Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo
Ημερομηνία
Article post image Te Dx Aueb

Η Eurolife FFH Diamond Sponsor του TEDxAUEB

Ακόμη ένα TEDxAUEB πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο 18 Μαρτίου στο Ωδείο Αθηνών, αυτή τη φορά με την υποστήριξη της Eurolife FFH. Για την εταιρεία αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στους νέους και να στηρίζει ιδέες που αξίζει να διαδοθούν, για αυτό και επέλεξε να υποστηρίξει το TEDxAUEB ως Diamond Sponsor. Το TEDxAUEB αποτελεί μια πρωτοβουλία φοιτητών και αποφοίτων των διαφόρων τμημάτων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι ένα μη κερδοσκοπικό project που στόχο έχει τη διάδοση καινοτόμων ιδεών μέσω της συμμετοχής των φοιτητών.

Το φετινό θέμα του TEDxAUEB ήταν η “Pangea”, αναφορά στην ονομασία που είχε ο πλανήτης μας κατά την αρχαιότητα, όταν δεν είχε τη σημερινή του μορφή, αλλά αποτελούνταν από ένα ενιαίο κομμάτι γης, την Πανγαία. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, σε γεωγραφικό επίπεδο, κάποια στιγμή θα επιστρέψουμε στην Πανγαία. Αυτό που έχει ενδιαφέρον να αναρωτηθεί κανείς, είναι αν και ως κοινωνία θα καταφέρουμε να απομακρυνθούμε από όσα μας διχάζουν και να εστιάσουμε περισσότερο στις ομοιότητές μας και σε όσα μας ενώνουν. Η Eurolife FFH «συνόδευσε» όλους όσοι παρακολούθησαν το συνέδριο σε αυτή τη δημιουργική συζήτηση, ενώ μέσα από έναν διαγωνισμό που έτρεξε μέσα από το instagram του TEDxAUEB έδωσε τη δυνατότητα σε 10 επιπλέον τυχερούς να το παρακολουθήσουν δωρεάν.

Το φετινό TEDxAUEB προσέλκυσε πάνω από 1.000 άτομα και έδωσε το βήμα σε προσωπικότητες από διάφορους κλάδους να αναλύσουν τις διαστάσεις που μπορεί να πάρει η έννοια της Πανγαίας στην κοινωνία, την τεχνολογία, την επιστήμη, τον αθλητισμό, τον επιχειρηματικό κόσμο και διάφορους ακόμα τομείς. Συνολικά έγιναν 13 ομιλίες και οι speakers που μοιράστηκαν τη σκηνή ήταν η δημιουργός της πεζοπορικής ομάδας “Experience The Natural” Λέτα Γκαρέτσου, το μοντέλο και αρθρογράφος Νάσια Μάτσα, o γνωστός για το project του "The Mythologist" Γιάννης Λουκόπουλος, η content creator και blogger Ευρυδίκη Κόφφα, ο δημιουργός περιεχομένου Φίλιππος Ιωάννου (Fipsterr), η δημιουργός της digital κοινότητας PAK SISTERS και της εταιρείας KYON Natural Pet Products Φοίβη-Άννα Κρυστάλλη, η Skills & DEI Lead στην PwC Ελλάδας Κατερίνα Παπανικολάου, ο μουσικός Novel 729, ο δημιουργός του καναλιού επικοινωνίας της επιστήμης "The Mad Scientist" Στάμος Αρχοντής, ο επίκουρος καθηγητής διοίκησης επιχειρήσεων του ΟΠΑ Ιωάννης Θάνος, ο street artist INSANE51, η υποψήφια διδάκτορας Μουσειολογίας στο Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ Δώρα Τσίπρα και οι παρουσιαστές της εκπομπής "Football Stories" Δημήτρης Μωυσιάδης και Άγγελος Γιακουμίδης. Επιπλέον, 4 ξεχωριστά performances από τον μουσικό Ακύλα Μυτιληναίο, την ποιήτρια Λίνα Φουντόγλου, τους συντελεστές της ομάδας Farofa Capoeira Group και τον DJ Decend πλαισίωσαν δημιουργικά το συνέδριο. Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο Σπύρος Μαργαρίτης, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρύτανης του ΟΠΑ Δημήτρης Μπουραντώνης και ο Καθηγητής Ιωάννης Νικολάου.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να στηρίζει πρωτοβουλίες ενθαρρύνουν την ανταλλαγή ιδεών και δημιουργούν αισιοδοξία και προοπτική. Για το λόγο αυτό βρέθηκε στο πλευρό ενός ακόμα πανεπιστημιακού TEDx, στηρίζοντας τους φοιτητές σε αυτή την αξιόλογη ενέργεια.

Article post image Digital Finance Awards Gold Min

Η Eurolife FFH ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards

Διπλή ήταν η διάκριση της Eurolife FFH στα φετινά Digital Finance Awards που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου και διοργανώθηκαν για 2η συνεχή χρονιά. Σε μια τελετή όπου παρευρέθηκαν στελέχη μεγάλων εταιρειών, επιβραβεύτηκαν οι καινοτόμες προσεγγίσεις και τα πρωτοποριακά έργα αναβάθμισης που ξεχώρισαν μέσα στο 2022 στο Digital Banking & Digital Insurance από τον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και High-Tech Providers, Fintechs και Insurtechs. Στον πυλώνα του Digital Insurance, η Eurolife FFH απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Digital Product Launch, και το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best CX / Customer Loyalty Initiative, για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass. Η διπλή αυτή βράβευση αποδεικνύει ότι η ανάπτυξη πρωτοποριακών ψηφιακών λύσεων είναι για τη Eurolife FFH μια επένδυση που αναβαθμίζει και βελτιώνει την καθημερινότητα των πελατών της.

Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της εταιρείας να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Προσφέρεται μέσω του EurolifeConnect και με το πάτημα ενός κουμπιού οι χρήστες μπορούν εύκολα και γρήγορα να το προσθέσουν στην κινητή τους συσκευή.

Μετά το λανσάρισμά του, το EurolifePass ενισχύθηκε και εμπλουτίστηκε με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας. Αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης, οδικής βοήθειας, αλλά και έκδοση κάρτας Διεθνούς Ασφάλισης έγιναν ακόμα πιο εύκολα μέσω της υλοποίησης μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”). Επιπλέον, δημιουργήθηκε η δυνατότητα ενεργοποίησης των push notifications, ώστε οι χρήστες της κάρτας να μπορούν πλέον να λαμβάνουν απευθείας στην κινητή τους συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των συμβολαίων τους, υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης. Ακόμη, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει για εκείνους που την εμπιστεύονται, μέσα και από την αποτελεσματική χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας. Η διπλή βράβευση της εταιρείας στα Digital Finance Awards αναδεικνύει την αφοσίωσή της στο να δημιουργεί συνεχώς ψηφιοποιημένες λύσεις που διευκολύνουν τους πελάτες της να εξοικονομήσουν χρόνο, έτσι ώστε να απολαμβάνουν όλα όσα έχουν αξία για εκείνους. 

 

Eurolife FFH press release Digital Finance Awards 2023

(Στη 1η φωτογραφία από αριστερά: Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH, και ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH)

(Στη 2η φωτογραφία από αριστερά: Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH και ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH)

Article post image Mkt Min

Η Eurolife FFH δίπλα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και όλο το 2022

Photo: Paris Tavitian ©Museum of Cycladic

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται δίπλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τον πολιτισμό και δίνουν πρόσβαση σε αυτόν σε όλα τα μέλη της κοινωνίας. Γι’ αυτό και ως σταθερός στρατηγικός συνεργάτης τα τελευταία χρόνια του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στήριξε για ακόμα μια χρονιά τις πλούσιες δράσεις του οργανισμού για μικρούς και μεγάλους, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022. 13 πρωτοβουλίες, ψηφιακές ή δια ζώσης, έδωσαν την ευκαιρία σε παιδιά και ενήλικες να έρθουν πιο κοντά στον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό αλλά και τη σύγχρονη τέχνη, με αρκετές από τις ενέργειες να απευθύνονται σε άτομα με αναπηρία, προασπίζοντας έτσι την έννοια της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.

Στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του Μουσείου βρέθηκαν για ακόμη μια χρονιά τα παιδιά. Μέσα από τη συμμετοχή τους σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα, ψυχαγωγήθηκαν, απέκτησαν μοναδικές εμπειρίες, καθώς και την ευκαιρία να έρθουν κοντά στον κόσμο του Μουσείου, γνωρίζοντας τον αρχαίο Ελληνικό και κυρίως τον Κυκλαδικό Πολιτισμό, αλλά και τη σύγχρονη τέχνη. Περισσότερα από 4.200 παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις όπως τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου και οι σχολικές επισκέψεις στο χώρο του Μουσείου, ενώ εξαιρετική ήταν για άλλη μια φορά η ανταπόκριση στο κάλεσμα του Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής, με περίπου 6.000 έργα να υποβάλονται από τους μικρούς καλλιτέχνες σε όλη την Ελλάδα και 127.000 επισκέψεις στην online πλατφόρμα του διαγωνισμού, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τους νικητές, αλλά και να περιηγηθούν στο σύνολο της ψηφιακής έκθεσης.

Ξεχωριστή στιγμή στη συνεργασία Eurolife FFH και Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τη χρονιά που μας πέρασε, αποτέλεσε το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», που εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο και το οποίο δίνει πρόσβαση σε άτομα με αισθητηριακή αναπηρία στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου. Αποτελείται από μια κινητή προθήκη ξενάγησης στο Μουσείο για άτομα με προβλήματα όρασης, μια πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή, καθώς και μια σειρά από δράσεις που καθιστούν τις εκθέσεις προσβάσιμες σε κωφά ή βαρήκοα άτομα. Προωθώντας την έννοια της συμπερίληψης και δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες για όλους, η Eurolife FFH υποστήριξε το «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» καθώς και τα υπόλοιπα κοινωνικά προγράμματα του Μουσείου, όπως τις ξεναγήσεις στη νοηματική γλώσσα, αλλά και εργαστήρια για παιδιά και εφήβους με μαθησιακές και αναπτυξιακές δυσκολίες. Ως αποτέλεσμα, πάνω από 625 συνάνθρωποί μας από αυτές τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες επισκέφθηκαν το Μουσείο και συμμετείχαν σε εργαστήρια, αποκτώντας έτσι πρόσβαση στην τέχνη και τον πολιτισμό.

Εκτός από τις παραπάνω ενδιαφέρουσες δράσεις που έτυχαν θερμής ανταπόκρισης από τους ενδιαφερόμενους, και οι ενήλικες «Φίλοι» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μια πλούσια σειρά ενεργειών τη χρονιά που μας πέρασε. Συνολικά περισσότεροι από 1.500 Φίλοι του Μουσείου συμμετείχαν σε ένα αποκλειστικό πρόγραμμα πολιτισμού γεμάτο δράσεις όπως θεματικοί περίπατοι, επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και σύγχρονους φορείς πολιτισμού, διαλέξεις και εκδρομές.Eurolife FFH press release MCA 2022 apologistiko

Μέσα από τη στρατηγική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH στηρίζει έμπρακτα τον πολιτισμό, αποδεικνύοντας πως για την εταιρεία αξία έχει να δίνει τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν δραστηριότητες και πρωτοβουλίες πολιτιστικού χαρακτήρα, προάγοντας τη γνώση και τη δημιουργικότητα.

 

Article post image Eurolife Ffh Apodosi Atomikon Programmaton 1700x1100 Min

Eurolife FFH: σημαντική απόδοση στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων ατομικών συμβολαίων

Υψηλή απόδοση 3,02% κατέγραψε για το 2022 το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH. Η σημαντική αυτή επίδοση αποδεικνύει την ικανότητα της εταιρείας διαχρονικά να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται επενδυτικές λύσεις που δημιουργούν όφελος στους ασφαλισμένους της. Σε μία χρονιά που χαρακτηρίστηκε από τη συνεχώς κλιμακούμενη ενεργειακή κρίση, τα σχεδόν μηδενικά επιτόκια καταθέσεων, την αυξημένη μεταβλητότητα στις αποδόσεις ομολόγων και μετοχών και την αύξηση του πληθωρισμού, η Eurolife FFH πέτυχε αποτελέσματα που επιστρέφουν αξία στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.

Για την εταιρεία, αξία έχει να προσφέρει λύσεις που υποστηρίζουν τους πελάτες της να διασφαλίσουν ένα οικονομικά ισχυρό αύριο και να πετύχουν τους στόχους και τις επιδιώξεις τους. Με τα σύγχρονα ατομικά προγράμματα δημιουργίας κεφαλαίων που διαθέτει σήμερα, οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την επενδυτική στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα στο δικό τους προφίλ ρίσκου. Επιπροσθέτως, μπορούν να προσαρμόζουν το καταβαλλόμενο ποσό σε περίπτωση που τα οικονομικά τους δεδομένα αλλάξουν και εάν το επιθυμούν, να ενισχύσουν το επενδυόμενο κεφάλαιό τους μέσω έκτακτων καταβολών. Τέλος, τα ατομικά προγράμματα μπορούν να συνδυάσουν τη δημιουργία κεφαλαίου με την ασφάλεια ζωής, αλλά και άλλες συμπληρωματικές καλύψεις, προκειμένου οι κάτοχοί τους να προστατέψουν τους αγαπημένους τους ανθρώπους σε περίπτωση απροόπτου.

Article post image Dt Csii Infographic 1700x1100 Min

Δυναμική συνέχεια για τη συνεργασία της Eurolife FFH με το Cyber Security International Institute και το πρόγραμμα των Digital Academies

H Eurolife FFH και το Cyber Security International Institute συνεχίζουν τη συνεργασία τους και το επιτυχημένο πρόγραμμα των Digital Academies, το οποίο έχει στόχο την ενημέρωση των πολιτών της χώρας σε θέματα που έχουν να κάνουν με το διαδίκτυο, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό και την εξοικείωση με τις δυνατότητές του. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 8.400 γονείς, ενήλικες και παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν παρακολουθήσει online και δια ζώσης σεμινάρια και ημερίδες ενημέρωσης, αποδεικνύοντας την επιτυχία και την αξία της πρωτοβουλίας, με τους κύκλους εκπαίδευσης να συνεχίζονται και το 2023. Η συνεργασία μεταξύ της εταιρίας και του Ινστιτούτου ξεκίνησε το 2020, με το πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων να χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας και με κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων: την Parent Edition, τη Student Edition και την Travel Edition. Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition απευθύνεται σε γονείς οι οποίοι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, τη χρησιμότητά του, αλλά και τους πιθανούς κινδύνους στους οποίους μπορεί να εκτεθούν οι ίδιοι ή τα παιδιά τους. Θέματα διαδικτυακής ασφάλειας, κυβερνοκινδύνων και προστασίας των παιδιών από περιπτώσεις phishing, cyber bullying και online grooming είναι μερικά από τα θέματα που παρουσιάζονται. Μέχρι και το τέλος του 2022, πάνω από 2.700 γονείς είχαν παρακολουθήσει το πρόγραμμα, μέσα από περισσότερες από 780 ώρες μαθημάτων. Παράλληλα, πραγματοποιείται η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, η οποία έχει στόχο να ενθαρρύνει τη δημιουργική και εκπαιδευτική απασχόληση των παιδιών με τον κόσμο του διαδικτύου, προσφέροντας δωρεάν μαθήματα ετησίως πάνω σε βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Η Ακαδημία αυτή λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Μέχρι στιγμής περισσότεροι από 1.850 μαθητές έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, με τις συνολικές ώρες διδασκαλίας να ξεπερνούν τις 1.290.

Η τρίτη κατά σειρά Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition περιλαμβάνει live σεμινάρια και ημερίδες σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας, προκειμένου να τους προσφέρει εκπαίδευση σε ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιούν με ασφάλεια στην καθημερινότητά τους. Η Ακαδημία έχει μεταφέρει μέχρι σήμερα τη γνώση και την ασφάλεια στο διαδίκτυο σε 7 περιοχές της χώρας μας - Κρήτη, Αλεξανδρούπολη, Καλάβρυτα, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Λιβαδειά και Σέρρες– μέσα από 14 ημερίδες, και συνεχίζεται δυναμικά και φέτος. Η ανταπόκριση έχει υπάρξει και εδώ θερμή, με πάνω από 3.800 πολίτες να έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμα και να δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις γνώσεις που έλαβαν.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που έχουν στον πυρήνα τους την εκπαίδευση, με στόχο να διευρύνει τις δεξιότητες και τις γνώσεις των ανθρώπων. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση. Μέσα και από τις τρεις Digital Academies, σκοπός της Eurolife FFH είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.

Article post image Eurolife Ffh Apodoseis Omadikon Programmaton 1700x1100 Min

Eurolife FFH: τεχνογνωσία και εμπειρία στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων

Με απόδοση που άγγιξε το 1,60% έκλεισε για το 2022 το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH. Η εταιρεία, έχοντας σημαντική εμπειρία και γνώσεις στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων, αποδεικνύει ότι βρίσκεται και με αυτόν τον τρόπο πάντα στο πλευρό των ασφαλισμένων της, προσφέροντας σημαντικές αποδόσεις στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου. Η Eurolife FFH κατάφερε να υποστηρίξει τους ασφαλισμένους της και να σημειώσει τα συγκεκριμένα αποτελέσματα σε μία δύσκολη οικονομικά χρονιά, η οποία χαρακτηρίστηκε από πολλαπλές προκλήσεις και στην οποία πρωταγωνίστησαν η κλιμάκωση της ενεργειακής κρίσης, η ραγδαία αύξηση του πληθωρισμού, τα μηδενικά επιτόκια καταθέσεων και η αυξημένη μεταβλητότητα στις αποδόσεις ομολόγων και μετοχών.

Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι το πιο σημαντικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποί της και γι’ αυτό σχεδιάζει σύγχρονα προγράμματα ομαδικής ασφάλισης. Τα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίων (συνταξιοδοτικά προγράμματα) είναι μια σημαντική παροχή για τους εργαζόμενους μιας επιχείρησης, ιδιαίτερα στις ημέρες μας, που οι προκλήσεις του κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος δημιουργούν αβεβαιότητα για το αύριο. Οι εργαζόμενοι που απολαμβάνουν τα οφέλη και τις παροχές ενός ομαδικού προγράμματος αναγνωρίζουν ότι η επιχείρηση στην οποία απασχολούνται φροντίζει τόσο για τους ίδιους, όσο και τις οικογένειές τους. Αντίστοιχα, με τα προγράμματα αυτά, η επιχείρηση καλλιεργεί στο εσωτερικό της την κουλτούρα της σιγουριάς και της ασφάλειας, δημιουργώντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους της. Τα πλεονεκτήματα των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων δε σταματούν εδώ, μιας και προσφέρουν ανταγωνιστικό πακέτο ανταμοιβών, φορολογικά οφέλη, καθώς και ένα ιδιαίτερα σημαντικό κίνητρο που ωθεί την παραγωγικότητα των στελεχών.

Ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων και Affinities στη Eurolife FFH, ανέφερε ότι «στη Eurolife FFH δίνουμε μεγάλη αξία στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι ασφαλισμένοι μας. Έχουμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία να διαχειριζόμαστε με συνέπεια και αποτελεσματικότητα το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο των ομαδικών προγραμμάτων, με στόχο να δημιουργούμε πραγματικό όφελος για τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται τις αποταμιεύσεις τους».

Article post image Dt Electric Cars

Ασφάλιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων από τη Eurolife FFH

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους, δημιουργώντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες και αναβαθμίζοντας τα υφιστάμενα, με στόχο να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες τους. Λαμβάνοντας υπόψη της τις συνεχείς εξελίξεις στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά και επιθυμώντας να απευθυνθεί σε περισσότερους οδηγούς, η Eurolife FFH προσθέτει στα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου Safe Drive Standard και Safe Drive Plus τη δυνατότητα ασφάλισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η εταιρεία είχε ήδη εισέλθει στην ασφάλιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Tesla και τώρα επεκτείνει τις ασφαλιστικές προτάσεις της στο σύνολο των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων.

Με τα ασφαλιστικά προγράμματα Safe Drive Standard και Safe Drive Plus, οι οδηγοί ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων απολαμβάνουν ανταγωνιστικό τιμολόγιο και όλες τις καλύψεις που προσφέρουν τα εν λόγω προϊόντα. Επιπροσθέτως, έχουν στη διάθεσή τους και καλύψεις προσαρμοσμένες αποκλειστικά στις ανάγκες τους. Για παράδειγμα, η κάλυψη οδικής βοήθειας βλάβης, μεταξύ άλλων, παρέχει υποστήριξη σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος λόγω χαμηλής στάθμης της μπαταρίας του.

Τα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου της Eurolife FFH προσφέρουν συνολικά φροντίδα ατυχήματος με άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, τη δυνατότητα επιλογής 3μηνης, 6μηνης ή 12μηνης ασφάλισης, καθώς και έκπτωση στα ασφάλιστρα ανανέωσης, για κάθε 12μηνη περίοδο που ολοκληρώνεται χωρίς ζημιά.

Τα ασφαλιστικά προγράμματα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα EurolifePartners, όπου οι συνεργάτες της Eurolife FFH μπορούν εύκολα και γρήγορα να συμπληρώσουν και να υποβάλλουν αίτηση ασφάλισης για λογαριασμό των πελατών τους, καθώς και να τιμολογήσουν και να εκδώσουν συμβόλαια.

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να προσαρμόζεται με συνέπεια στα νέα τεχνολογικά δεδομένα και να επενδύει σε ασφαλιστικές προτάσεις και λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των ανθρώπων. Για την εταιρεία, αξία έχει να στέκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της και να τους ενθαρρύνει να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.

Article post image 20230124 Higgs POP Ups

Η Eurolife FFH στο πλευρό των ΜΚΟ της ελληνικής περιφέρειας, μέσα από την υποστήριξη του HIGGS Pop Ups

Η Eurolife FFH βρίσκεται για ακόμα μια φορά στο πλευρό της ελληνικής περιφέρειας, αυτή τη φορά μέσα από τη συνεργασία της με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση HIGGS και την υποστήριξη του HIGGS Pop Ups. Το HIGGS Pop Ups αποτελεί μια στρατηγική πρωτοβουλία για την ενδυνάμωση της Κοινωνίας των Πολιτών, που στόχο έχει την έμπρακτη και δια ζώσης υποστήριξη των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και πρωτοβουλιών της ελληνικής περιφέρειας. Ο πρώτος σταθμός ήταν τα Ιωάννινα, με 23 κοινωφελείς φορείς της Ηπείρου να συμμετέχουν σε δράσεις για την ενδυνάμωση του έργου τους. Επόμενος προορισμός του «ταξιδιού» είναι η Πάτρα, με την εκδήλωση ενδιαφέροντος να έχει ήδη ξεκινήσει.

Μέσα από το HIGGS Pop Ups, οι συμμετέχουσες οργανώσεις έχουν δωρεάν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις, co-working space, ευκαιρίες δικτύωσης κ.ά.. Στα Ιωάννινα όπου και πραγματοποιήθηκε η πρωτοβουλία για πρώτη φορά την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2022, το αποτύπωμα ήταν ουσιαστικό. Τους δύο αυτούς μήνες, οι 23 τοπικοί φορείς κοινωφελούς χαρακτήρα που έλαβαν μέρος, συμμετείχαν σε 10 εκπαιδευτικά σεμινάρια με εξειδικευμένες θεματικές, ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες τους. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 37 ώρες εντατικής και σε εβδομαδιαία βάση ομαδικής εκπαίδευσης, δια ζώσης και υβριδικά, πάνω σε θεματικές όπως ο σχεδιασμός έργου, το fundraising, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το budgeting κ.ά., από καταρτισμένους εισηγητές. Επιπλέον, οργανώθηκαν 4 εκδηλώσεις ειδικά επιλεγμένες για τις ανάγκες των τοπικών φορέων της Ηπείρου, με σκοπό την ανάπτυξη δικτύου νέων συνεργασιών, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την ενθάρρυνση του διαλόγου μεταξύ εκπροσώπων διαφορετικών τομέων (Επιχειρήσεις, Δημόσιος τομέας, ΚτΠ). Τέλος, στο πλαίσιο του HIGGS Pop Ups στα Ιωάννινα και πάντα με την υποστήριξη της Eurolife FFH, πραγματοποιήθηκαν 8 εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων φορέων και της ομάδας του HIGGS, ενώ ο χώρος στα Ιωάννινα λειτούργησε και ως co-working space για τις συμμετέχουσες οργανώσεις.

H συνολική αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων από τους συμμετέχοντες ήταν εξαιρετικά θετική, δίνοντας έτσι την καλύτερη σκυτάλη στο HIGGS Pop Ups της Πάτρας που θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες. Ο επόμενος κύκλος της πρωτοβουλίας θα υλοποιηθεί το διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2023 στην αχαϊκή πρωτεύουσα και απευθύνεται σε τοπικές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, κοινωνικές συνεταιριστικές οργανώσεις κοινωφελούς χαρακτήρα, καθώς και σε νεοφυή κοινωφελή εγχειρήματα που εδρεύουν στην περιοχή της Πάτρας και των όμορων περιοχών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Οι οργανώσεις που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις δράσεις μπορούν να συμπληρώσουν την αίτησή τους online μέχρι τη Δευτέρα 30/01.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει δράσεις που έχουν όφελος για το κοινωνικό σύνολο και ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Για το λόγο αυτό, ενώνει τις δυνάμεις της με οργανισμούς, φορείς και ομάδες με τις οποίες έχει κοινές αξίες, ώστε μαζί να δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στις ζωές όλων μας.

Article post image Website My Business Cyber Protection Min

Eurolife FFH: Αξία έχει να φροντίζεις για την επιχείρησή σου και στο ψηφιακό περιβάλλον

Η Eurolife FFH παρουσιάζει το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα My Business Cyber Protection που στόχο έχει να δώσει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να προστατευτούν αποτελεσματικά από τα πιο εξειδικευμένα περιστατικά στον κυβερνοχώρο. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο εργασιών έως €25εκ. που πραγματοποιούν διαδικτυακά το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών και των συναλλαγών τους.

Το My Business Cyber Protection είναι μια ελκυστική πρόταση ασφάλισης, καθώς το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με τον κύκλο εργασιών, τη δραστηριότητα και τα μέτρα προστασίας που ήδη διαθέτει η επιχείρηση στα ηλεκτρονικά της συστήματα. Με αυτό τον τρόπο, οι ασφαλισμένοι εξασφαλίζουν ένα ευρύ σύνολο καλύψεων σε τιμή που προσαρμόζεται σύμφωνα με το προφίλ της δικής τους επιχείρησης.

Έχοντας πρόσβαση σε εξελιγμένες καλύψεις όπως έξοδα ανταπόκρισης σε περιστατικό, ζημιές από διακοπή εργασιών, έξοδα αποκατάστασης δεδομένων και συστημάτων, ζημιές τρίτων, έξοδα υπεράσπισης και νομική προστασία, οι επιχειρήσεις μπορούν να αντιμετωπίσουν με αποτελεσματικότητα αναπάντεχα περιστατικά που αφορούν, μεταξύ άλλων, προσωπικά δεδομένα, ασφάλεια υπολογιστικών συστημάτων και εκβιασμό στον κυβερνοχώρο.

Το νέο πρόγραμμα προσφέρει 24/7 τηλεφωνική επικοινωνία προκειμένου οι κάτοχοι του να έχουν τη δυνατότητα να αναγγείλουν άμεσα το περιστατικό. Με αυτόν τον τρόπο, λαμβάνουν εξειδικευμένη υποστήριξη και περιορίζουν την επέκταση του γεγονότος τη στιγμή που συμβαίνει. Επιπροσθέτως, το πρόγραμμα καλύπτει την απώλεια κερδών λόγω διακοπής των εργασιών και την ανάκτηση των δεδομένων και του λογισμικού, για να νιώθουν ασφαλείς στον κυβερνοχώρο κάθε στιγμή.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Με το My Business Cyber Protection, ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ψηφιακά, τηρώντας τη δέσμευσή της να επενδύει στην ανάπτυξη προϊόντων που βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.

Article post image Xmas Card 2023 1700x1100 Min

Eurolife FFH: αξία έχει να είμαστε στο πλευρό των οικογενειών στην Ελλάδα

Η Eurolife FFH ενώνει τις δυνάμεις της με το μη κερδοσκοπικό σωματείο SolidarityNow για την υποστήριξη του νέου project «ΜΑΜΑ», που θα υλοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023. Το πρόγραμμα θα υποστηρίξει και θα ενδυναμώσει συνολικά 150 νέες και μέλλουσες μαμάδες από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, προκειμένου να ανταποκριθούν καλύτερα στον νέο ρόλο της ζωής τους. Μέσα από ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, οι ωφελούμενες του προγράμματος αλλά και οι σύντροφοί τους θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν επιστημονική πληροφόρηση για σημαντικά θέματα, επαγγελματική υποστήριξη και εμψύχωση, ώστε να κάνουν με αυτοπεποίθηση τα πρώτα τους βήματα ως γονείς.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα ολιστικό πακέτο δράσεων, καθώς και τη δημιουργία ομάδων (peer support groups) που θα διαμορφωθούν για το σκοπό αυτό. Προγεννητικές και μεταγεννητικές συνεδρίες συμβουλευτικής, εργαστήρια και εκδηλώσεις για προοπτικές και νέες μαμάδες και μπαμπάδες καθώς και για τα νήπιά τους, θα πραγματοποιηθούν για να υποστηρίξουν τους νέους γονείς, δημιουργώντας παράλληλα μια κοινότητα γονέων και ένα δίκτυο στο οποίο θα μπορούν να βασιστούν κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής. Δε θα λείπει και ο διαδικτυακός τρόπος υποστήριξης, εξυπηρετώντας γυναίκες και οικογένειες που δυσκολεύονται να μετακινηθούν ή κατοικούν εκτός Θεσσαλονίκης.

Με την υποστήριξή της στο πρόγραμμα του SolidarityNow και τη δράση της αυτή, η Eurolife FFH ενδυναμώνει τις νέες και μελλοντικές μαμάδες στο να μεγαλώσουν υγιή και δυνατά παιδιά. Γιατί για την εταιρεία αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των οικογενειών στην Ελλάδα, με πρωτοβουλίες που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στις ζωές των παιδιών.