Eurolife FFH logo
eurolife-main-logo

Δελτία Τύπου

Οι ανακοινώσεις μας προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Ημερομηνία
Article post image Eurolife Ffh Press Release Cs Week2024 Min

"Excellence In Every Contact" το φετινό motto εορτασμού

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως και τις 13 Οκτωβρίου. Για 8η συνεχή χρονιά, η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στον θεσμό, με στόχο να αναδείξει τη σημασία που δίνει στην εξυπηρέτηση, καθώς και τη δέσμευσή της να στέκεται καθημερινά δίπλα σε όλους όσους την εμπιστεύονται.

Φετινό motto του εορτασμού ήταν το "Excellence In Every Contact", ένα σύνθημα εμπνευσμένο από τα αρχικά του Eurolife Experience Center (EEC), που ενσαρκώνει τον στόχο της εταιρείας στο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και τους συνεργάτες της. Από το πιο απλό αίτημα μέχρι την κρίσιμη στιγμή που θα χρειαστούν στην πράξη την στήριξή της, στόχος της Eurolife FFH είναι να ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες εκείνων που την εμπιστεύονται, γεγονός που έχει αποδείξει σε δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στο Eurolife Experience Center και παρακολούθησαν από κοντά ζωντανές κλήσεις πελατών και συνεργατών της εταιρείας, καθώς και τον τρόπο ανταπόκρισης των έμπειρων συνάδελφων τους από το τμήμα του EEC. Μέσα από αυτήν την πρωτότυπη και διαδραστική εκπαίδευση με τίτλο «Μαζί στην Πρώτη Γραμμή», τα στελέχη των υπόλοιπων τμημάτων είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν σε βάθος τις προκλήσεις της «πρώτης γραμμής». Παράλληλα, η Eurolife FFH απέδειξε για άλλη μια φορά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της και τη σημασία της συμβολής όλων των τμημάτων στο να νιώθουν οι πελάτες της ξεχωριστοί – κάτι που υπογραμμίστηκε και από μια εκπαιδευτική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε σε διαφορετικά τμήματα του οργανισμού, με στόχο να τονιστεί η αξία του πελάτη.

Επιπλέον, η Eurolife FFH ανέδειξε τη σημασία που δίνει στο wellbeing των στελεχών της, μέσα από δράσεις που τους δίνουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά, να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Ένα τουρνουά επιτραπέζιου ποδοσφαίρου αποτέλεσε μια διασκεδαστική team-building δραστηριότητα που ταυτόχρονα ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικότητας, ενώ η εβδομάδα κορυφώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση των στελεχών του Eurolife Experience Center εκτός Αττικής.

Για τους ανθρώπους της Eurolife FFH αξία έχει να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της προτίμησής τους. Μέσα από κάθε πρωτοβουλία που σχεδιάζει και υλοποιεί, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία που δίνει στην παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς εκείνους που την εμπιστεύονται, καθώς και στους ανθρώπους της που εργάζονται με επαγγελματισμό και συνέπεια καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση.

Article post image 2 Press Release Eurolife Ffh Egkainia Paidikou Stathmou Chalkimin

5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax, πιστή στο όραμά της για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας, συνεχίζει το «ταξίδι» της στις απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, εγκαινιάζοντας ακόμα έναν παιδικό σταθμό, τον πέμπτο κατά σειρά, σε συνεργασία με την HOPEgenesis και τον Δήμο Χάλκης. Τα εγκαίνια του δημοτικού παιδικού σταθμού, του πρώτου και μοναδικού στο νησί της Χάλκης, πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου.

 

Ο νέος παιδικός σταθμός αποτελεί ένα έργο ζωτικής σημασίας για το νησί, που θα έχει πολλαπλά οφέλη, αφού θα προσφέρει στα παιδιά προσχολικής ηλικίας ένα δημιουργικό περιβάλλον για να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην εκπαίδευση, την κοινωνικοποίηση και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, αλλά και ένα αίσθημα σιγουριάς στους γονείς ότι τα παιδιά τους θα βρίσκονται σε έναν ασφαλή χώρο που τα βοηθάει να «ανθίσουν», όσο εκείνοι εργάζονται. Παράλληλα, η δημιουργία του δημοτικού παιδικού σταθμού θα έχει και μακροπρόθεσμα οφέλη για τη Χάλκη, αφού θα ενισχύσει την κοινωνική συνοχή του ακριτικού νησιού, θα βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων του και θα δημιουργήσει ευκαιρίες για τη βιώσιμη ανάπτυξή του.

Από το 2019, η Eurolife FFH έχει ενώσει τις δυνάμεις της με την HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα, με στόχο να βρίσκεται στο πλευρό των οικογενειών που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας μας και θέλουν να αποκτήσουν παιδιά, αλλά δεν έχουν εύκολη ή άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας και φροντίδας. Μέσα από τη συνεργασία της με τη HOPEgenesis, η Eurolife FFH προσφέρει σε κάθε ωφελούμενη του προγράμματος τακτική παρακολούθηση από γυναικολόγους, άμεση φροντίδα κατά την κύηση και τον τοκετό, ψυχολογική υποστήριξη και μεταφορά σε κέντρα υγείας και μαιευτήρια, προκειμένου να φέρουν με ασφάλεια στον κόσμο τα παιδιά τους.

Με στόχο την ανατροπή του χαμηλού αριθμού γεννήσεων, η εταιρεία το 2021 «υιοθέτησε» 10 απομακρυσμένες περιοχές στις οποίες υλοποιεί την κοινή της δράση με την HOPEgenesis, ενώ φέτος δύο ακόμα μέρη εντάχθηκαν στο πρόγραμμα, φτάνοντας έτσι τις 12 στο σύνολο «υιοθετημένες» περιοχές - Πάτμο, Άγραφα, Καστελόριζο, Ανάφη, Άνω Κουφονήσι, Νίσυρο, Χάλκη, Κάσο, Τήλο, Λειψούς, Σίκινο και Οινούσσες.

Επιπλέον, αποδεικνύοντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στο σκοπό του προγράμματος και με στόχο να υποστηρίξει όλο τον «κύκλο της ζωής» της οικογένειας, η Eurolife FFH έχει δεσμευτεί να δημιουργεί και από έναν παιδικό σταθμό στις περιοχές που έχει υιοθετήσει, σε συνεργασία με τους τοπικούς Δήμους. Οι σταθμοί, που είναι οι πρώτοι σε κάθε περιοχή, υποδέχονται τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και γεμίζουν τις περιοχές αυτές με παιδικά χαμόγελα.

Μέχρι στιγμής, μέσα από το πρόγραμμα έχουν γεννηθεί 198 παιδιά, άλλα 28 αναμένονται ενώ 222 οικογένειες έχουν ωφεληθεί. Αντίστοιχα, με τον παιδικό σταθμό της Χάλκης, έχουν πλέον παραδοθεί 5 παιδικοί σταθμοί συνολικά στις τοπικές κοινωνίες, μετά από εκείνους σε Πάτμο, Άγραφα, Λειψούς και Καστελόριζο, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες για την κατασκευή των υπόλοιπων 7.

Ο Δήμαρχος Χάλκης, Ευάγγελος Φραγκάκης δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος και χαρούμενος διότι παραδίδεται στις οικογένειες της Χάλκης αυτό το πολύτιμο δώρο. Ο νέος παιδικός σταθμός αποτελεί μια επένδυση στο μέλλον των παιδιών μας και ένα βήμα προς τα εμπρός για την κοινότητά μας. Με αυτόν τον σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο σταθμό, τα παιδιά μας θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτυχθούν σε ένα ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για το μέλλον τους και να κοινωνικοποιηθούν με άλλα παιδιά. Από την άλλη, οι γονείς θα μπορούν να συνδυάσουν την επαγγελματική τους ζωή με την οικογενειακή. Η δημιουργία αυτού του χώρου αποτελεί μια σημαντική επένδυση όχι μόνο για τις οικογένειες, αλλά και για ολόκληρη την κοινότητα της Χάλκης. Είναι ένα βήμα προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της ποιότητας ζωής στο νησί μας και της ενίσχυσης του δημογραφικού μας αποθέματος. Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτού του έργου.»

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, ανέφερε: «Για εμάς στην Eurolife FFH, μέλος του ομίλου Fairfax, αξία έχει να βρισκόμαστε στο πλευρό των οικογενειών στην Ελλάδα, όσο κοντά ή μακριά κι αν βρίσκονται. Γι’ αυτό στηρίζουμε έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες και την ελληνική περιφέρεια μέσα από τα κοινωνικά μας προγράμματα, επιστρέφοντας μέρος της αξίας που δημιουργούμε μέσα από την επιχειρηματική μας δραστηριότητα. Κάθε παιδικός σταθμός που κατασκευάζουμε και παραδίδουμε στις τοπικές κοινωνίες, δεν είναι μόνο ένα κτίριο, είναι μια επένδυση στο μέλλον κάθε μέρους, στη βιώσιμη ανάπτυξή του, στην ανάπτυξη της χώρας μας συνολικά.»

Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, Στέφανος Χανδακάς, δήλωσε: «Η Χάλκη σήμερα αποκτά τον 1ον Δημοτικό Παιδικό Σταθμό. Μετά την Πάτμο, τα Άγραφα Ευρυτανίας, τους Λειψούς και το Καστελόριζο, άλλο ένα ακριτικό μέρος της Ελλάδας αποκτά την απαραίτητη βάση για ένα ευοίωνο μέλλον για τα παιδιά και τη διευκόλυνση της καθημερινότητας για τους γονείς. Ευχαριστώ την Eurolife FFH, που από την πρώτη στιγμή ενστερνίστηκε το όραμα της HOPEgenesis και προσφέρει απλόχερα τη στήριξή της σε απομακρυσμένες περιοχές. Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Χάλκης, κ. Ευάγγελο Φραγκάκη, και το προσωπικό του Δήμου, για τη συντονισμένη και επιτυχημένη συνεργασία μας. Κάθε παρόμοιο έργο, μας γεμίζει υπερηφάνεια και αισιοδοξία για το μέλλον του τόπου μας.»

(από αριστερά) Στέφανος Χανδακάς - Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, Ευάγγελος Φραγκάκης - Δήμαρχος Χάλκης, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου - Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH

Article post image Eurolife 1000x647 Min

H Eurolife FFH Στρατηγικός Συνεργάτης του Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, για δεύτερη συνεχή χρονιά

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, στήριξε για ακόμη μια χρονιά το Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών και στον αρχαιολογικό χώρο του Λυκείου του Αριστοτέλη. Το φεστιβάλ, που απευθυνόταν σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 2-18 ετών, συγκέντρωσε περισσότερους από 15.500 επισκέπτες, προσφέροντας μια ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν δύο ημέρες γεμάτες δραστηριότητες, δημιουργικά εργαστήρια και παιχνίδια για όλη την οικογένεια.

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης δημιούργησε ένα πολυθεματικό Φεστιβάλ τεχνών, εκτός των χώρων του, προσβάσιμο σε όλα τα παιδιά. Το Ωδείο Αθηνών, ως κεντρικός χώρος του φεστιβάλ, φιλοξένησε μια πληθώρα δραστηριοτήτων που περιλάμβαναν παραστάσεις θεάτρου, μουσικής, χορού, κινηματογράφου, κουκλοθέατρου, αφηγήσεις και εικαστικά εργαστήρια, με στόχο να ψυχαγωγήσει και να εμπνεύσει όλους όσοι το παρακολούθησαν. Παράλληλα, το Λύκειο του Αριστοτέλη, ως αρχαιολογικός χώρος, αποτέλεσε το επίκεντρο πρωτότυπων δράσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στα παιδιά να κάνουν περίπατο στην Αθήνα και να γνωρίσουν με διαδραστικό τρόπο διάφορες πτυχές από την καθημερινή ζωή στην αρχαία Ελλάδα.

Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε η έκθεση του φετινού, 11ου Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, με τίτλο «Σημερινές Ιστορίες Αγγείων», η οποία φιλοξενήθηκε στο φουαγιέ του Ωδείου Αθηνών. Ο διαγωνισμός, που πραγματοποιήθηκε για άλλη μια χρονιά με την υποστήριξη της Eurolife FFH, συγκέντρωσε 12.000 συμμετοχές από παιδιά ηλικίας 4 έως 15 ετών από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αποτυπώσουν εικόνες της καθημερινότητάς τους μέσα στο περίγραμμα ενός αγγείου, δημιουργώντας έργα που αντανακλούν τη σύγχρονη ζωή, όπως θα ήθελαν να τη μοιραστούν με τις μελλοντικές γενιές.

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους και να τους ενθαρρύνει να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά, γι΄ αυτό και υποστηρίζει πρωτοβουλίες με επίκεντρο τα παιδιά και την οικογένεια. Μέσα από τη διαχρονική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ενδυναμώνει την επαφή των παιδιών με την τέχνη και υποστηρίζει δράσεις που καλλιεργούν τη γνώση, τη φαντασία και τις δεξιότητές τους.

Article post image Dt Lamda School Min

Η Eurolife FFH ακόμα πιο κοντά σου, μέσα από τα EurolifeHub

Γιατί για την Eurolife FFH, αξία έχεις εσύ!

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους να διεκδικούν τη ζωή που επιθυμούν. Να είναι δίπλα τους ώστε να καταφέρνουν περισσότερα κάθε μέρα. Με σκοπό να έρθει ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές, και μάλιστα εκεί που συχνάζουν, δημιούργησε τα νέα σημεία ενημέρωσης και εμπειρίας, EurolifeHub. Σε κάθε EurolifeHub οι επισκέπτες μπορούν να βρουν τις απαντήσεις σε κάθε απορία τους που σχετίζεται με την ασφάλιση, και να μάθουν ό,τι χρειάζονται προκειμένου να προστατέψουν όλα όσα έχουν αξία για εκείνους. Μέσα από την νέα αυτή πρωτοβουλία, η εταιρεία δείχνει έμπρακτα για άλλη μια φορά ότι στο επίκεντρο όλων όσων σχεδιάζει και υλοποιεί βρίσκεται ο άνθρωπος. Γιατί για τη Eurolife FFH, αξία έχεις εσύ!

Τα EurolifeHub αποτελούν φυσικά σημεία μέσα από τα οποία η Eurolife FFH «συναντάει» τους καταναλωτές σε τρία μεγάλα εμπορικά κέντρα της Lamda Development – το The Mall Athens και το Golden Hall στην Αθήνα, και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη. Μέσα στα ειδικά διαμορφωμένα stages, τα οποία καλωσορίζουν εδώ και λίγες μέρες τους καταναλωτές, οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερα για την ασφάλισή τους και να ενημερωθούν για τις πρωτοβουλίες και τα προϊόντα της Eurolife FFH που ταιριάζουν στις ανάγκες τους.

Όλα αυτά, μέσα σε ένα φιλόξενο και διαδραστικό περιβάλλον, αφού τα EurolifeHub προσφέρουν επίσης ένα άνετο spot στο οποίο οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν ένα διάλειμμα ανάμεσα στα ψώνια τους, να φορτίσουν το κινητό τους, να εργαστούν απολαμβάνοντας δωρεάν wifi, αλλά και να διεκδικήσουν δώρα λαμβάνοντας μέρος σε διασκεδαστικές δράσεις.

Πρώτη από αυτές, μια ενέργεια που μας γυρίζει στα μαθητικά μας χρόνια. Όλοι όσοι επισκεφθούν τα EurolifeHub θα μπορέσουν να τεστάρουν τις γνώσεις τους σε ένα… έκτακτο διαγώνισμα! Όσοι λάβουν μέρος στο παιχνίδι απαντώντας στις ερωτήσεις ενός σύντομου κουίζ, θα κερδίσουν δώρα από την Eurolife FFH, ενώ οι «αριστούχοι» θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν δωροεπιταγές αξίας €100 για είδη τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και σχολικά, για να ξεκινήσει η σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Τελευταία ευκαιρία να... αριστεύσετε: Παρασκευή 4/10 - 17.00 -21.00 και Σάββατο 5/10 - 11.00 -19.00

Στόχος της Eurolife FFH είναι να προσφέρει ακόμα περισσότερα σε εκείνους που την εμπιστεύονται και να αφουγκράζεται διαρκώς τις ανάγκες των ανθρώπων. Γι΄αυτό η νέα εμπειρία των EurolifeHub φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους καταναλωτές, προσφέροντάς τους χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές, με τον πιο άμεσο και φιλικό τρόπο. Γιατί για την Eurolife FFH, αξία έχεις εσύ!

Article post image Web 2os Kiklosmin

Eurolife FFH: 2ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στη Βόρεια Ελλάδα

Δυναμική συνέχεια στην επιτυχημένη πρωτοβουλία της δίνει η Eurolife FFH, με την έναρξη του 2ου κύκλου εκπαίδευσης «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» στη Θεσσαλονίκη. Η επιτυχημένη υλοποίηση του πρώτου κύκλου το 2023, αποτέλεσε σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των συνεργατών της εταιρείας και στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς ήταν η πρώτη φορά που υλοποιήθηκε ένα τέτοιο πρόγραμμα από ασφαλιστική εταιρεία. Με αυτό τον τρόπο, η Eurolife FFH συνεχίζει να αποδεικνύει τη δέσμευσή της στο να προσφέρει συνεχώς καινούργιες ευκαιρίες στους συνεργάτες της, που τους βοηθούν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες προκλήσεις του ασφαλιστικού κλάδου.

Ο νέος κύκλος εκπαίδευσης θα ξεκινήσει στις 27 Σεπτεμβρίου και θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του “Advanced Program in Management for Insurance Executives”, του εξαιρετικά επιτυχημένου εκπαιδευτικού προγράμματος που πραγματοποιεί εδώ και χρόνια η Eurolife FFH σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, και το οποίο διανύει πλέον στη Αθήνα τον 13ο κύκλο του. Ένα πρόγραμμα υψηλής εκπαιδευτικής αξίας, με εισηγητές τους αναγνωρισμένους καθηγητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, το οποίο ενισχύει τους σύγχρονους επαγγελματίες της ασφάλισης στο να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να διαχειρίζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις προκλήσεις του επαγγέλματός τους.

Οι εκπαιδεύσεις χωρίζονται σε 4 διαφορετικές ενότητες συνολικής διάρκειας 16 ωρών, οι οποίες θα πραγματοποιούνται σε δια ζώσης συναντήσεις στη Θεσσαλονίκη μέσα σε ένα διήμερο του κάθε μήνα (Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωί). Οι δύο πρώτες ενότητες θα υλοποιηθούν τον Σεπτέμβριο και οι επόμενες δύο τον Νοέμβριο, με το πρόγραμμα να καλύπτει συνολικά τα εξής γνωστικά πεδία:

  • Διαπραγματεύσεις και Διαχείριση Συγκρούσεων
  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Στρατηγικό Management και Πληροφοριακά Συστήματα
  • Κατάρτιση και Αξιολόγηση Επιχειρηματικών Σχεδίων (Business Plans)

Στο τέλος των δύο πρώτων ενοτήτων του προγράμματος και πριν την έναρξη της επόμενης, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συμπληρώσουν, εξ αποστάσεως και ηλεκτρονικά, ένα test γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων, σύμφωνα με τον κανονισμό εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προγράμματος “Advanced Program in Management for Insurance Executives”. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία τον κύκλο εκπαίδευσης θα λάβουν τη σχετική «Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης» από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, κατά τη διάρκεια ειδικής Τελετής Αποφοίτησης.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών της με κάθε τρόπο. Μέσα από τον νέο κύκλο εκπαίδευσης του προγράμματος «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» που θα λάβει χώρα στη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει τους συνεργάτες της στη Βόρεια Ελλάδα, παρέχοντάς τους σύγχρονες και αποτελεσματικές  εκπαιδευτικές ευκαιρίες, συμβάλλοντας έτσι ενεργά στην επαγγελματική τους ανάπτυξη και επιτυχία.

Article post image Website

Eurolife FFH: Άμεση ανταπόκριση στους ασφαλισμένους της που πλήττονται από τις πυρκαγιές

Η Eurolife FFH έχει ως απόλυτη προτεραιότητα να ανταποκρίνεται με αμεσότητα και συνέπεια όποτε τη χρειαστούν οι ασφαλισμένοι της, έχοντας δεσμευτεί να βρίσκεται πάντα δίπλα τους, κάθε στιγμή. Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν την Αττική, η εταιρεία δείχνει για άλλη μια φοράγρήγορα αντανακλαστικά για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων πελατών της.

Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, κάνοντας το καλύτερο δυνατό για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποβολής και καταβολής αποζημίωσης. Για την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση και αρωγή των ασφαλισμένων της, η Eurolife FFH καλεί τους πληγέντες πελάτες της:

Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι με τη γρήγορη κινητοποίησή τους να προσφέρουν σε όλους όσοι εμπιστεύονται την εταιρεία τη μεγαλύτερη δυνατή ανακούφιση. Γι΄αυτό η Eurolife FFH θα λειτουργεί με fast track ενέργειες, έτσι ώστε να υπάρχει άμεσος συντονισμός των απαραίτητων κινήσεων για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι της.

Eπιπρόσθετα, για οποιαδήποτε πληροφορία, προσωπική επικοινωνία αλλά και ειδική υποστήριξη, οι πελάτες της Eurolife FFH μπορούν να επικοινωνούν με την εταιρεία στο 210 9303800, ή με τον ασφαλιστικό τους συνεργάτη για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστούν.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας τον σεβασμό της απέναντι σε κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί. Με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, η εταιρεία και οι άνθρωποί της βρίσκονται στο πλευρό τους, πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξή τους.

 

Article post image Ananewsi Synergasias Metro Aebe

Eurolife FFH: Ανανέωση συνεργασίας με τη METRO A.E.B.E.

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να βρίσκεται έμπρακτα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τη METRO Α.Ε.Β.Ε., και στηρίζει την πρωτοποριακή της πρωτοβουλία να προσφέρει σε πάνω από 11.000 εργαζόμενους των αλυσίδων My market και METRO Cash & Carry ομαδική ασφαλιστική κάλυψη για το περιεχόμενο της κατοικίας τους.

Η Eurolife FFH είχε προχωρήσει πριν δύο χρόνια στη δημιουργία ομαδικού συμβολαίου σε συνεργασία με τη ΔΙΟΝ ΟΕ, μεσιτική ασφαλιστική εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει μια σημαντική κάλυψη σε χιλιάδες εργαζόμενους, και μάλιστα πανελλαδικά, ενέργεια που ήταν ιδιαίτερα ανακουφιστική για τους εργαζομένους της εταιρείας στη Θεσσαλία, που τον Σεπτέμβριο του 2023 επλήγη σημαντικά από την κακοκαιρία Daniel.

Σήμερα, συνεχίζουν μέσω του προγράμματος Sweet Home Content να προστατεύουν το περιεχόμενο της κατοικίας των ασφαλισμένων από απρόοπτα γεγονότα, όπως για παράδειγμα πυρκαγιά, κεραυνό, έκρηξη, κλοπή ή ληστεία, βραχυκύκλωμα ηλεκτρικών μηχανών και αλλοίωση τροφίμων. Παράλληλα, εξακολουθούν να τους δίνουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες για την ασφάλιση του περιεχομένου του σπιτιού τους, με υπηρεσίες όπως αντικατάσταση περιουσιακών στοιχείων και άμεση 24/7 επέμβαση από εξειδικευμένους επαγγελματίες και δίκτυα συνεργείων.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους ασφαλισμένους της, επιστρέφοντας έτσι την προτίμηση που της δείχνουν. Η συνέχιση της στρατηγικής συνεργασίας της METRO A.E.B.E. με την Eurolife FFH μέσω της ΔΙΟΝ ΟΕ αποδεικνύει έμπρακτα τη σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο οργανισμών, καθώς και τη δέσμευση της εταιρείας να βελτιώνει συνεχώς τις λύσεις που παρέχει στους συνεργάτες της, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους κάθε ημέρα.

Article post image Website Dt Mama Solidarity Now

Για δεύτερη συνεχή χρονιά στηρίζουμε το πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» του SolidarityNow

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των οικογενειών στην Ελλάδα, με πρωτοβουλίες που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στη ζωή τους, γι’ αυτό και από το Δεκέμβριο του 2022 έχει ενώσει τις δυνάμεις της με το μη κερδοσκοπικό σωματείο SolidarityNow για την υλοποίηση του προγράμματος «ΜΑΜΑ». Το πρόγραμμα υλοποιείται στη Θεσσαλονίκη και στοχεύει στην ενδυνάμωση νέων και μελλουσών μαμάδων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, ώστε να κάνουν με αυτοπεποίθηση τα πρώτα τους βήματα ως γονείς. Φέτος συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά, με τον αριθμό των ωφελούμενων μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024 να έχει φτάσει τους 170. Συνολικά, στα δύο χρόνια υλοποίησης του προγράμματος, ο αριθμός των μοναδικών ωφελούμενων έχει ξεπεράσει τους 355, με πολλούς από τους συμμετέχοντες που γνώρισαν το «ΜΑΜΑ» στο ξεκίνημά του πέρσι να συνεχίζουν και φέτος να λαμβάνουν μέρος στις δράσεις του, αποδεικνύοντας έτσι τον πολύτιμο αντίκτυπο που έχει στη ζωή τους η πρωτοβουλία.

Το πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, που βοηθάει τους συμμετέχοντες να ανταποκριθούν καλύτερα στον νέο και σημαντικότερο, ίσως, ρόλο της ζωής τους, αυτόν της γονεϊκότητας. Οι συμμετέχουσες μαμάδες, αλλά και οι σύντροφοί τους, έχουν τη δυνατότητα να λάβουν επιστημονική πληροφόρηση για σημαντικά θέματα, επαγγελματική υποστήριξη και εμψύχωση, δημιουργώντας παράλληλα μια κοινότητα γονέων και ένα δίκτυο στο οποίο μπορούν να βασιστούν.

Μέσα στο πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς, έχει ήδη υλοποιηθεί μια σειρά από δράσεις, οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν 37 ατομικές και ομαδικές συναντήσεις, κατά τη διάρκεια των οποίων οι νέες μαμάδες έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν ανοιχτά θέματα που τις απασχολούν και να λάβουν μέρος σε βιωματικές ασκήσεις. Επιπλέον, οι επιστημονικοί συνεργάτες του προγράμματος πραγματοποίησαν κύκλους προετοιμασίας για εγκύους, τόσο διαδικτυακά όσο και δια ζώσης, με θεματικές γύρω από τον τοκετό, την πρώτη περίοδο με το μωρό, τον θηλασμό και τη φροντίδα του μωρού κλπ. Έμφαση δόθηκε και στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες των προσφύγων και των Ρομά, με ειδικά σχεδιασμένες δράσεις για τη γυναικεία υγεία σε έφηβα κορίτσια, τη γονεϊκότητα, το θηλασμό και την παιδική διατροφή, όπως επίσης και την υποστήριξη ανήλικων μητέρων. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές συναντήσεις σε δύο Δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης με θέμα τη διαχείριση των συγκρούσεων που συμβαίνουν στο σχολικό περιβάλλον, 3 book clubs σε βιβλιοπωλεία της πόλης, καθώς και 5 instagram lives με επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων που παρείχαν πολύτιμη ενημέρωση σε ακόμα περισσότερες μητέρες, ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται δυναμικά μέχρι και το τέλος του 2024, αγκαλιάζοντας ακόμα περισσότερους ωφελούμενους, με τις δράσεις να εμπλουτίζονται και ακόμα περισσότερες συνεργασίες με φορείς, ειδικούς και επιστήμονες. Μέσα από τη σύμπραξή της με το SolidarityNow και την υποστήριξή της στο πρόγραμμα «ΜΑΜΑ», η Eurolife FFH ενδυναμώνει την κοινότητα των γονέων, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον προκειμένου να μεγαλώσουν υγιή και δυνατά παιδιά. Παράλληλα, αποδεικνύει ότι παραμένει έμπρακτα στο πλευρό των οικογενειών στην Ελλάδα, διευρύνοντας διαρκώς τις πρωτοβουλίες που υλοποιεί.

Article post image Dt Health Apogevmatina

Σημαντικά προνόμια στα νοσοκομειακά προγράμματα για απογευματινά χειρουργεία στο Ε.Σ.Υ.

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για χειρουργικές επεμβάσεις και άλλες επεμβατικές πράξεις που διενεργούνται πέραν του τακτικού ωραρίου λειτουργίας των νοσοκομείων του Εθνικού Συστήματος Υγείας, παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα που παρέχει στους κατόχους προγραμμάτων νοσοκομειακής περίθαλψης. Πιστή στη δέσμευσή της να επιστρέφει αξία στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται καθημερινά, προσφέρει ευνοϊκές ρυθμίσεις σε περίπτωση νοσηλείας τους, τόσο στα ατομικά όσο και στα ομαδικά νοσοκομειακά προγράμματα. Οι ρυθμίσεις αυτές ισχύουν για νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία στην Ελλάδα και για επεμβάσεις που απαιτούν παραμονή στο νοσοκομείο πέραν της ημερήσιας νοσηλείας.

Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH ανακοινώνει ότι για τα ατομικά προγράμματα νοσοκομειακής περίθαλψης και σε περίπτωση απογευματινού χειρουργείου, θα καταβάλει στους ασφαλισμένους της ανά περιστατικό νοσηλείας:

  • Ημερήσιο επίδομα νοσηλείας, το οποίο θα ανέρχεται στα €100 για κάθε ημέρα νοσηλείας με ανώτατο όριο τις 10 ημέρες.
  • Εφάπαξ Χειρουργικό Επίδομα, ανάλογα με τη βαρύτητα της χειρουργικής επέμβασης και το ποσό συμμετοχής στα έξοδα νοσηλείας που έχει επιλέξει ο ασφαλισμένος.
Επιπροσθέτως, η Eurolife FFH σε περίπτωση χρήσης απογευματινού χειρουργείου προσφέρει στους κατόχους ομαδικών ασφαλιστηρίων ζωής και υγείας:
  • Κάλυψη εξόδων κατά 100%, χωρίς εφαρμογή εκπιπτόμενου ποσού.
  • Συμπληρωματικό επίδομα ίσο με το 30% του κόστους της χειρουργικής επέμβασης, όπως αυτό αποτυπώνεται στον πίνακα του ΦΕΚ με βάση τη βαρύτητα της επέμβασης.

Τα παραπάνω προνόμια απευθύνονται τόσο στους υφιστάμενους όσο και στους νέους ασφαλισμένους των ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων νοσοκομειακής περίθαλψης, και για νοσηλείες που εντάσσονται στις περιπτώσεις που προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β1485/ 5 Μαρτίου 2024).

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των ασφαλισμένων της και να διαθέτει υψηλής ποιότητας ασφαλιστικά προγράμματα που προστατεύουν την υγεία τους. Με τη συνεχή παροχή προνομίων σε εκείνους που την εμπιστεύονται, τηρεί τη δέσμευσή της να προσφέρει λύσεις που ανταποκρίνονται με συνέπεια στις σύγχρονες ανάγκες τους.

Article post image Press Release Eurolife Ffh Career Sales Force Trip

Ταξίδι στη Ρώμη και τη Φλωρεντία για τo Career Sales Force της Eurolife FFH

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει και να αναγνωρίζει το έργο των ανθρώπων της, επιβραβεύοντάς τους με εμπειρίες που μένουν αξέχαστες, γι’ αυτό και πριν λίγες μέρες η εταιρεία διοργάνωσε ένα μοναδικό ταξίδι στην Ιταλία για τους ανθρώπους του Career Sales Force. Τα στελέχη του δικτύου εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεων της Eurolife FFH βρέθηκαν στις ιστορικές πόλεις της Ρώμης και της Φλωρεντίας, σε ένα ταξίδι επιβράβευσης για την επίτευξη των παραγωγικών τους στόχων.

Το ταξίδι είχε σαν πρώτη στάση τη Ρώμη, την Αιώνια Πόλη. Εκεί, τα στελέχη του Career Sales Force απόλαυσαν μια περιπατητική ξενάγηση στους δρόμους της πόλης και ανακάλυψαν τη μαγεία της μέσα από την περιήγηση στα μοναδικά της αξιοθέατα, όπως το επιβλητικό Κολοσσαίο και η Ρωμαϊκή Αγορά. Σειρά είχε το Βατικανό, όπου οι συμμετέχοντες του ταξιδιού είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Μουσείο του Βατικανού, την Καπέλα Σιστίνα, τη Βασιλική του Αγίου Πέτρου και τα Δωμάτια του Ραφαήλ. Επόμενος σταθμός ήταν η πανέμορφη Φλωρεντία, με επισκέψεις σε ιστορικά τοπόσημα αυτής της πόλης-υπαίθριο μουσείο, όπως η Πιάτσα ντε λα Σινιορία, η εντυπωσιακή Εκκλησία του Τίμιου Σταυρού, η Πόντε Βέκκιο και η Παναγία των Λουλουδιών, με τους πολιτιστικούς θησαυρούς να αφήνουν στους ταξιδιώτες ανεξίτηλες εντυπώσεις.

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, με στόχο να δίνει αξία στο παρόν αλλά και το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς, προσφέρει σε επαγγελματίες που ξεχωρίζουν με το ταλέντο τους την ευκαιρία να ενταχθούν στο δυναμικό του Career Sales Force και να δημιουργήσουν τη δική τους επιτυχημένη πορεία στον κλάδο. Η ομάδα του δικτύου εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεων της εταιρείας απαρτίζεται από στελέχη που εργάζονται με συνέπεια και επαγγελματισμό προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών της Eurolife FFH. Η εταιρεία βρίσκεται στο πλευρό τους, δημιουργώντας τις καλύτερες προϋποθέσεις για να το καταφέρουν, αλλά και επιβραβεύοντας τις επιτυχίες τους

Eurolife FFH Career Sales Force Trip

Media Contact

Θα χαρούμε να σε ακούσουμε!