοσύνη απέναντι στο έργο της People Behind, είναι στο πλευρό των ανθρώπων εκείνων που θέλουν να είναι δραστήριοι, να αποκτούν νέες γνώσεις, να ανταλλάσσουν εμπειρίες και σκέψεις, να κοινωνικοποιούνται και να κάνουν καλύτερη την κάθε στιγμή τους.

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!