Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo
Ημερομηνία
Article post image Press Release Header Alexandros Sarrigeorgiou Columbia

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την Τεχνητή Νοημοσύνη και την ανθεκτικότητα

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, βρέθηκε στις ΗΠΑ ως προσκεκλημένος του Πανεπιστημίου Columbia, στο πλαίσιο της φετινής Εβδομάδας Κλίματος της Νέας Υόρκης (Climate Week NYC), τον θεσμό που για μια ολόκληρη εβδομάδα κάθε χρόνο μετατρέπει την πόλη στο παγκόσμιο επίκεντρο του κλιματικού διαλόγου.

Το Πανεπιστήμιο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην Εβδομάδα Κλίματος της Νέας Υόρκης, καθώς διοργανώνει αλλά και συμμετέχει σε μια σειρά από εκδηλώσεις στις οποίες παρουσιάζει τις πρωτοποριακές του έρευνες, ενθαρρύνει διεπιστημονικές συζητήσεις μεταξύ ειδικών και φοιτητών και αναδεικνύει καινοτόμες και συγκεκριμένες δράσεις για το κλίμα.

Οι σχετικές πρωτοβουλίες διοργανώνονται από το School of Engineering and Applied Science του Columbia, το Climate School και το Columbia Business School, και φέτος το πρόγραμμα άνοιξε τις «πύλες» του με μια ξεχωριστή συζήτηση σε ύφος fireside chat με τον Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, με τίτλο "Navigating Climate Challenges: Resilience through Insurance, Markets and Public Policy".

Στη συνομιλία του με την Κοσμήτορα του Columbia Climate School, Alexis Abramson, παρουσία των φοιτητών του Columbia, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου μίλησε για το πώς η κλιματική αλλαγή αναδιαμορφώνει την ασφαλιστική αγορά παγκοσμίως, τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης, καθώς και το ότι o ασφαλιστικός κλάδος είναι πολύ πιο δυναμικός από ό,τι ορισμένοι μπορεί να θεωρούν.

Κάτοχος BSc και MSc του School of Engineering and Applied Science του Πανεπιστημίου Columbia ο ίδιος, ο κ. Σαρρηγεωργίου ξεκίνησε την ομιλία του με μια αναδρομή στη φοιτητική του πορεία, μιλώντας για τη μέρα που προσγειώθηκε στις ΗΠΑ, «ένας πρωτοετής φοιτητής 18 χρόνων με δίψα για αυτό που ανοιγόταν μπροστά μου», όπως είπε ο ίδιος. Αναφέρθηκε επίσης στο ότι αν και συνέχισε τις σπουδές του με ένα ΜΒΑ, αφού επιθυμία του ήταν να ασχοληθεί με τη Διαχείριση Κεφαλαίων, η επαγγελματική του διαδρομή τον οδήγησε τελικά στις ασφάλειες, «κλάδο που σταδιακά ερωτεύτηκε», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας στο κύριο μέρος της ομιλίας του, ο κ. Σαρρηγεωργίου επικεντρώθηκε στη μεγάλη πρόκληση της κλιματικής αλλαγής και τις επιπτώσεις που αυτή έχει στην ασφάλιση. Πιο συγκεκριμένα, ο Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, υπογράμμισε το τεράστιο κενό κάλυψης που υπάρχει στην Ευρώπη, όπου μόνο το 25% των περιοχών είναι ασφαλισμένο έναντι φυσικών καταστροφών, πράγμα που σημαίνει ότι το υπόλοιπο 75% παραμένει ανασφάλιστο. Δεν παρέλειψε φυσικά να αναφερθεί και στη χώρα μας, και στις καταστροφικές επιπτώσεις της κακοκαιρίας Daniel, οι οποίες είχαν ένα εκτιμώμενο κόστος της τάξης των 2,5 δις. Συμπληρωματικά, μίλησε για το φαινόμενο του λεγόμενου “charity hazard”, την τάση δηλαδή που έχουν οι πολίτες να βασίζονται στη βοήθεια που θα λάβουν από το Κράτος σε περίπτωση ενός καταστροφικού γεγονότος μεγάλης εμβέλειας.

Εξίσου ενδιαφέρον αλλά κυρίως διαφωτιστικό, ήταν το κομμάτι της ομιλίας του κ. Σαρρηγεωργίου στο οποίο αναφέρθηκε, στο ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης και το πώς αυτή μετασχηματίζει την ασφάλιση, καθώς και τον τρόπο που αναδιαμορφώνει την κοστολόγηση και τη διαχείριση του  κινδύνου. Πιο συγκεκριμένα, χαρακτήρισε την ΑΙ ως ένα εργαλείο εκδημοκρατισμού της τεχνολογίας, αφού στο παρελθόν μόνο εξειδικευμένα τμήματα μιας εταιρείας είχαν πρόσβαση σε τόσο υψηλού επιπέδου τεχνολογίες. Επιπλέον, τόνισε πως η Eurolife FFH έχει ήδη υιοθετήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τιμολόγηση, την εξυπηρέτηση των πελατών της και τον εντοπισμό απάτης (fraud detection), ενώ εξήγησε επίσης το πώς η τεχνολογία μπορεί να μειώσει το κόστος και να αυξήσει την προσβασιμότητα στην ασφάλιση, και κατά συνέπεια να συμβάλει στη μείωση του κενού προστασίας.

Κλείνοντας, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου απηύθυνε ένα μήνυμα στους φοιτητές που παρευρίσκονταν στο κοινό, ενθαρρύνοντάς τους να δουν την ασφαλιστική αγορά ως ένα χώρο επαγγελματικών ευκαιριών, καθώς «ανοίγει» προοπτικές που δε συνδέονται αποκλειστικά με τις ασφάλειες, αλλά και με την ψηφιακή μετάβαση, την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης ή το digital marketing.

Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, κατά τη διάρκεια του fireside chat

Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου

Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, συνομιλεί με την Alexis Abramson, Κοσμήτορα του Climate School, για την ασφάλιση, την Τεχνητή Νοημοσύνη και την ανθεκτικότητα

Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου

Από αριστερά: Shih-Fu Chang - Κοσμήτορας Columbia Engineering, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου - Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, Alexis Abramson – Κοσμήτορας Columbia Climate School, Κωστής Μαγκλάρας – Κοσμήτορας Columbia Business School

 

Article post image Eurolife Ffh New Services Group Contracts 1000x647 Min

Εξελίσσουμε τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων

Με σταθερή δέσμευση να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της και να τους υποστηρίζει με νέες, σύγχρονες δυνατότητες, η Eurolife FFH συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων. Με πυξίδα την ανθρωποκεντρική της κουλτούρα, πριν από πέντε χρόνια ξεκίνησε τη δημιουργία του EurolifeConnect, του ψηφιακού κόσμου των ασφαλισμένων της. Από τότε δίνει έμφαση στην άμεση αποζημίωση μέσω της πλατφόρμας e-claims (90% των αιτημάτων αποζημίωσης υποβάλλονται ηλεκτρονικά και αποζημιώνονται σε 5 ημερολογιακές ημέρες), ενώ ενημερώνει κάθε μήνα τα μέλη των ομαδικών συνταξιοδοτικών συμβολαίων με την αναλυτική εικόνα των συνταξιοδοτικών λογαριασμών τους, μέσω e-statement.

Στο ίδιο πνεύμα, οι εταιρικοί πελάτες και οι ασφαλισμένοι τους αποκτούν πλέον πρόσβαση σε νέες, προηγμένες υπηρεσίες και βελτιώσεις.

Ψηφιακή εγγραφή μελών ομαδικών συμβολαίων υγείας

Πλέον, κατά τη σύναψη ενός ομαδικού συμβολαίου υγείας, τα μέλη —κυρίως και εξαρτώμενα— εγγράφονται εύκολα και γρήγορα μέσω της πλατφόρμας EurolifeConnect, χωρίς έντυπα και πολύπλοκες διαδικασίες, καταργώντας οριστικά τη χειρόγραφη αίτηση εγγραφής.  Ο αντισυμβαλλόμενος και ο συνεργάτης λαμβάνουν κωδικούς και οδηγίες εγγραφής, διασφαλίζοντας απόλυτη ευελιξία και ταχύτητα. Το αποτέλεσμα είναι μια εμπειρία ασφάλισης απλή, γρήγορη και αξιόπιστη, που εξοικονομεί χρόνο και ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους, ενώ ταυτόχρονα εμπλουτίζει την εμπειρία “on boarding” των ασφαλισμένων.

EurolifeEnter, η νέα πλατφόρμα διαχείρισης ομαδικών συμβολαίων υγείας

Η δεύτερη σημαντική καινοτομία είναι η ενσωμάτωση στο ψηφιακό οικοσύστημα της εταιρείας του EurolifeEnter, της νέας πλατφόρμας για τη διαχείριση ομαδικών συμβολαίων υγείας. Μέσω αυτής, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο συνεργάτης έχει πλέον τη δυνατότητα να διαχειρίζεται online όλα τα βασικά στοιχεία του ομαδικού συμβολαίου υγείας - από την εγγραφή και τη διαγραφή μελών, έως την πρόσβαση σε όλα τα έγγραφα, ενημερωτικά έντυπα και αποδείξεις ασφαλίστρων. Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε για να προσφέρει αμεσότητα και να διευκολύνει τη διαχείριση κάθε πτυχής του ασφαλιστηρίου.

Επενδύοντας σε σύγχρονες τεχνολογίες, η Eurolife FFH εξελίσσεται προς όφελος των ανθρώπων και των επιχειρήσεων που την εμπιστεύονται. Με προσαρμοστικότητα και όραμα για το μέλλον, βρίσκεται στο πλευρό των εταιρικών της πελατών, προσφέροντάς τους περισσότερες δυνατότητες, ευκολία και σιγουριά.

Article post image Evdomada Eksipiretisis

Για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 6 έως τις 12 Οκτωβρίου. Στόχος της συμμετοχής ήταν για άλλη μια φορά η ανάδειξη της σημασίας που δίνει η εταιρεία στην εξυπηρέτηση, στη συνεργασία μεταξύ όλων των ομάδων της και η πελατοκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει τη λειτουργία της Eurolife FFH συνολικά.

Το φετινό motto, “Growing together”, εκφράζει ακριβώς το γεγονός πως μέσα από τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που υπάρχει μεταξύ των τμημάτων της, η εταιρεία εξελίσσεται συνολικά κι αυτό είναι κάτι που αποτυπώνεται καθημερινά στην εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, αναδείχτηκαν οι προσωπικές πορείες εξέλιξης των στελεχών του Eurolife Experience Center (EEC), που αποτελούν απτά παραδείγματα της ανταμοιβής και της αναγνώρισης που δείχνει η Eurolife FFH στις προσπάθειες των ανθρώπων της, και φυσικά η επένδυση που κάνει η εταιρεία στην εκπαίδευση – αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της.

Παράλληλα, ο εορτασμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε μια εξαιρετική αφορμή προκειμένου η Eurolife FFH να προσκαλέσει τα στελέχη της να κάνουν έναν απολογισμό των δεξιοτήτων που κατάφεραν να αναπτύξουν τη χρονιά που πέρασε, αλλά και να επικοινωνήσουν το ποιες είναι εκείνες που επιθυμούν να καλλιεργήσουν στο άμεσο μέλλον – μια ακόμα ενέργεια που αποτυπώνει τη δέσμευση της εταιρείας στη φροντίδα για προσωπική πρόοδο των ανθρώπων της αλλά και των ομάδων της συνολικά.

Επιπλέον, μέσα από τη δράση με τίτλο “The Growth Chain”, η εταιρεία προσκάλεσε διαφορετικές διευθύνσεις της εταιρείας να μοιραστούν τις σκέψεις και τις ιδέες τους για βελτίωση στη ροή των καθημερινών εργασιών, με στόχο τη θετική επίδραση στην εμπειρία του πελάτη. Έτσι, για άλλη μια φορά ενθάρρυνε την ανταλλαγή απόψεων στο εσωτερικό της, ανέδειξε την αξία της συνεργασίας ανάμεσα στις ομάδες της, και ταυτόχρονα συγκεντρώθηκαν ιδέες και προτάσεις που θα βελτιστοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες που την εμπιστεύονται καθημερινά.

Δεν έλειψαν φυσικά οι δράσεις που αναδεικνύουν τη σημασία που έχει για τη Eurolife FFH το wellbeing των ανθρώπων της. Η διοργάνωση ενός τουρνουά air hockey πρόσφερε στιγμές σύνδεσης και διασκέδασης, ενώ, όπως και πέρυσι, η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση εκτός Αττικής για τα στελέχη του Eurolife Experience Center.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να αναγνωρίζει τις προσπάθειες των στελεχών της, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Η συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί κάθε χρόνο μια ευκαιρία να αναδειχθεί στην πράξη η έμφαση που δίνει η εταιρεία στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, αλλά και στη σύνδεση και τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων της, απαραίτητο συστατικό για την εξέλιξη της εταιρείας και των στελεχών της.

Article post image Cycladic Kids Festival 2

3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd., στήριξε για άλλη μια χρονιά το Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, ως ο Μεγάλος Χορηγός της διοργάνωσης. Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων με ελεύθερη είσοδο και απευθυνόταν σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 4–15 ετών. Προσέλκυσε πάνω από 12.000 επισκέπτες, προσφέροντας ένα διήμερο γεμάτο φαντασία και δημιουργικότητα για όλη την οικογένεια. Ήταν η τρίτη συνεχομένη χρονιά που η Eurolife FFH βρέθηκε στο πλευρό της διοργάνωσης.

Με κεντρικό θέμα το περιβάλλον, το φετινό πολυθεματικό φεστιβάλ ανέδειξε τη σχέση των παιδιών με τη φύση μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων: θεατρικές και μουσικές παραστάσεις, χορός, κινηματογράφος, αφηγήσεις, εικαστικά εργαστήρια και εκπαιδευτικά προγράμματα συνέθεσαν ένα πολύχρωμο σύνολο εμπειριών που ενθάρρυναν τη συμμετοχή, την έκφραση και τη σύνδεση των παιδιών αλλά και των μεγάλων με τον πολιτισμό και την οικολογική συνείδηση.

Η Eurolife FFH, ως ο Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ, ήταν και πάλι εκεί, στηρίζοντας έμπρακτα την πρωτοβουλία του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης να δημιουργήσει μια εμπνευσμένη και προσβάσιμη εμπειρία για παιδιά και οικογένειες. Παράλληλα, η εταιρεία συμμετείχε με δική της δράση, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στους επισκέπτες του φεστιβάλ. Το εργαστήριο «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ομάδα Λούπες, προσκάλεσε όλα τα παιδιά να ανακαλύψουν την τέχνη της μεταξοτυπίας, μία από τις αρχαιότερες τεχνικές τυπώματος. Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να τυπώσουν μοναδικά σχέδια πάνω στα παλιά τους μπλουζάκια, αλλά και παλιές αφίσες του Μουσείου, συνδέοντας έτσι τη δημιουργικότητα με την έννοια της επαναχρησιμοποίησης και της φροντίδας για το περιβάλλον.

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στις οικογένειες στην Ελλάδα, στηρίζοντας πρωτοβουλίες που δίνουν χώρο στη δημιουργικότητα και το παιχνίδι. Η σταθερή συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και η στήριξη του Cycladic Kids Festival για τρίτη συνεχή χρονιά, επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της εταιρείας να επενδύει σε δράσεις που φέρνουν τους ανθρώπους κοντά στις τέχνες και τον πολιτισμό.

Cycladic Kids Festival - Φωτογραφία από τις δημιουργίες των παιδιών

Cycladic Kids Festival - Φωτογραφία από μία δημιουργία μεταξοτυπίας σε μπλούζα

Article post image Kasos 1

Εγκαίνια για τον 6ο σε σειρά παιδικό σταθμό, αυτή τη φορά στην Κάσο

Την Κυριακή 5 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του πρώτου Δημοτικού Παιδικού Σταθμού στην Ηρωική Νήσο Κάσο, στο πλαίσιο της συνεργασίας της Eurolife FFH με τη HOPEgenesis για την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν εκπρόσωποι των δύο φορέων, ο Δήμαρχος της Κάσου, ωφελούμενες οικογένειες του προγράμματος και πλήθος κατοίκων του νησιού, ενώ την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κα Δόμνα Μιχαηλίδου.

Η Κάσος, το νοτιότερο νησί των Δωδεκανήσων, απέκτησε για πρώτη φορά μια δομή προσχολικής εκπαίδευσης, που θα προσφέρει στα παιδιά του νησιού έναν ασφαλή και δημιουργικό χώρο για να κοινωνικοποιηθούν, να παίξουν και να αναπτυχθούν. Ο νέος παιδικός σταθμός αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας και τη στήριξη των οικογενειών που επιλέγουν να παραμείνουν και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους στον τόπο τους.

Ο παιδικός σταθμός της Κάσου είναι ο 6ος που παραδίδεται από την Eurolife FFH, μετά από αυτούς σε Πάτμο, Άγραφα, Λειψούς, Καστελόριζο και Χάλκη. Το έργο κατασκευής του παιδικού σταθμού εντάσσεται στο κοινό πρόγραμμα της εταιρείας με τη HOPEgenesis, που στόχο έχει να συμβάλλει μέσα από «χειροπιαστές» ενέργειες στην ανατροπή του αρνητικού δημογραφικού ισοζυγίου της χώρας μας. Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax Financial Holdings Ltd., έχει «υιοθετήσει» 12 απομακρυσμένες περιοχές της χώρας μας - Πάτμο, Άγραφα, Καστελόριζο, Ανάφη, Άνω Κουφονήσι, Νίσυρο, Χάλκη, Κάσο, Τήλο, Λειψούς, Σίκινο και Οινούσσες – και μέσω της HOPEgenesis προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη και ιατρική φροντίδα σε γυναίκες που ζουν στα μέρη αυτά και επιθυμούν να δημιουργήσουν οικογένεια. Παράλληλα, έχει αναλάβει τη μακροχρόνια δέσμευση να δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό – τον πρώτο σε κάθε σημείο – και στις 12 υιοθετημένες περιοχές.

Μέχρι στιγμής μέσα από το πρόγραμμα, που ξεκίνησε το 2019, έχουν γεννηθεί 246 παιδιά, ενώ 28 ακόμη αναμένονται. Συνολικά έχουν ωφεληθεί 270 οικογένειες, οι οποίες απέκτησαν πρόσβαση σε ιατρική φροντίδα, ψυχολογική υποστήριξη αλλά και σε δομές προσχολικής εκπαίδευσης, με την πρωτοβουλία να τους προσφέρει ουσιαστική ενίσχυση προκειμένου να μείνουν στον τόπο τους και να κάνουν παιδιά.

Με τον 6ο παιδικό σταθμό να παραδίδεται στην Κάσο, το πλάνο υλοποίησης συνολικά 12 σταθμών, στο πλαίσιο της συνεργασίας Eurolife FFH και HOPEgenesis, έχει και επισήμως, πλέον, διανύσει με επιτυχία το μισό της διαδρομής του, και προχωρά το ίδιο δυναμικά, με τις εργασίες για την κατασκευή και των υπόλοιπων 6 σταθμών να βρίσκονται σε εξέλιξη.

Η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, ανέφερε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά βρισκόμαστε στην ακριτική και ηρωική Κάσο, για να εγκαινιάσουμε τον νέο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό. Είμαστε δίπλα σε κάθε πρωτοβουλία που συμβάλλει στην αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος, εξασφαλίζοντας προστασία και προοπτική για κάθε ελληνική οικογένεια. Δράσεις όπως η σημερινή αποδεικνύουν την αξία της συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Eurolife FFH και την HOPEgenesis, που με συνέπεια και ευαισθησία στηρίζουν την ελληνική οικογένεια με τις δράσεις τους. Μέσα από τέτοιες συνέργειες, αλλά και τις στοχευμένες πολιτικές μας, ενισχύουμε την εγκατάσταση και την παραμονή οικογενειών στις ακριτικές περιοχές μας. Γιατί η Ελλάδα της κοινωνικής συνοχής και της οικογένειας είναι αυτή που είναι παρούσα σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας».

Ο Δήμαρχος Ηρωικής Νήσου Κάσου, Μιχάλης Ερωτόκριτος δήλωσε: «Ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας την Eurolife FFH και την HOPEgenesis για την κατασκευή του πρώτου δημοτικού παιδικού σταθμού στο νησί μας. Ο παιδικός σταθμός θα δώσει μια μεγάλη ανάσα στις οικογένειες του νησιού. Θα στηρίξει τους νέους γονείς, θα δημιουργήσει ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον φροντίδας και αγωγής. Η Κάσος δίνει τον αγώνα της απέναντι στο δημογραφικό πρόβλημα. Αυτές οι πρωτοβουλίες είναι σημαντικά βήματα, και η Πολιτεία πρέπει να στηρίξει την προσπάθεια αυτή. Ως Δήμος, έχουμε ένα μόνο όραμα: να αγωνιστούμε για να γεμίσει ο παιδικός σταθμός με παιδιά και γέλια, γιατί εκεί κρύβεται το μέλλον της Κάσου».

Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, Στέφανος Χανδακάς, σημείωσε: «Η σημερινή μέρα είναι ιδιαίτερη όχι μόνο για την Κάσο, αλλά και για όλους εμάς στην HOPEgenesis, καθώς βλέπουμε ένα ακόμη κομμάτι του οράματός μας να γίνεται πράξη. Ο πρώτος παιδικός σταθμός στο νησί είναι ένα ζωντανό παράδειγμα ελπίδας. Η πολυετής συνεργασία μας με την Eurolife FFH αποδεικνύει πως το κοινό όραμα να στηρίξουμε έμπρακτα τις οικογένειες των ακριτικών και απομακρυσμένων περιοχών, δημιουργούν τις συνθήκες ώστε τα νέα ζευγάρια να αισθάνονται ασφάλεια και προοπτική στον τόπο τους. Η Κάσος αποκτά έναν χώρο δημιουργίας και αγάπης για τα παιδιά της και εμείς συνεχίζουμε με τον ίδιο στόχο για κάθε απομακρυσμένη γωνιά της Ελλάδας μας».

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, είπε σχετικά: «Η δημιουργία αυτού του παιδικού σταθμού στην Κάσο είναι μια πράξη ουσίας για το νησί, για τις οικογένειες που ζουν εδώ, για τα παιδιά που θα μεγαλώσουν με ασφάλεια, φροντίδα και προοπτική. Για εμάς στην Eurolife FFH, αξία έχει να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους, να τους προσφέρουμε τη σιγουριά που χρειάζονται για να κάνουν το επόμενο βήμα στη ζωή τους, αλλά και τη δυνατότητα να ονειρεύονται. Αυτός ο τόπος θα γεμίσει παιδικές φωνές, και αυτό είναι το πιο δυνατό μήνυμα για το μέλλον. Έχουμε φτάσει πλέον στα μισά της διαδρομής μας και συνεχίζουμε με την ίδια αφοσίωση αυτήν την προσπάθεια και στις υπόλοιπες ακριτικές περιοχές της Ελλάδας, γιατί πιστεύουμε ότι κάθε παιδί αξίζει να μεγαλώνει με τις ίδιες ευκαιρίες, όσο μακρινό κι αν είναι το σημείο που γεννιέται.»

Κεντρική φωτό (από αριστερά):  Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου - Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Στέφανος Χανδακάς - Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, Δόμνα Μιχαηλίδου - Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Μιχάλης Ερωτόκριτος - Δήμαρχος Ηρωικής Νήσου Κάσου

 

 Ο Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Ηρωικής Νήσου Κάσου, ο 1ος του νησιού:

 

 

 

Article post image Thessaloniki 3os Kiklos Ekpaideusis

3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στη Βόρεια Ελλάδα

Η Eurolife FFH μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd., συνεχίζει δυναμικά την επένδυσή της στην επαγγελματική εξέλιξη των συνεργατών της στη Βόρεια Ελλάδα, με την έναρξη του 3ου κύκλου εκπαίδευσης «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» στη Θεσσαλονίκη. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε να υλοποιείται το 2023 σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, και αποτελεί την πρώτη οργανωμένη εκπαιδευτική δράση του είδους της από ασφαλιστική εταιρεία στην περιοχή. Η επανάληψή της για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αποδεικνύει τη δέσμευση της Eurolife FFH στη στήριξη των συνεργατών της και ενισχύει ουσιαστικά την επαγγελματική κατάρτιση των στελεχών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στη Βόρεια Ελλάδα.

Ο νέος κύκλος εκπαίδευσης θα ξεκινήσει στις 26 Σεπτεμβρίου και θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του “Advanced Program in Management for Insurance Executives”, του εξαιρετικά επιτυχημένου εκπαιδευτικού προγράμματος που πραγματοποιεί εδώ και χρόνια η Eurolife FFH σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, και το οποίο διανύει πλέον στη Αθήνα τον 14ο κύκλο του. Ένα πρόγραμμα υψηλής εκπαιδευτικής αξίας, με εισηγητές τους αναγνωρισμένους καθηγητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, το οποίο προσφέρει στους συμμετέχοντες σύγχρονα εργαλεία και γνώσεις για να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις απαιτήσεις του ασφαλιστικού επαγγέλματος.

Οι εκπαιδεύσεις χωρίζονται σε 4 διαφορετικές ενότητες συνολικής διάρκειας 20 ωρών, οι οποίες θα πραγματοποιούνται σε δια ζώσης συναντήσεις στη Θεσσαλονίκη μέσα σε ένα διήμερο του κάθε μήνα (Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωί). Οι δύο πρώτες ενότητες θα υλοποιηθούν τον Σεπτέμβριο και οι επόμενες δύο τον Νοέμβριο, με το πρόγραμμα να καλύπτει συνολικά τα εξής γνωστικά πεδία:

  • Διαπραγματεύσεις και Διαχείριση Συγκρούσεων
  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Στρατηγικό Management και Πληροφοριακά Συστήματα
  • Κατάρτιση και Αξιολόγηση Επιχειρηματικών Σχεδίων (Business Plans)

Μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων ενοτήτων του προγράμματος και πριν την έναρξη της επόμενης, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συμπληρώσουν, εξ αποστάσεως και ηλεκτρονικά, ένα test γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων, σύμφωνα με τον κανονισμό εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προγράμματος “Advanced Program in Management for Insurance Executives”. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία τον κύκλο εκπαίδευσης θα λάβουν τη σχετική «Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης» από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, κατά τη διάρκεια ειδικής Τελετής Αποφοίτησης.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών της με κάθε τρόπο. Μέσα από τον νέο κύκλο εκπαίδευσης του προγράμματος «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» που θα λάβει χώρα στη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει στους συνεργάτες της πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικά προγράμματα, που ενισχύουν την επαγγελματική τους αυτοπεποίθηση και εξέλιξη.

Article post image Press Release Eurolife Ffh Iaso My Health F1rst 1 1200x628 Min

Παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Με στόχο να είναι πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται, η Eurolife FFH πραγματοποίησε παρουσίαση του καινοτόμου προγράμματος ασφάλισης υγείας My Health F1rst για τους συνεργάτες της στην Κεντρική Ελλάδα. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο ΙΑΣΩ Θεσσαλίας, ένα από τα πιο σύγχρονα ιδιωτικά νοσοκομεία της περιφέρειας, το οποίο αποτελεί μέλος του συμβεβλημένου δικτύου της Eurolife FFH. Σκοπός των δύο οργανισμών ήταν να αναδείξουν το πώς η πρόσβαση σε ποιοτική και προσιτή φροντίδα υγείας μπορεί να γίνει πραγματικότητα για κάθε ασφαλισμένο, μέσα από λύσεις που συνδυάζουν την τεχνογνωσία, την καινοτομία και την ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Το My Health F1rst είναι ένα προσιτό πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης που δίνει στους ασφαλισμένους την ελευθερία να επιλέγουν το νοσοκομείο που προτιμούν, απολαμβάνοντας οικονομική κάλυψη και υποστήριξη σε όλη τη διάρκεια της νοσηλείας τους. Την παρουσίαση του My Health F1rst ανέλαβαν ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Προϊόντων της Eurolife FFH, ο Παναγιώτης Δήμου, Διευθυντής Πωλήσεων, και οι Βλάσης Γαδ και Απόστολος Μαρτζάκλης, στελέχη της Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της εταιρείας. Οι συνεργάτες της Eurolife FFH από την Κεντρική Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν αναλυτικά για τις επιλογές και τα οφέλη που προσφέρει το My Health F1rst στους ασφαλισμένους της εταιρείας.

Παράλληλα, στελέχη του Ομίλου ΙΑΣΩ παρουσίασαν με τη σειρά τους τις καινοτόμες υπηρεσίες υγείας που παρέχονται στον Όμιλο, και στις οποίες οι ασφαλισμένοι της Eurolife FFH αποκτούν πρόσβαση μέσα από τις προνομιακές τιμές του My Health F1rst. H Κατερίνα Κουρούτη, Διευθύντρια Εμπορικού του Ομίλου ΙΑΣΩ, o Βέλης Παππάς, Διευθυντής Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης Ασφαλιστικών Εταιρειών και Ασφαλιστικών Συμβούλων του Ομίλου, η Νεκταρία Ξηροφώτου, Commercial Manager του ΙΑΣΩ Θεσσαλίας και ο Αχιλλέας Μπανάκας, Commercial Account Executive του ΙΑΣΩ Θεσσαλίας, μίλησαν στους συνεργάτες της Eurolife FFH για όλες τις σχετικές παροχές.

Η παρουσίαση πλαισιώθηκε από έναν εποικοδομητικό διάλογο με τους συνεργάτες της Eurolife FFH, ενώ ακολούθησε και ξενάγηση στους χώρους του νοσοκομείου, αναδεικνύοντας τη συνεχή επένδυση του Ομίλου ΙΑΣΩ στην τεχνολογία και τη βελτίωση της εμπειρίας του ασθενή.

Για την Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να βάζουμε πάντα πρώτη την υγεία μας, για αυτό και έχει δεσμευτεί να ανταποκρίνεται στην ανάγκη των ασφαλισμένων της για προσιτές λύσεις ασφάλισης υγείας. Μέσα από το πρόγραμμα My Health F1rst, έχει σκοπό να δώσει σε εκείνους που την εμπιστεύονται τη δυνατότητα να αντιμετωπίζουν απρόοπτα περιστατικά νοσηλείας με σιγουριά και ευελιξία.

Eurolife FFH - Δελτία Τύπου header - φωτογραφία από στελέχη της εταιρίας και του νοσοκομείου 

(από αριστερά:) Νίκος Δελένδας - Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Προϊόντων της Eurolife FFH, Κατερίνα Κουρούτη - Διευθύντρια Εμπορικού του Ομίλου ΙΑΣΩ, Βέλης Παππάς Διευθυντής Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης Ασφαλιστικών Εταιρειών και Ασφαλιστικών Συμβούλων του Ομίλου ΙΑΣΩ, Παναγιώτης Δήμου - Διευθυντής Πωλήσεων της Eurolife FFH, Βλάσης Γαδ – Στέλεχος Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife FFH

 

 

Article post image Limra 1000x647 Min

Νέα συνεργασία Eurolife FFH - LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να βρίσκεται διαρκώς δίπλα στους συνεργάτες της, γι’ αυτό και έχει δεσμευτεί να τους προσφέρει τα κατάλληλα εργαλεία για την επαγγελματική τους ανάπτυξη και την αντιμετώπιση των προκλήσεων του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και θέλοντας να στηρίξει ακόμη περισσότερο τους συνεργάτες της, η εταιρεία προχώρησε σε μια νέα συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό LIMRA, εντάσσοντας στο εκπαιδευτικό της πρόγραμμα την πιστοποιημένη σειρά μαθημάτων AMTC (Agency Management Training Course). Είναι μια πρωτοβουλία που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην ασφαλιστική αγορά για τα ελεύθερα δίκτυα συνεργατών μιας εταιρείας.

Μέσα από τη συνεργασία αυτή, η Eurolife FFH προσφέρει στους συνεργάτες της πρόσβαση σε προγράμματα που έχουν διαμορφωθεί με βάση διεθνείς έρευνες και παραδίδονται από πιστοποιημένους εισηγητές, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους στη στελέχωση και καθοδήγηση του ανθρώπινου δυναμικού. Η πρώτη ενότητα του προγράμματος AMTC, με τίτλο «Στελέχωση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού ασφαλιστικών διαμεσολαβητών», πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως τις 26 Ιουνίου στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Eurolife FFH, με τη συμμετοχή 22 επαγγελματιών της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Η LIMRA, ένας κορυφαίος, διεθνής οργανισμός με εμπειρία άνω των 100 ετών και παρουσία σε 80 χώρες, εξειδικεύεται στην εκπαίδευση δικτύων πωλήσεων στον ασφαλιστικό και χρηματοοικονομικό τομέα προσφέροντας προγράμματα σχεδιασμένα με βάση τις διεθνείς τάσεις και τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς. Η απόφαση της Eurolife FFH να προχωρήσει σε συνεργασία με τον οργανισμό, εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της στο κομμάτι της εκπαίδευσης. Αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο ανταπόκρισης σε τέσσερις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ασφαλιστική αγορά σήμερα:

  • Τη χαμηλή είσοδο νέων επαγγελματιών στο επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
  • Τις δυσκολίες στην προσέλκυση κατάλληλων υποψηφίων, βάσει του σημερινού οικονομικού και επαγγελματικού περιβάλλοντος
  • Την ανάγκη για αναβάθμιση των δεξιοτήτων και της αποτελεσματικότητας των ομάδων πωλήσεων
  • Την ανάγκη για ενίσχυση της συμμετοχής του δικτύου συνεργατών της εταιρείας στην ανάπτυξη νέων επαγγελματιών.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να δημιουργεί προοπτικές για τους συνεργάτες της και να διαμορφώνει μαζί τους το αύριο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Η συνεργασία με τη LIMRA αποτελεί ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα στην προσπάθεια της εταιρείας να δημιουργεί ευκαιρίες μέσα από τις οποίες οι άνθρωποί της θα αναπτυχθούν, και κατ΄ επέκταση θα ενισχυθεί η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν από κοινού στους πελάτες της Eurolife FFH.

 

Στην κεντρική φωτογραφία (από επάνω αριστερά):

1η σειρά – ΣΙΑΜΗΤΡΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ- Γραφείο: ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ Λ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΣΦΑΛ. ΣΥΜΒ- ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., ΔΕΛΕΝΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ EUROLIFE FFH,  ΚΟΥΚΟΥΛΙΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ - Γραφείο: ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ Λ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΣΦΑΛ. ΣΥΜΒ- ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., ΓΚΟΝΤΡΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Γραφείο: VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤ/ΣΗ ΑΣΦΑΛ. Α.Ε, ΜΠΡΑΪΜΗ ΕΜΙΛΥ - Γραφείο: ΜΕΓΚΑ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΜΠΡΟΚΕΡΣ Α.Ε., ΠΑΤΣΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ- ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ EUROLIFE FFH, ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- Γραφείο: ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛ., ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ- Γραφείο: ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΣΟΦΟΥ Α.Ε. ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗΣ, ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ- ΜΕΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ EUROLIFE FFH, ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΖΩΗ- Γραφείο: FI LEADERSΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ- Γραφείο: 3P INSURANCE BROKERS Ι.Κ.Ε., ΦΟΥΛΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ- Γραφείο ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ.

2η σειρά – ΚΑΡΚΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ– Γραφείο: DESIGNIA INSURANCE AGENTSΦΥΤΕΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ -Γραφείο: ΑΣΦ. ΠΡΑΚΤ. ΠΑΡΟΝ, ΚΟΣΜΑΔΑΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ-Γραφείο: FI LEADERS, ΣΙΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ– Γραφείο: EURENTA ΕΛΛΑΣ ΜΟΝ., ΣΙΚΟΤΑΚΗ ΣΟΦΙΑ- Γραφείο: ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛ., ΒΙΚΤΩΡΑΤΟΥ ΣΤΕΛΛΑ- Γραφείο: WE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Α.Ε., ΠΟΥΛΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ- Γραφείο: Μ. ΠΟΥΛΑΝΤΖΑ & ΣΙΑ Ο.Ε., ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- Γραφείο: FARAOS my life partners Ι.Κ.Ε., ΒΟΛΙΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ- Γραφείο: WE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Α.Ε., ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- Γραφείο: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ, ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Πιστοποιημένος εκπαιδευτής της LIMRA για Ελλάδα και Κύπρο

Article post image Csf Awards2024

Βράβευση των στελεχών του Career Sales Force

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να υποστηρίζει και να αναγνωρίζει το έργο των ανθρώπων του εταιρικού της δικτύου. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία γιόρτασε τα παραγωγικά αποτελέσματα του Career Sales Force, της ομάδας των εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεών της, για το 2024, σε μια ξεχωριστή βραδιά επιβράβευσης, που πραγματοποιήθηκε στο Private Members Club του 91 Athens Riviera.

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Προϊόντων της Eurolife FFH και ο Νίκος Πατσατζής, Επικεφαλής του Career Sales Force της εταιρείας, καλωσόρισαν τα στελέχη της ομάδας και παρέδωσαν τα βραβεία στους νικητές της βραδιάς, αναδεικνύοντας με αυτό τρόπο την αξία της προσπάθειας και της επαγγελματικής αφοσίωσης.

«Για εμάς στη Eurolife FFH, οι άνθρωποι που απαρτίζουν το εταιρικό μας δίκτυο αποτελούν μια σημαντική, κινητήριο δύναμη για τα βήματα προόδου που κάνουμε» τόνισε ο Νίκος Δελένδας. «Αυτή η βραδιά είναι μια μικρή μόνο ένδειξη αναγνώρισης προς εσάς, τους ανθρώπους που κάνετε τη διαφορά κάθε μέρα στη δουλειά μας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρισκόμαστε εδώ σήμερα και θέλω να πω συγχαρητήρια σε όλους σας για όσα πετύχατε για ακόμα μια χρονιά.»

Ο Νίκος Πατσατζής από την πλευρά του ανέφερε: «Αυτή η ομάδα έχει κάτι ξεχωριστό και δεν το μαρτυρούν μόνο τα παραγωγικά αποτελέσματα που έχετε καταφέρει. Είναι η καθημερινή σας προσπάθεια, η όρεξη που φέρνει ο καθένας από εσάς καθημερινά και η σύνδεση που έχουμε δημιουργήσει μεταξύ μας όλα αυτά τα χρόνια που συνεργαζόμαστε, τα οποία μας οδηγούν να πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Χαίρομαι πολύ που δουλεύουμε μαζί και θέλω πραγματικά να σας ευχαριστήσω θερμά όλους.»

Η Eurolife FFH, με στόχο να δίνει αξία στο παρόν αλλά και το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς, προσφέρει σε επαγγελματίες που ξεχωρίζουν με το ταλέντο τους την ευκαιρία να ενταχθούν στο δυναμικό του Career Sales Force και να δημιουργήσουν τη δική τους επιτυχημένη πορεία στον κλάδο. Η ομάδα του δικτύου εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεων της εταιρείας απαρτίζεται από στελέχη που εργάζονται με συνέπεια και επαγγελματισμό προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών της Eurolife FFH. Η εταιρεία βρίσκεται στο πλευρό τους, δημιουργώντας τις καλύτερες προϋποθέσεις για να το καταφέρουν, αλλά και επιβραβεύοντας τις επιτυχίες τους.

Οι νικητές, όπως αναδείχθηκαν στην εκδήλωση, είναι οι εξής:

 

Βραβεύσεις 2024

ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΓΕΝΙΚΩΝ 2024

1

Ιωάννης Καρούτσος

NEA ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ 2024

1

Τηλέμαχος Δεληγιάννης

2

Αικατερίνη Προεστάκη

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΖΩΗΣ 2024

1

Τηλέμαχος Δεληγιάννης

NEA ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ 2024

1

Σοφία Κάτσιου

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΟΜΑΔΑΣ 2024

1

Τηλέμαχος Δεληγιάννης

 

Στην κεντρική φωτογραφία, από αριστερά: Ο Νίκος Πατσατζής, Head of Career Sales Force της Eurolife FFH, oι Γιάννης Καρούτσος, Σοφία Κάτσιου, Τηλέμαχος Δεληγιάννης και Κατερίνα Προεστάκη, μέλη του Career Sales Force και βραβευθέντες για τις επιδόσεις τους το 2024, και ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Προϊόντων της Eurolife FFH.

 

 

Article post image 14os Kiklos 1000x647b Min

14ος κύκλος για το Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας

Την έναρξη ενός ακόμη ακαδημαϊκού κύκλου για το ιδιαίτερα επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives ανακοινώνει η Eurolife FFH, τον 14ο κατά σειρά στην Αθήνα. Το πρόγραμμα υλοποιείται σταθερά σε συνεργασία με το Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες εκπαιδευτικές δράσεις της εταιρείας. Με τη συμβολή διακεκριμένων καθηγητών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου, το πρόγραμμα προσφέρει στους συνεργάτες της Eurolife FFH πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική διαχείριση των απαιτήσεων του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ενισχύοντας έτσι την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Η θερμή αποδοχή που έχει λάβει από τους συμμετέχοντες των προηγούμενων κύκλων, επιβεβαιώνει τη σημασία και την αξία της πρωτοβουλίας αυτής.

Ο 14ος κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives θα καλύψει τα εξής γνωστικά πεδία:

  • Στρατηγική Σκέψη και Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων
  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Διαπραγματεύσεις και Διαχείριση Συγκρούσεων
  • Χρηματοοικονομική Ανάλυση και Διαχείριση Χαρτοφυλακίου (Financial and Portfolio Management)
  • Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plans)

Οι εκπαιδεύσεις θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο και θα ολοκληρωθούν τον Δεκέμβριο του 2025. Χωρίζονται σε ενότητες, καθεμία από τις οποίες θα πραγματοποιείται σε δια ζώσης συναντήσεις μέσα σε ένα διήμερο του κάθε μήνα (Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωί). Με την ολοκλήρωση κάθε ενότητας και πριν την έναρξη της επόμενης, οι συμμετέχοντες θα καλούνται να συμπληρώσουν, εξ αποστάσεως και ηλεκτρονικά, ένα test γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων, σύμφωνα με τον κανονισμό εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προγράμματος.

Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα λάβουν πιστοποιητικό επάρκειας των γνώσεών τους από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε ειδική Τελετή Αποφοίτησης, επιβεβαιώνοντας την κατάρτισή τους στα γνωστικά αντικείμενα που παρακολούθησαν.

Για την Eurolife FFH μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd. αξία έχει να στέκεται δίπλα στους συνεργάτες της, γι’ αυτό και έχει δεσμευτεί να υλοποιεί δράσεις που τους εξελίσσουν διαρκώς. Μέσα από το Advanced Program in Management for Insurance Executives, τους προσφέρει σημαντικά επιπλέον εφόδια, που θα τους υποστηρίξουν στην επίτευξη των υψηλών παραγωγικών και ποιοτικών τους στόχων και θα ενδυναμώσουν το ρόλο τους στην ασφαλιστική αγορά.