Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Mca Se Epafi Press Release Eurolife

«ΣΕ ΕΠΑΦΗ» από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Η Eurolife FFH και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας, ανακοίνωσαν σήμερα το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», μια νέα πρωτοβουλία μέσω της οποίας άτομα με αισθητηριακή αναπηρία (οπτική ή ακουστική βλάβη) αποκτούν πρόσβαση στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να δίνει πρόσβαση σε σημαντικές δραστηριότητες πολιτιστικού περιεχομένου σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, σε όποιο σημείο της χώρας κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, εμπόδια ή προκαταλήψεις.

Το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» δημιουργήθηκε με στόχο να καταστεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης ένα μουσείο ανοικτό σε όλους με βάση τις αρχές της συμπερίληψης και της ισότητας. Με την υποστήριξη της Eurolife FFH, το πρόγραμμα σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια», και τον πρόεδρό της Βαγγέλη Αυγουλά, και τη HandsUp, το πρώτο πρακτορείο διερμηνέων νοηματικής γλώσσας στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα αποτελείται από μια νέα κινητή προθήκη ξενάγησης στο Μουσείο για άτομα με προβλήματα όρασης, μια πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή, καθώς και μια σειρά από δράσεις που το καθιστούν προσβάσιμο σε κωφά ή βαρήκοα άτομα. Στο πλαίσιο του προγράμματος, η Eurolife FFH θα υποστηρίξει και μια σειρά από επισκέψεις σχολείων για παιδιά με αισθητηριακές αναπηρίες, στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης, όπου τα παιδιά, με τη βοήθεια της κινητής προθήκης, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κυκλαδικό πολιτισμό.

Η κινητή προθήκη με θέμα τον Κυκλαδικό Πολιτισμό περιλαμβάνει κάτοψη της αίθουσας, απτικούς χάρτες της Ελλάδας και των Κυκλάδων, αντίγραφα εκθεμάτων κατασκευασμένα από μάρμαρο ή ρητίνη, καθώς και περιγραφικά κείμενα σε γραφή Braille (για τυφλά άτομα) ή σε μεγαλογράμματη εκτύπωση (για άτομα με μερική όραση).

Η πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή περιέχει ένα βιβλίο με πληροφορίες σε γραφή Braille και μεγαλογράμματη γραφή, έναν κεντημένο χάρτη, έναν απτικό χάρτη νερού, πέτρες, κλωστές, θραύσματα από αντίγραφα ειδωλίων και μαρμάρινα αντίγραφα, επιτρέποντας σε άτομα με προβλήματα όρασης να εξερευνήσουν θέματα όπως η γεωγραφία, η ιστορία των Κυκλάδων και οι πρώτες ύλες.

Τέλος, με στόχο η συλλογή Κυκλαδικής Τέχνης να είναι προσβάσιμη σε Έλληνες και ξένους κωφούς & βαρήκοους επισκέπτες, στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης έχει συμπεριληφθεί βίντεο με μαγνητοσκοπημένη ξενάγηση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με ελληνικούς υπότιτλους, καθώς και στα διεθνή νοήματα με αγγλικούς υπότιτλους.

Η Eurolife FFH υποστηρίζει την έννοια της συμπερίληψης, δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες για όλους. Αυτός είναι και ο λόγος που προωθεί την ισότητα και τον αμοιβαίο σεβασμό, τόσο στο εσωτερικό της όσο και στις συνεργασίες της.

Αυτό που έχει αξία για τη Eurolife FFH είναι να δίνει τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν δραστηριότητες και πρωτοβουλίες πολιτιστικού χαρακτήρα. Η εταιρεία βρίσκεται σταθερά στο πλευρό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, υποστηρίζοντας το έργο του που φέρνει παιδιά, ενήλικες και οικογένειες πιο κοντά στον αρχαίο ελληνικό αλλά και τον σύγχρονο πολιτισμό. 

Φωτογραφία Πάρις Ταβιτιάν © Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Φωτογραφία Πάρις Ταβιτιάν © Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Article post image Wallet Pass Press Release Min

EurolifePass: αξία έχει να νιώθεις μια ολόκληρη ασφαλιστική δίπλα σου, όπου κι αν βρίσκεσαι

Το EurolifePass, η ψηφιακή κάρτα της Eurolife FFH, εμπλουτίζεται με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες της εταιρείας. Το EurolifePass αποθηκεύεται εύκολα στο κινητό τηλέφωνο των ασφαλισμένων της Eurolife FFH, ώστε να έχουν συγκεντρωμένες σε ένα σημείο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαια τους. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, γι’ αυτό και συνεχώς αναβαθμίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, προσθέτοντάς τους νέες δυνατότητες.

 

Η ανανεωμένη αυτή έκδοση του EurolifePass έρχεται εξοπλισμένη με δύο νέα χαρακτηριστικά. Το πρώτο είναι η εφαρμογή και η υλοποίηση μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”), μέσω των οποίων οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης και, ειδικά για το όχημά τους, να εκδίδουν κάρτα Διεθνούς Ασφάλισης ή να ζητούν οδική βοήθεια.

 

Το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι η επιλογή για εμφάνιση push notifications, μέσω των οποίων ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται άμεσα για αλλαγές ή τροποποιήσεις που αφορούν τα συμβόλαιά του. Ενεργοποιώντας τα push notifications, μπορεί να λαμβάνει απευθείας στην κινητή του συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του συμβολαίου του (ενεργό, ανενεργό, ανεξόφλητο), υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης (αφορά τα ομαδικά συμβόλαια ασφάλισης). Επιπλέον, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

 

Το EurolifePass φέρνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους της Eurolife FFH και τους προσφέρει τη σιγουριά που χρειάζονται ότι ο έλεγχος των συμβολαίων τους βρίσκεται στα χέρια τους. Βασισμένο στην καινοτομία και την ευκολία χρήσης, το EurolifePass δίνει στους χρήστες του, με απλό και ξεκάθαρο τρόπο, όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για τα συμβόλαια και τις καλύψεις τους.

 

Το EurolifePass είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH (Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση), για iOS Wallet και Google Pay, online και offline, μέσα από το EurolifeConnect. Οι κάτοχοι συμβολαίου της Eurolife FFH, για να το προσθέσουν στο κινητό τους, αρκεί να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

 

  • Για iOS συσκευές επιλέγουν το εικονίδιο «Προσθήκη στο Apple Wallet»
  • Για Android συσκευές το «G Pay Αποθήκευση στο τηλέφωνο»

 

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τη χρήση του EurolifePass, ο κάτοχος αρκεί να το επιλέξει στο κινητό του τηλέφωνο και να δείξει στον συμβεβλημένο συνεργάτη τα στοιχεία του ή το QR code, μέσω του οποίου θα μεταφερθεί αυτόματα σε ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για το εκάστοτε ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

 

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, με προτάσεις και λύσεις που απαντούν σε πραγματικές τους ανάγκες. Στόχος της είναι να τους διευκολύνει, ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά και να μπορούν να απολαμβάνουν ό,τι έχει αξία και είναι σημαντικό στη ζωή τους.

Article post image Advanced Program 01062022

Eurolife FFH: αξία έχει να επενδύουμε στην εκπαίδευση των συνεργατών μας

Σε συνέχεια των προηγούμενων επιτυχημένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, η Eurolife FFH ανακοινώνει την έναρξη του 12ου ακαδημαϊκού κύκλου του Advanced Program in Management for Insurance Executives.

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα υλοποιείται  σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με εισηγητές τους, αναγνωρισμένου κύρους, καθηγητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου. Πρόκειται για μια επιτυχημένη πρωτοβουλία της Eurolife FFH, η οποία έχει λάβει σημαντική αναγνώριση από όσους έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα και αποδεικνύει την αξία που δίνει η εταιρεία στην εκπαίδευση και την κατάρτιση των συνεργατών της.

Το Advanced Program in Management for Insurance Executives καλύπτει τα εξής γνωστικά πεδία:

  • Στρατηγική Σκέψη και Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων
  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plans)
  • Διαπραγματεύσεις και Διαχείριση Συγκρούσεων

Οι εκπαιδεύσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος, χωρίζονται σε ενότητες, οι οποίες θα πραγματοποιούνται  σε δια ζώσης συναντήσεις μέσα σε ένα διήμερο του κάθε μήνα (Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωί). Η πρώτη ενότητα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο και το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο του 2022.

Στο τέλος της κάθε ενότητας του προγράμματος και πριν την έναρξη της επόμενης, οι συμμετέχοντες θα καλούνται να συμπληρώσουν, εξ αποστάσεως και ηλεκτρονικά, ένα test γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων, σύμφωνα με τον κανονισμό εκπαίδευσης και αξιολόγησης του Advanced Program in Management for Insurance Executives. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν την παρακολούθηση του προγράμματος και θα επιτύχουν στα tests γνώσεων θα λάβουν, σε ειδική Τελετή Αποφοίτησης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, πιστοποιητικό επάρκειας των γνώσεών τους, σχετικά με τα γνωστικά αντικείμενα του εκπαιδευτικού προγράμματος που παρακολούθησαν.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των συνεργατών της και με το Advanced Program in Management for Insurance Executives τους προσφέρει ένα σημαντικό επιπλέον εφόδιο που θα τους είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την επίτευξη των υψηλών παραγωγικών και ποιοτικών τους στόχων.

Article post image Cs Ii Travel Edition 30052022

Ξεκινά η Digital Academy: Travel Edition από το CSI Institute και τη Eurolife FFH

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ξεκινά τις δράσεις της η Digital Academy: Travel Edition που πραγματοποιείται από το Cyber Security International Institute σε συνεργασία με τη Eurolife FFH. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει live σεμινάρια και ημερίδες σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, προκειμένου να τους προσφέρει εκπαίδευση σε ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιούν με ασφάλεια στην καθημερινότητά τους. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, σε όποιο σημείο της χώρας κι αν βρίσκονται, με δράσεις ουσίας που τους ενθαρρύνουν ώστε να καταφέρνουν περισσότερα.

Η πρώτη δράση της Digital Academy: Travel Edition θα πραγματοποιηθεί στις 30 και 31 Μαΐου, με δύο ξεχωριστές ημερίδες: η πρώτη για ενήλικες, στα Καλάβρυτα, και η δεύτερη για μαθητές, σε απομακρυσμένο χωριό της περιοχής της Κλειτορίας. Κατά τη διάρκεια της Ψηφιακής Ακαδημίας: Travel Edition, οι εκπαιδευτές του CSI Institute, με ανοιχτό κάλεσμα προς τους κατοίκους, θα παρουσιάσουν τα οφέλη από τη χρήση του διαδικτύου, συμβουλές cyber security, καθώς και χρήσιμες online εφαρμογές.

Η Eurolife FFH έχει ενώσει από το 2020 τις δυνάμεις της με το Cyber Security International Institute δημιουργώντας το πρόγραμμα των Digital Academies. Στο πλαίσιο αυτό υλοποιείται η Digital Academy: Parent Edition, η οποία απευθύνεται σε γονείς που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, προκειμένου να κατευθύνουν τα παιδιά τους σε ό, τι αφορά την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων του. Η θεματολογία αφορά ζητήματα τεχνικού χαρακτήρα, την επικοινωνία των ανήλικων στο διαδίκτυο (gaming -bullying- εθισμός) και την ασφάλεια κατά τη χρήση του διαδικτύου. Παράλληλα, μέσα από τη Digital Academy: Student Edition, παιδιά και μαθητές έρχονται πιο κοντά στον κόσμο του διαδικτύου, παρακολουθώντας δωρεάν μαθήματα που αφορούν βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development.

Μέσα και από τις τρεις Digital Academies, σκοπός της Eurolife FFH είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. Για την εταιρεία, αξία έχει να επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που έχουν στον πυρήνα τους την εκπαίδευση, με στόχο να διευρύνει τις δεξιότητες και τις γνώσεις των ανθρώπων. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Article post image Lyriki Periodeia Header Eurolife

Eurolife FFH: αξία έχει να έχουμε όλοι πρόσβαση στον πολιτισμό

Μετά την επιτυχημένη παρουσίασή του στο αθηναϊκό κοινό, το μιούζικαλ «Σιωπή, ο βασιλιάς ακούει», από την Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, επιστρέφει με μια περιοδεία σε έξι πόλεις της Ελλάδας. Έχοντας ξεκινήσει από τις 6 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη και συνεχίζοντας με τις Σέρρες, την Κομοτηνή, τη Βέροια, τα Ιωάννινα και την Πάτρα, παιδιά, οικογένειες και νέοι έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ξεχωριστή παράσταση που διακρίνεται για το χιούμορ, την ποιητική φλέβα και την ανατρεπτική της διάθεση.

Η Eurolife FFH βρίσκεται στο πλευρό της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, υποστηρίζοντας σταθερά τις πρωτοβουλίες της που έχουν στόχο να προωθήσουν την εγχώρια καλλιτεχνική και πολιτιστική δραστηριότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Αναγνωρίζοντας την αξία που έχει η πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικά δρώμενα, η Eurolife FFH φροντίζει ώστε όλες οι κοινές δράσεις της με την Εθνική Λυρική Σκηνή να μπορούν να ταξιδεύουν σε διαφορετικά σημεία της χώρας, όπου οι κάτοικοι δεν έχουν συχνά ή εύκολα την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παραστάσεις τέτοιου μεγέθους.

Το μιούζικαλ «Σιωπή, ο βασιλιάς ακούει» των Νίκου Κυπουργού και Θωμά Μοσχόπουλου, ένα από τα πιο δημοφιλή του σύγχρονου ελληνικού μουσικού θεάτρου, αντλεί την έμπνευσή του από το παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, «Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα» και επιδιώκει να μυήσει τους θεατές της σε έναν κόσμο όπου η λυρική παράδοση, η μουσική γραφή και οι διασκεδαστικές ερμηνείες συνθέτουν μια συναρπαστική παραγωγή με άφθονο χιούμορ, ελκυστικές μελωδίες και εντυπωσιακά σκηνικά.

Ο πρώτος σταθμός της περιοδείας ήταν το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, για πέντε παραστάσεις στις 6, 7 και 8 Μαΐου, με επόμενους τις Σέρρες (Δημοτικό Θέατρο «Αστέρια» Σερρών, 10/5), την Κομοτηνή  (Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κομοτηνής, 12/5), τη Βέροια (Χώρος Τεχνών Δήμου Βέροιας, 14/5), τα Ιωάννινα (Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών, 16, 17/5) και την Πάτρα (Δημοτικό Θέατρο Απόλλων, 19/5). Οι παραστάσεις, εκτός της Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιηθούν με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.

Η Eurolife FFH συνεργάζεται από το 2019 με την Εθνική Λυρική Σκηνή, ως Πάγιος Χορηγός των εκπαιδευτικών και καλλιτεχνικών της δραστηριοτήτων. Για την εταιρεία, αξία έχει να υποστηρίζει το έργο της, προάγοντας τον πολιτισμό, τη γνώση και την καλλιτεχνική έκφραση και δημιουργία, με σκοπό να αποτελεί τον καταλύτη σε ενέργειες με θετικό πρόσημο για τους ανθρώπους και την κοινωνία.

Article post image Eurolife Pass 15042022

EurolifePass, μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης με αξία για όλους

Με στόχο να προσφέρει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, η Eurolife FFH παρουσιάζει το EurolifePass, την ψηφιακή κάρτα μέσω της οποίας οι πελάτες της μπορούν να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Για την εταιρεία, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, με λύσεις και προτάσεις που ενσωματώνουν σύγχρονες πρακτικές και τεχνολογίες.

Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH: Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση. Χρησιμοποιώντας το EurolifePass, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να αισθάνεται τη σιγουριά που χρειάζεται ότι ο έλεγχος βρίσκεται στα χέρια του, καθώς τα βασικά στοιχεία των συμβολαίων του (πρόγραμμα, αριθμός, τρέχουσα κατάσταση) είναι συγκεντρωμένα στη συσκευή του.

Η πρωτοποριακή αυτή πρωτοβουλία της Eurolife FFH κάνει σήμερα πρεμιέρα για όλους τους πελάτες της εταιρείας μέσω του EurolifeConnect. Το EurolifePass είναι διαθέσιμο για iOS Wallet και Google Pay, online και offline, εξασφαλίζοντας ότι οι χρήστες θα μπορούν να το αξιοποιούν ανεξαρτήτως της σύνδεσής τους στο Internet. Για να το προσθέσουν στο κινητό τους, αρκεί να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

  • Βήμα 1ο: Ο χρήστης συνδέεται στο EurolifeConnect μέσω κινητού
  • Βήμα 2ο: Επιλέγει την περιοχή «Τα συμβόλαιά μου»
  • Βήμα 3οΓια iOS συσκευές επιλέγει το εικονίδιο «Προσθήκη στο Apple Wallet». Για Android συσκευές το «G Pay Αποθήκευση στο τηλέφωνο»

 

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τη χρήση του, κάθε φορά που επιθυμεί να κάνει χρήση του συμβολαίου του, αρκεί να επιλέξει το EurolifePass στο κινητό του και να δείξει στον συμβεβλημένο συνεργάτη τα στοιχεία του ή το QR code, μέσω του οποίου θα μεταφερθεί αυτόματα σε ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του πελάτη.

 

Σε συνδυασμό με το EurolifeConnect, η Eurolife FFH δίνει στους πελάτες της πρόσβαση σε ένα 360ο ψηφιακό οικοσύστημα, το οποίο έχει τις βάσεις του στην καινοτομία και την ευκολία χρήσης. Για την εταιρεία, αξία έχει οι πελάτες της να έχουν πρόσβαση στα συμβόλαιά τους τη στιγμή ακριβώς που τα χρειάζονται. Με το EurolifePass τους δίνει, με τρόπο απλό και ξεκάθαρο, πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχουν επιλέξει, ώστε να έχουν ανά πάσα στιγμή πλήρη εικόνα για τα συμβόλαιά τους.

 

Μέσα στο επόμενο διάστημα, η Eurolife FFH θα εμπλουτίσει το EurolifePass με νέες λειτουργικότητες, προκειμένου να προσφέρει μια ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.

Article post image Digitalfinanceawardspress Release Site Eurolife

Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife FFH Αξία έχει να εξελισσόμαστε για τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται

Για τον Όμιλο Eurolife FFH, μέλος του ομίλου της Fairfax Financial Holdings Limited, το 2021 ήταν μια χρονιά σημαντικών οικονομικών επιδόσεων που επιβεβαιώνουν την ηγετική του θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Για τον Όμιλο, αξία έχει να εξελίσσεται κάθε ημέρα, ακολουθώντας ένα σταθερό πλάνο ανάπτυξης που αποδίδει, με στόχο να προσφέρει περισσότερα σε κάθε άνθρωπο που τον εμπιστεύεται και στην κοινωνία ευρύτερα. 

Αξία έχει να προοδεύουμε κάθε ημέρα

Ο Όμιλος Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, αναπτυσσόμενος συνεχώς, με προϊόντα και υπηρεσίες που απαντούν σε πραγματικές τους ανάγκες. Αυτή η δέσμευσή του αποτυπώνεται στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, τα οποία, για πρώτη φορά στην ιστορία του, ξεπέρασαν το φράγμα των €600 εκατ., αγγίζοντας τα €606,8 εκατ.[1], ποσό αυξημένο κατά 35% σε σχέση με το 2020. Αύξηση ύψους 12% σημειώθηκε και στα Ισοδύναμα Ετησιοποιημένα Ασφάλιστρα (APE), τα οποία ξεπέρασαν τα €317 εκατ. Αντίστοιχα, ενίσχυση των μεγεθών σημειώθηκε και στις αποζημιώσεις του 2021 προς πελάτες και ασφαλισμένους, οι οποίες ανήλθαν σε €381,6 εκατ. και αφορούν, αθροιστικά, ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και εξαγοράς ασφαλιστηρίων δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία. Τα συνολικά κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €86,9 εκατ., ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων του Ομίλου έφτασαν τα €79,7 εκατ. Ο Όμιλος Eurolife FFH χαρακτηρίζεται από υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια και είναι πάντα σε θέση να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις απέναντι στους ασφαλισμένους του, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα υψηλά ποσοστά φερεγγυότητας (solvency ratios), τα οποία αγγίζουν το 180% και το 142% για τις Ασφάλειες Ζωής και τις Γενικές Ασφάλειες, αντίστοιχα[2].

Το 2021 ήταν, επίσης, μια χρονιά κατά την οποία ο Όμιλος Eurolife FFH συνέχισε τις διαχρονικά υψηλές αποδόσεις του στα προγράμματα διαχείρισης επενδυτικών χαρτοφυλακίων. Συγκεκριμένα, εξασφάλισε αποδόσεις για τους ασφαλισμένους του  ύψους 3,30% στα ατομικά προγράμματα δημιουργίας κεφαλαίου, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα άγγιξε το 1,95%. Παράλληλα, συνεχίστηκαν οι υψηλές επενδύσεις του Ομίλου για την ανάπτυξη και την αναβάθμισή του, με έργα υποδομής που ανήλθαν στα €3,5 εκατ.

Το συνολικό ενεργητικό για το 2021 έφτασε στα €3,6 δισ. και τα ίδια κεφάλαια ξεπέρασαν τα €702 εκατ. Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (13% συνολικά για εργασίες ζωής και γενικών ασφαλίσεων στην Ελλάδα) και συγκεκριμένα 20% στις Ασφάλειες Ζωής και 3% στις Γενικές Ασφάλειες[3].

Αξία έχει να επενδύουμε στους ανθρώπους μας

Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών του, υποστηρίζοντάς τους, εκτός από σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες, και με εκπαιδεύσεις για την ανάπτυξη και την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Μέσα στο 2021, ο Όμιλος πραγματοποίησε περισσότερες από 590 εκπαιδευτικές συναντήσεις με τους συνεργάτες του, με 1.230 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 11.300 συμμετοχές για όλα τα δίκτυα πωλήσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το σύνολο των συναντήσεων αυτών, το 65% πραγματοποιήθηκε με live τηλεκπαίδευση σε εικονική αίθουσα (virtual class), το 20% με e-learning ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τη μορφή της αυτοδιδασκαλίας, και το 15% δια ζώσης.

Ταυτόχρονα, μέσα στο 2021 ολοκληρώθηκε και ο 10ος κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives, σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Συνολικά, οι συμμετέχοντες πήραν μέρος σε 38 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με 200 ώρες εκπαίδευσης, ενώ στο πρόγραμμα προστέθηκαν δύο νέες ενότητες: «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης» για στελέχη ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και «Training Program for Business Leadership Development» για στελέχη πωλήσεων εταιρειών διαμεσολάβησης.

Επίσης, ο Όμιλος υλοποίησε μια ξεχωριστή πρωτοβουλία, για το σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης της χώρας, μέσα από το Eurolife Business Academy, την πρώτη ακαδημία ανάπτυξης digital skills για επαγγελματίες ασφαλιστές. Συγκεντρώνοντας πάνω από 700 συμμετοχές σε 34 εκπαιδευτικούς κύκλους, το Eurolife Business Academy προσέφερε πολύτιμες γνώσεις σε τρεις θεματικές ενότητες: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός: η νέα επιτακτική ανάγκη», «Κατακτώντας την απομακρυσμένη εργασία» και «Εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing».

Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους, ο Όμιλος συνέχισε και το 2021 να δίνει έμφαση στην εκπαίδευση και την κατάρτισή τους. Στο πλαίσιο αυτό υλοποίησε πάνω από 3.700 ώρες εκπαίδευσης, σε συνεργασία με 57 εκπαιδευτικούς φορείς, καθώς και περισσότερες από 1.100 ώρες εκπαίδευσης για την ισότητα & τη διαφορετικότητα και πάνω από 330 ώρες εκπαίδευσης για wellness, ψυχική υγεία και ευεξία (cyber talks & coaching). Παράλληλα, με στόχο να δίνει ευκαιρίες στους επαγγελματίες του αύριο, προσέφερε σε συνεργασία με 3 ακαδημαϊκά ιδρύματα πάνω από 3.000 ώρες πρακτικής άσκησης τελειόφοιτων.

Αξία έχει να είμαστε καταλύτης για θετική αλλαγή

Για τον Όμιλο Eurolife FFH, αξία έχει να αποτελεί καταλύτη για θετική αλλαγή. Γι’ αυτό, πέρα από την ανάπτυξη ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2021 προχώρησε στις παρακάτω ενέργειες:

  • Μέσα από τη συνεργασία με τη HOPEgenesis, σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης των γυναικών που κατοικούν σε απομακρυσμένες ακριτικές και νησιωτικές περιοχές και θέλουν να αποκτήσουν παιδιά, δεσμεύθηκε να υποστηρίξει 10 περιοχές της χώρας ως το 2023 (Πάτμος, Άγραφα, Λειψοί, Ανάφη, Νίσυρος, Τήλος, Χάλκη, Κάσος, Άνω Κουφονήσι, Καστελλόριζο) και να δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Μέχρι στιγμής, μέσω της δράσης, έχουν γεννηθεί 73 μωρά, ενώ άλλα 28 αναμένονται τους επόμενους μήνες. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Δήμο Αγράφων και τη HOPEgenesis, ο Όμιλος Eurolife FFH δημιούργησε και εγκαινίασε τον παιδικό σταθμό της Παλαιοκατούνας Αγράφων, για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πρόκειται για τον 2ο παιδικό σταθμό που δημιουργεί, έπειτα από την Πάτμο, ενώ συνεχίζονται κανονικά οι εργασίες για την κατασκευή των υπόλοιπων 8.
  • Συνεργάζεται με την Εθνική Λυρική Σκηνή, ως Πάγιος Χορηγός των εκπαιδευτικών και καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων της. Επίσης, το 2021 ήταν ο αποκλειστικός χορηγός της παράστασης, «Σιωπή, ο βασιλιάς ακούει», την οποία παρακολούθησαν πάνω από 4.000 παιδιά και οικογένειες στην Αθήνα. Μέσα στους επόμενους μήνες, η παράσταση αυτή θα ταξιδέψει και σε πόλεις της περιφέρειας, φέρνοντας τους ανθρώπους πιο κοντά στο πολιτιστικό έργο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
  • Περισσότεροι από 1.100 μαθητές απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες στη ρομποτική και το game development μέσα από την Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition (5 εκπαιδευτικοί κύκλοι), σε συνεργασία με το Cyber Security International Institute (CSIi), ενώ πάνω από 1.400 γονείς παρακολούθησαν τα μαθήματα της Ψηφιακής Ακαδημίας: Parent Edition (6 εκπαιδευτικοί κύκλοι) για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το cyber bullying και το online phishing.
  • Ως Στρατηγικός Συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης υποστηρίζει όλες του τις πολιτιστικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για παιδιά, οικογένειες και ενήλικες. Στο πλαίσιο αυτό, μέσα στο 2021, πάνω 40.000 παιδιά πήραν μέρος με τις δημιουργίες τους στον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, ενώ περισσότεροι από 4.000 μαθητές και παιδιά συμμετείχαν στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες του Μουσείου.
  • Υποστήριξη του Πανεπιστημίου Τρίτης Ηλικίας που υλοποιείται από την People Behind, δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερους από 200 συμμετέχοντες άνω των 65 ετών να εκπαιδευτούν σε 7 διαφορετικές θεματικές ενότητες, μέσα από τη διοργάνωση βιωματικών εργαστηρίων και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
  • Σε συνεργασία με την ομάδα των Global Shapers Athens Hub, συμμετείχε στο διάλογο για την κλιματική αλλαγή στην Αθήνα, υποστηρίζοντας τη διοργάνωση του Athens Climate Lab. Πρόκειται για μια σειρά από 4 workshops, με τη συμμετοχή εκπροσώπων από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, που ανέδειξε τις βασικές προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής στην πρωτεύουσα και πρότεινε τους βασικούς άξονες των μέτρων για την αντιμετώπισή τους.
  • Με τη δέσμευση να εφαρμόζει την ισότητα των ευκαιριών και της διαφορετικότητας στο εσωτερικό του, έγινε Founding Member της Χάρτας Διαφορετικότητας.

 

Σε μια ανασκόπηση του 2021, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά: «η χρονιά που πέρασε ήταν ιδιαίτερα σημαντική για εμάς, από όλες τις απόψεις. Συνεχίσαμε να αναπτυσσόμαστε δυναμικά και να καταγράφουμε υψηλές επιδόσεις, εδραιώνοντας την κορυφαία θέση μας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Για τον Όμιλό μας, αξία έχει να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, των πελατών και των συνεργατών μας, οι οποίοι, με την προτίμηση και την αφοσίωσή τους, μας δείχνουν ξεκάθαρα την κατεύθυνση προς την οποία θέλουν να κινούμαστε. Δίνουμε έμφαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, αναβαθμίζουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε και είμαστε ενεργοί στην κοινωνία, με στόχο  να αποτελούμε καταλύτη για θετική αλλαγή στις ζωές των ανθρώπων».



[1] Εγγεγραμμένα ασφάλιστρα για εποπτικούς σκοπούς (IFRS: €605 εκατ.)

[2] Ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife FFH δεν χρησιμοποιεί την προσαρμογή λόγω αντιστοίχισης (matching adjustment), ούτε άλλα μεταβατικά μέτρα (transitional measures), όπως περιγράφονται στα άρθρα 274 & 275 αντίστοιχα του Ν. 4364/2016.

[3] Εκτίμηση βάσει εσωτερικής ανάλυσης.

 

 


 

 

Article post image Cyber Awards 2022

Silver Award για τη Eurolife FFH στα Cyber Security Awards 2022

Υπογραμμίζοντας διαχρονικά την αξία της κυβερνοασφάλειας, η Eurolife FFH αναδείχθηκε σε έναν από τους νικητές των Cyber Security Awards που πραγματοποιήθηκαν στις 16 Μαρτίου στην Αθήνα. Η εταιρεία κατέκτησε το Silver Award στην κατηγορία Cyber Security Project, για το My Cyber Protection, το νέο ασφαλιστικό της πρόγραμμα για προστασία στο διαδίκτυο.

Ενισχύοντας την ασφάλεια που νιώθουν οι χρήστες κατά τις online περιηγήσεις τους, το My Cyber Protection της Eurolife FFH είναι το πρώτο ασφαλιστικό προϊόν για ιδιώτες που καλύπτει τρία διαφορετικά ζημιογόνα περιστατικά στο διαδίκτυο. To My Cyber Protection της Eurolife FFH απευθύνεται σε όσους διαθέτουν λογαριασμούς σε υπηρεσίες του διαδικτύου, όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και σε όσους πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές και αγορές. Με χαμηλό κόστος ασφαλίστρων, το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες των χρηστών, με σκοπό να τους βοηθήσει να προστατευθούν από περιστατικά που ενδέχεται να συμβούν στο διαδίκτυο και έχουν ως στόχο είτε τον χρήστη είτε τις συσκευές του.

«Ευχαριστούμε θερμά τη διοργάνωση και την κριτική επιτροπή για την πολύ σημαντική αυτή διάκριση, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα ως εταιρεία. Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων και να αφουγκράζεται αυτά που πραγματικά χρειάζονται. Αυτός είναι και ο λόγος που δημιουργήσαμε το My Cyber Protection, ένα καινοτόμο ασφαλιστικό προϊόν που απευθύνεται στα φυσικά πρόσωπα και καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες τους», ανέφερε η Μαρία Σκούρτη, Υποδιευθύντρια Chief Underwriter Non Motor της Eurolife FFH, κατά την παραλαβή του Silver Award.

Η διάκριση αυτή αποδεικνύει την αξία που δίνει η Eurolife FFH σε λύσεις που εφαρμόζουν τη σύγχρονη τεχνολογία, πάντα προς όφελος των πελατών της. Στόχος της εταιρείας είναι να βρίσκεται δίπλα τους, με προτάσεις που απαντούν στις καθημερινές τους ανάγκες.

Article post image Event Eurolife Ffh

Η Eurolife FFH βράβευσε τους συνεργάτες της

Μια ξεχωριστή εκδήλωση για τα δίκτυα συνεργατών της διοργάνωσε η Eurolife FFH την Τετάρτη 9 Μαρτίου, στο Box Athens, με σκοπό να κάνει μια ανασκόπηση της προηγούμενης χρονιάς και να τιμήσει τους συνεργάτες της, βραβεύοντας όλους εκείνους που κατάφεραν να διακριθούν με τις επιδόσεις και το έργο τους.

Πρόκειται για μια εκδήλωση με πολύ μεγάλη αξία για τη Eurolife FFH, καθώς είναι η πρώτη που διοργάνωσε η εταιρεία, έπειτα από δύο χρόνια. Με τα υγειονομικά πρωτόκολλα να επιτρέπουν μια τέτοια διοργάνωση, η Eurolife FFH τίμησε και χειροκρότησε διπλά τους συνεργάτες της, δίνοντας τα βραβεία τόσο του 2021 όσο και του 2020.

Τα βραβεία παρέδωσαν στους νικητές ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, και ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife FFH, ενώ την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Κατερίνα Παναγοπούλου.

«Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από την τελευταία φορά που είχαμε τη χαρά να συναντηθούμε από κοντά, γι’ αυτό και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που είμαστε ξανά όλοι μαζί, με αφορμή μια τόσο ξεχωριστή συγκυρία», σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους της εκδήλωσης. «Οι πολύ σημαντικές, διαχρονικά, επιδόσεις της Eurolife FFH οφείλονται σε μεγάλο βαθμό και σε όλους εσάς. Αυτός είναι ο λόγος που είμαστε εδώ απόψε, για να απονείμουμε τα βραβεία και να σας χειροκροτήσουμε για το έργο σας».

Με την ολοκλήρωση των βραβεύσεων, οι προσκεκλημένοι της Eurolife FFH διασκέδασαν σε ένα ξεχωριστό party, με live μουσική από το συγκρότημα Melisses.

«Η βραδιά αυτή ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστή για εμάς», ανέφερε ο Νίκος Δελένδας. «Ήταν μια ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί, Eurolife FFH και δίκτυα συνεργατών, να θυμηθούμε όλα αυτά που έχουμε πετύχει, να τιμήσουμε και να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας για την πορεία, το έργο και τις επιδόσεις τους σε δύο πολύ απαιτητικές χρονιές. Είναι οι συνοδοιπόροι μας, γι’ αυτό και έχουμε δεσμευθεί να είμαστε συνεχώς στο πλευρό τους, αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας όλα αυτά που καταφέρνουν καθημερινά».

Οι νικητές, όπως αναδείχθηκαν στην εκδήλωση, είναι οι ακόλουθοι:

 

ΘΕΣΗ

2021

2020

 

ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΖΩΗΣ

 

1

VICTORY PROMISE A.E.

VICTORY PROMISE A.E.

2

3P LIFE INSURANCE AGENTS A.E.

3P LIFE INSURANCE AGENTS A.E.

3

MEGA INSURANCE A.E.

MEGA INSURANCE A.E.

 

ΣΥΝΟΛΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

 

1

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.

MONEY MARKET A.E.

2

MONEY MARKET A.E.

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.

3

3P INSURANCE AGENTS A.E.

3P INSURANCE AGENTS A.E.

 

ΣΥΝΟΛΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

 

1

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.

 

ΔΕΙΚΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΚΑΛΥΨΕΩΝ

 

1

ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗΣ Δ. Ε.Π.Ε.

Ε. ΤΟΥΛΟΥΜΤΖΙΔΗΣ Ε.Π.Ε.

 

ΔΕΙΚΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 

1

3P INSURANCE AGENTS Α.Ε.

ACTION GROUP I.K.E.

 

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

 

1

ΠΑΠΑΔΑΚΗ-ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ

ΠΑΠΑΔΑΚΗ-ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ

 

ΣΥΝΟΛΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

 

1

SAFE PLUS Α.Ε.

SAFE PLUS Α.Ε.

 

ΔΕΙΚΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

 

1

LIFE PLAN INSURANCE E.E.

LIFE PLAN INSURANCE E.E.

 

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

 

1

BE INS. AGENTS A.E.

MONEY MARKET A.E.

2

MONEY MARKET A.E.

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.

3

ΑΦΟΙ ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.

3P INSURANCE AGENTS A.E.

 

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ

 

1

VICTORY PROMISE A.E.

VICTORY PROMISE A.E.

2

FUTURE LEADERS I.K.E.

3P LIFE INSURANCE AGENTS A.E.

3

3P LIFE INSURANCE AGENTS A.E.

MEGA INSURANCE A.E.

 

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ & ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

 

1

BE INS. AGENTS A.E.

3P LIFE INSURANCE AGENTS A.E.

2

VICTORY PROMISE A.E.

MEGA INSURANCE A.E.

3

3P LIFE INSURANCE AGENTS A.E.

ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε.

 

ΣΥΝΟΛΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΖΩΗΣ & ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

 

1

VICTORY PROMISE A.E.

3P LIFE INSURANCE AGENTS A.E.

2

3P LIFE INSURANCE AGENTS A.E.

VICTORY PROMISE A.E.

3

MEGA INSURANCE A.E.

MEGA INSURANCE A.E.

Article post image Kemefi Ereuna Eurolife Press Release

Έρευνα του ΚΕΜΕΦΙ για τη γυναίκα και την ελληνική κοινωνία, με την υποστήριξη της Eurolife FFH

Η Eurolife FFH υποστηρίζει τη διεξαγωγή ενός μεγάλου ερευνητικού προγράμματος του Κέντρου Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ), πανελλαδικής εμβέλειας, το οποίο έχει στόχο να χαρτογραφήσει και να αποτυπώσει τη θέση της γυναίκας στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Η έρευνα αυτή θα βασιστεί στην ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεικτών που θα προκύψουν από τη μελέτη του δείγματος, ενώ την υλοποίησή της έχουν αναλάβει το Κέντρο Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ) και η MRB Hellas.

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να προωθεί την ισότητα και τον αμοιβαίο σεβασμό, αναγνωρίζοντας την προσωπικότητα και τις ικανότητες κάθε ανθρώπου. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο θα μελετήσει δείγμα περισσότερων από 1.200 συμμετεχόντων, έχει σχεδιαστεί από εξειδικευμένη επιστημονική ομάδα, με πολυετή πείρα στο γνωστικό αντικείμενο του έργου και θα γίνει με την σφραγίδα του Κέντρου Μελετών Πολιτικής για το Φύλο και την Ισότητα (ΚΕΜΕΦΙ). Το ΚΕΜΕΦΙ αποτελεί μια ανεξάρτητη και αυτόνομη μονάδα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και δημιουργήθηκε με το όραμα να προωθήσει τη γνώση και τον προβληματισμό για τα μεγάλα ζητήματα του φύλου και της ισότητας τόσο ξεχωριστά όσο και στις σύνθετες και πολυεπίπεδες αλληλεπιδράσεις τους.

Το έργο χωρίζεται σε τρεις διακριτούς άξονες. Ο πρώτος αφορά τη διεξαγωγή πανελλαδικής ποσοτικής έρευνας, με σκοπό τη διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων της ελληνικής κοινωνίας γύρω από τα ζητήματα φύλου. Ο άξονας αυτός θα μελετήσει τη θέση των γυναικών στην κοινωνία, θέματα έμφυλης βίας, τα αίτια που διαμορφώνουν συγκεκριμένες συμπεριφορές απέναντι στις γυναίκες, καθώς και τις διαφοροποιήσεις στη στάση διαφορετικών κοινωνικών και ηλικιακών ομάδων ως προς τα θέματα ισότητας των δύο φύλων.

Ο δεύτερος άξονας θα διαμορφωθεί μέσω ομάδων συζήτησης (focus groups) σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και περιφέρεια, με σκοπό να καταγράψει αιτίες, στερεότυπα, προκαταλήψεις και πεποιθήσεις, στα οποία οφείλονται τα φαινόμενα έμφυλων ανισοτήτων. Ο συγκεκριμένος άξονας θα μελετήσει τις διαστάσεις που συνθέτουν σήμερα τη γυναικεία ταυτότητα, αλλά και τους τρόπους διαχείρισης των φαινομένων έμφυλης ανισότητας. Τέλος, ο τρίτος άξονας, μέσω συνεντεύξεων σε opinion leaders, θα διερευνήσει ζητήματα γυναικείας ηγεσίας στο δημόσιο βίο και τον εργασιακό χώρο, προκειμένου να αποκωδικοποιήσει το αρχέτυπο του «ηγέτη» και να κατανοήσει τυχόν ιδιαιτερότητες που καταγράφονται στη διαδρομή μιας γυναίκας προς την ηγεσία. Στον τρίτο άξονα θα συμμετάσχουν γυναίκες με ηγετικό ρόλο σε διάφορους κλάδους (από την πολιτική και τις επιχειρήσεις, μέχρι την επιστήμη και την τεχνολογία), καθώς και ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι και πολιτικοί επιστήμονες, άνδρες και γυναίκες, που ασχολούνται με θέματα ισότητας.

«H ισότητα των φύλων παραμένει ακόμα και σήμερα, ένα σοβαρό ζητούμενο. Η πανδημία του COVID-19 έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα, φρενάροντας την πρόοδο των περασμένων δεκαετιών πάνω στο ζήτημα αυτό. Οι δείκτες ισότητας των φύλων υποχωρούν. Τα φαινόμενα έμφυλων ανισοτήτων και βίας κατά των γυναικών εντείνονται, σε όλο το φάσμα τους. Ο παγκόσμιος διάλογος που έχει ανοίξει γύρω από την ανάγκη επίτευξης της έμφυλης ισότητας θέτει νέους όρους και νέες παραμέτρους. Τίθεται πλέον ως βασική προϋπόθεση για τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική πρόοδο. Η κατανόηση λοιπόν του ζητήματος μέσα από μια επιστημονική ερευνητική ανάλυση είναι ιδιαίτερα σημαντική. Απαντάει στην επιτακτική ανάγκη επικαιροποίησης όλων των δεδομένων που υπάρχουν. Η μεθοδολογία με την οποία η έρευνα θα προσεγγίσει το θέμα μπορεί να οδηγήσει σε εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα, για να προσδιοριστούν οι αιτίες, ο αντίκτυπος αλλά και οι τρόποι αντιμετώπισης του σύνθετου αυτού ζητήματος.  Η υποστήριξη της Εurolife FFH για την υλοποίηση των στόχων του ΚΕΜΕΦΙ είναι πραγματικά πολύτιμη. Το ΚΕΜΕΦΙ, με τις δράσεις του, συγχρονίζεται με τον διεθνή διάλογο και τις προκλήσεις γύρω από το θέμα. Συμβάλλει με τις δυνάμεις του στην κοινωνική ευαισθητοποίηση, την έρευνα και τη χάραξη πολιτικής πάνω σε θέματα κοινωνικής δικαιοσύνης, όπως είναι η ισότητα των φύλων» δηλώνει η Όλγα Κεφαλογιάννη, Πρόεδρος Δ.Σ. ΚΕΜΕΦΙ και βουλευτής Α’ Αθηνών.

Η Eurolife FFH δίνει ιδιαίτερη αξία σε θέματα που απασχολούν την κοινωνία και τους ανθρώπους σήμερα και παρακολουθεί σταθερά τις εξελίξεις, με στόχο να συμμετέχει ενεργά στο διάλογο. Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατανόηση ζητημάτων που αφορούν την ισότητα των φύλων, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τις πτυχές και τη σπουδαιότητα του θέματος. 

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!